پارس ناز پورتال

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

 

در اینبخش بـه معرفی بهترین بازی هاي موبایلی ایرانی و همچنین بهترینها درسال 2018 میپردازیم. یکی دوسالی اسـت کـه بازی هاي موبایلی ایرانی هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند، چـه اندروید و چـه IOS میزبان بازی هاي پارسی می شوند کـه واقعا سرگرم کننده و همچنین مفید هستند، در ادامه بـه بررسی بازی هایي همچون: آمیرزا، فندق و فروت کرفت و… می‌پردازیم، با پارس ناز همراه باشید.

 

بازی‌ها از کودکی تا بزرگسالی با مـا همراه هستند. بازی‌ها هم با مـا بزرگ میشوند و هر بار کـه مـا بـه سن جدیدی می رسیم، بازی‌هاي گذشته جذابیت‌شان را برای‌مان از دست می دهند و بازی‌هاي جدید جای آن ها را می گیرند؛ اما باید این را بگوییم کـه بدون بازی زندگی مـا می تواند کسل‌کننده باشد. بازی‌ها بـه زندگی مـا هیجان و انرژی می دهند و آدرنالین بدن‌مان را تنظیم می کنند؛ حال در هر سنی کـه باشیم.

 

البته مـا گاهی بـه گذشته برمی‌گردیم و دل‌مان برای بازی‌هاي کودکانه‌مان تنگ میشود. برای همه ی مـا پیش آمده اسـت کـه با دیدن صفحه منچ دل‌مان بخواهد دوباره بنشینیم و منچ‌بازی کنیم. تعداد زیادی از مـا برای پر کردن اوقات فراغت‌مان بازی میکنیم؛ بازی‌هاي گروهی یا انفرادی البته همین حالا دیگر بازار بازی‌هاي کامپیوتری داغ‌تر از بازی‌هاي کاغذی اسـت.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

وقتی بازی‌هاي کامپیوتری وارد دنیای تکنولوژی شد، تحولی بزرگ در پیشرفت تکنولوژی و زندگی آدم‌ها بود. بازی‌هاي کامپیوتری ابتدای راه بودو حالا دیگر بازی‌هاي کامپیوتری در سبک‌ها و رده‌هاي سنی متفاوتی تولید می شود ودر هر صورت جایگاه ویژه‌اي در اوقات فراغت مـا دارد؛ بـه‌خصوص اگر پای تلفن همراه نیز در بین باشد. تنوع بازی‌هاي موجود برای پلتفرم موبایل تقریباً نیاز همه ی سلیقه‌ها را تأمین کرده اسـت.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

کم‌کم سازندگان بازی‌هاي موبایلی در ایران همدست بکار شدند و بازی‌هاي ایرانی تولید کردند کـه شاید بـه سلیقه مـا ایرانیان برای بازی‌کردن نزدیک باشد. فروت کرفت از اولین بازی‌هایي بود کـه توانست در ایران مخاطبان زیادی پیدا کند و حالا تعداد آن ها آن‌قدر زیاد شده اسـت کـه شاید ‌بتوان گفت از هر ١٠ ایرانی، حداقل ٧ نفرشان یک بازی ایرانی را روی موبایل‌شان نصب کرده‌اند؛ از فروت کرفت گرفته تا آمیرزا و باقلوا.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

بـه مرور زمان سازندگان بازی‌هاي موبایلی در ایران آستین‌ها را بالا زدند و بازی‌هاي ایرانی یکی پس از دیگری منتشر و روی موبایل‌هاي ایرانیان دانلود میشود. شاید یکی از دلایل پرطرفداربودن بازی‌هاي ایرانی در بین ایرانیان تحریم‌هایي اسـت کـه وجوددارد. تحریم‌هایي کـه حتی اجازه نمی دهند بـه‌سادگی بتوانیم اپ دانلود کنیم یا در اپی هزینه کنیم و بازی‌مان رابا پول جیب خودمان جلو ببریم.

 

بازی اندروید فروت کرفت

میتوان گفت فروت کرفت یکی از اولین بازی‌هاي ساخت ایران بود کـه سروصدای زیادی ایجاد کرد و مخاطبان زیادی داشت. فروت کرفت یک بازی کارتی اسـت. در فروت کرفت باید خودتان را برای نبرد با سایر رقبا آماده کنید. اگر تا بحال بازی‌هاي آنلاین مشهور با این سبک را انجام داده باشید، بدون تردید حس رقابت و برانگیخته‌شدن برای پیروزی را نیز تجربه کرده اید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

بازی از سه بخش ماموریت، نبرد و نبرد آنلاین تشکیل شده اسـت کـه بـه ترتیب جوایز بیشتری دارند. با این بازی هم میتوانید این احساس رابه طرفداران این سبک بازی‌ها بدهید و از این لحاظ امتیاز خوبی می گیرید. «فروت کرفت» رایگان اسـت اما از سیستم خرید درون‌برنامه‌اي بهره میبرد. تصمیم با شماست کـه برای پیشرفت در روند بازی هزینه پرداخت کنید یا بـه جایگاه پایین در بین رقبا بسنده کنید!

