پارس ناز پورتال

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018 

برترین کمپانی هاي خودروسازی در نمایشگاه شیکاگو گردهم آمده اند تا از جدید ترین ساخته هاي خود رونمایی کنند. صنعت خودروسازی جذابیت خاصی دارد و همه ی ساله شاهد برگزاری نمایشگاه‌‌هاي مهمی در قسمت‌هاي مختلف دنیا هستیم. نمایشگاه خودروی شیکاگو نیز بعنوان مهمترین نمایشگاه ماشین در کشور آمریکا به‌حساب می آید

 

و با توجه به این که نمایشگاه هم‌اکنون در حال برگزاری است خالی از لطف نخواهد بود اگر باهم ببینیم سلاطین اتومبیل در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ چه خودروهایی را در دسترس نمایش گذاشته‌اند.

 

لوازم‌جانبی جدید برای دوج دورانگو اس‌.آر‌.تی

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

تعداد زیادی از علاقه‌مندان اتومبیل، دوج دورانگو را قویترین شاسی‌بلند دنیا میدانند، بهمین دلیل دوج با همکاری برند معتبر Mopar برای این خودروی نیرومند و جذاب خود لوازم جانبی جدیدی را در نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۸ رونمایی کرد. اگزوز فولادی با صدایی مهیب و تجهیزاتی برای کاهش ارتفاع ماشین را میتوان از لوازم‌جانبی دانست که دوج برای این‌ شاسی‌بلند نیرومند رونمایی کرده است.

 

فیات هاچ‌بک ۵۰۰ مدل ۲۰۱۸

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

تغییراتی که فیات در نسخه ها‌چ‌بک فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ اعمال کرده ممکن است در نگاه اول بنظر نرسد اما مدل پایه این اتومبیل دارای چرخ‌ها، ترمز و سیستم تعلیق بهتری نسبت به مدل قبلی خود است. اصلی‌ترین تغییر را نیز در قسمت موتور فیات هاچ‌بک ۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ شاهد هستیم که یک موتور توربوشارژ جدید دراین اتومبیل لحاظ شده است تا به لطف این موتور، راننده ۱۳۵ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار داشته باشد.

 

فورد ترانزیت کانکت واگن مدل ۲۰۱۹
معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

این ماشین نیز یکی از خودروهایی بود که برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ رخ نشان داد. دراین خودروی جدید فورد شاهد اضافه شدن فناوری‌هاي جدیدی هستیم. فسمت جلوی فورد ترانزیت کانکت واگن مدل ۲۰۱۹ نیز به لحاظ طراحی دستخوش تغییر شده است و جلوی این اتومبیل نسبت به مدل‌هاي قبلی تیزتر طراحی شده تا شباهت‌ بیشتری با طراحی استفاده شده در خودرو های جدید فورد داشته باشد.

 

نسخه پایه این اتومبیل دارای یک پیشرانه ۲.۰ لیتری است و از سیستم ترمز خودکار اضطراری بهره می برد، قابلیت بازرسی تطبیقی حرکت «adaptive cruise control» و حفظ ماشین دریک لاین از ویژگی‌هاي دیگری است که به صورت اختصاصی قابل سفارش می باشد.

 

فورد اج تیتانیوم الیت

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

فورد در نسخه تیتانیوم الایت اج حسابی دستی بر سروروی این خودروی کراس‌اوور کشیده است تا با خودرویی جذاب به لحاظ ظاهری طرف باشیم. برای رسیدن به این هدف چرخ‌ها، در قسمت‌هاي کناره بدنه، و پشت اج تیتانیوم الایت شاهد تغییراتی بوده‌‌اند. این نسخه از فورد اج تیتانیوم که نخستین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ رخ نشان داده قرار است تابستان سال آینده راهی بازار شود.

 

هیوندای i30 N TCR
معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

هیوندای در نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۸، از عزم این شرکت برای حضور در مسابقات Pirelli World Challenge خبر داد و برای این مسابقات خودروی هیوندای i30 N TCR را درنظر گرفته است. این اتومبیل به یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ مجهز شده است تا میزان ۳۵۰ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار دهد.

 

سیستم تعلیق هیوندای i30 N TCR برای حضور دراین مسابقات قابل تنظیم است و هیوندای برای ترمزها از برند Brembo کمک گرفته است. با درنظر گرفتن این بهینه‌سازی‌ها، انتظار یکه‌سواری این خودروی جدید هیوندای را در مسابقات Pirelli World داریم.

 

هیوندای سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۸

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

هیوندای نسخه جدید سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۸ را برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ رونمایی کرد تا ثابت کند نظر خاصی به خودرو های پاک دارد. مدل پایه این ماشین میتواند با یک باک بنزین مسافتی حدود هزار کیلومتر را طی میکند و باتری بزرگ این ماشین تا ۴۳ کیلومتر انرژی در اختیار راننده قرار می‌‌دهد.

 

سیستم مانیتور نقاط کور و صفحه‌ اینفوتیمنت ۸ اینچی نیز از مواردی است که به صورت استاندارد در نسخه پایه هیوندای سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۸ تعبیه شده است.

 

خودروی مفهومی نیسان آرمادا اسنو پاترول «Nissan Armada Snow Patrol»

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

این خودروی مفهومی قرار است به صورت اختصاصی برای استفاده در شرایط آب‌وهوایی سرد و مناطق برف‌خیز کمک حال راننده باشد. سپر جدید و بکسل نیرومند ۵.۵ تنی را می توان از مواردی دانست که در نخستین نگاه به این خودروی مفهومی به چشم می خورد. در داخل نیز با صندلی‌هاي چرم Katzkin طرف هستیم که فضایی گرم و نرم‌ را برای این خودروی مخصوص زمستان فراهم میکند.

 

نیسان 370Zki مفهومی

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

انصافاً باید گفت مدل مفهومی نیسان 370Zki خودروی عجیب‌و‌غریبی است و همین ویژگی باعث جذابیت بیشتر آن شده است. نیسان دراین اتومبیل بجای چرخ شاهد نوار اسکی هستیم تا راننده بتواند به اسانی در برف و یخ جولان دهد. بدنه این اتومبیل نیز برای حرکت آسان‌تر در بین برف و یخ دچار تغییراتی شده است.

 

در مجموع باید گفت ممکن است در نگاه اول نیسان 370Zki عجیب بنظر برسد اما بی شک از رانندگی در مناطق برف‌خیز با این ماشین پشیمان نخواهید شد.

 

لوازم جانبی رام ۱۵۰۰

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

اگر مطالب خودرویی برترین‌ها را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبر رونمایی این وانت پرطرفدار در مراسم خودروی دیترویت ۲۰۱۸ افتاده است. رام در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ لوازم جانبی جدیدی رابا برند Mopar معرفی کرد. قالپاق‌هاي ۱۸ اینچی به همراه لاستیک‌هاي ۳۵ اینچی

 

که برای رانندگی در شرایط مختلف طراحی شده به همراه سیستمی برای مکش هوای سرد به داخل اتومبیل و همچنین اگزوزهای فولادی را تنها قسمتی از لوازم جانبی می توان ذکر کرد که Mopar برای رام ۱۵۰۰ تولید کرده است. جالب است بدانید مجموع لوازم جانبی تولید شده توسط Mopar برای رام ۱۵۰۰ برابر با ۲۱۷ قطعه است.

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

سالگرد ۵۰ سال حضور خودرو های سوبارو در ایالات امریکا

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

سوبارو برای این که پنجاهمین سال حضور خودرو های خود در خاک ایالات امریکا را جشن بگیرد، ۹ نسخه مختلف از خودرو های سوبارو را در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ رونمایی کرد. در جای‌جای طراحی این خودروها نیز لوگوی ۵۰ سالگی سوبارو به چشم می‌‌خورد.

 

مدل‌هاي بهینه‌اي تویوتا تاکوما، توندرا و 4Runner
معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

تویوتا در شیکاگو ۲۰۱۸ از بهینه‌سازی‌هاي جدیدی در سری خودرو های TDR Pro خبر داد، تمامی این مدل‌هاي جدید شاهد بهینه‌سازی‌هاي مختلفی هستند اما این بهینه‌سازی‌ها بیشتر در تویوتا تاکوما به چشم می آید که دراین زمینه به سیستم هوارسانی جدید برای زمان‌هایي که خاک بیش از حد به داخل موتور اتومبیل کشیده میشود می‌‌توان اشاره کرد.

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

فولکس‌واگن آرتئون 2019

معرفی برترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو 2018

فولکس‌واگن آرتئون پیش از این در کشور های اروپایی عرضه شده بودو فولکس‌واگن نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۸ را فرصت خوبی برای رونمایی این خودروی جدید در خاک ایالات امریکا دانست. در فولکس‌واگن آرتئون یک پیشرانه ۲.۰ لیتری با هشت دنده خودکار حضور دارد که ۲۶۸ اسب‌ بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد.

 

آرئتون بعنوان پرچمدار خودرو های فولکس‌واگن در کشور آمریکا به‌‌حساب می آید ودر نتیجه در ویژگی‌هاي زیادی را دراین ماشین شاهد هستیم. سیستم تعلیق تطبیقی، در و استارت بدون سوییچ، نظارت خودکار درجه هوای داخل ماشین و صفحه‌نمایش ۸ اینچی اینفوتیمنت را میتوان از بهینه‌سازی‌هایي دانست که در فولکس‌واگن آرتئون ۲۰۱۹ شاهد آن هستیم.