= رایگان

= اندروید و ios

= سازنده: استودیو تاد

 

بازی اندروید آمازیا

در افسانه‌ها از موجودات خیالی متعددی شنیده‌ایم کـه قدرت‌هاي مافوق بشری داشته‌اند. جنگ میان انسان و این مخلوقات، همیشه ایده خوبی برای تولید فیلم‌هاي سینمایی یا بازی‌هاي کامپیوتری بوده اسـت. در بازی آمازیا می توانید با ساختن لشکر قوی و مبارزه آنلاین با افسانه‌ها همراه شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. آمازیا یک بازی کارتی جدید و کاملا متفاوت اسـت؛ وارد جهانی بزرگ می شوید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

از میان کارت‌هاي سه اتحادیه «طبیعت»، «تاریکی» و «خودرو‌ها» لشگرهای خاص خودتان را می‌سازید و برای کسب افتخار وارد رقابت می شوید. شـما برای پیروزی در مقابل رقیبان، باید استراتژی داشته باشید و لشکر خودرا هوشمندانه بـه میدان بفرستید.هر جنگجو نیاز بـه آموزش دارد و شـما نیز باید ٤ مرحله اول آمازیا را زیر نظر فرمانده ارسلان پشت سر بگذارید تا با نحوه انجام آن بـه خوبی آشنا شوید.

 

اگر کارتی با قدرت بیشتر بـه کارت دیگر حمله کند، آنرا از بین خواهد برد و درواقع از دست حریف خارج می شود. کارت‌هاي نابود یا مصرف‎‌شده بـه آرامستان منتقل می شوند کـه می توان انها را دید.در آمازیا عناصر گرافیکی با خلاقیت کافی طراحی شده‌اند و جذابیت قابل ملاحظه‌اي را از این لحاظ شاهد هستیم. استفاده از جلوه‌هاي تصویری و انیمیشن‌هاي زیبا نیز بـه این جذابیت افزوده اسـت.

= رایگان

= اندروید و ios

= سازنده: علی اروجی مقدم «لئو گیم»

 

بازی اندروید باقلوا

طرفداران بازی‌هاي فکری و پازلی نباید بازی باقلوا را از دست بدهند. بازی زیبای باقلوا سبک پازلی دارد و ذهن گیمر رابه چالش می کشد. حل پازل‌هاي بازی باید با تمرکز بر روی پیدا‌کردن کلمات صحیح دریک جدول پر شده و با حروف مختلف صورت پذیرد. بازی باقلوا شامل دو نسخه اندرویدی و‌ ios می شود و یک بازی رایگان اسـت کـه خریدهای درون‌برنامه‌اي را ارایه میکند.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

در مراحل بازی باقلوا شـما با یک جدول مواجه می شوید کـه حروفی پارسی در هر یک از خانه‌هاي آن قرار داده شده‌اند. شـما باید سعی کنید کـه با توجه بـه حروف موجود در جدول، کلمه مورد نظر را حدس بزنید. سپس باید انگشت خودرا بر روی حرف ابتدایی آن کلمه قرار داده و مسیر تشکیل آن رابا انگشت مشخص کنید. در مراحل ابتدایی بازی تعداد خانه‌هاي جدول کم هستند.

 

مطمئنا حدس‌زدن کلمات هم ساده‌تر خواهند بود، اما زمانی کـه در بازی پیشروی کنید، خانه‌هاي جدول افزایش یافته و حدس‌زدن کلمات هم بـه مراتب سخت‌تر می شود. این بازی با داشتن گرافیکی جذاب، نمایش مناظر زیبا از شمال تا جنوب ایران‌ و موسیقی سنتی، گذراندن بیش از ۶۰۰ مرحله مختلف را برای کاربران شیرین‌تر می کند و موجب افزایش هوش و اطلاعات عمومی انها میشود.

= رایگان

= اندروید و ios

= سازنده: مهدی جلالی

 

بازی اندروید پرسیتی

پرسیتی عنوان مزرعه‎داری اسـت. با بازی‌هاي این سبک کـه آشنایی دارید؛ بازیکن باید با کاشت محصولات و برداشت انها زمین خودرا گسترش داده و پیشرفت کند. ساخته استودیو تاد هم همین‌گونه اسـت. پس از سالها بـه سرزمین پدری بازگشته و می بینید کـه تنها چیزی کـه باقیمانده، خرابه‌ها هستند. بنابر این باید دست بکار شده و با استفاده از توانایی‌هاي خود یا مشاور، منطقه مادری را دوباره آباد کنید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

ابتدا تنها سه زمین کشاورزی و یک مرغداری دارید. باوجود این هر چـه کـه پیشروی کنید، ساختمان‌ها هم افزایش یافته و مسئولیت بیشتری را برعهده خواهید گرفت.بازیکن برای دریافت چیزی کـه میـــخواهد وادار اسـت از نقطه A فعالیت‌هاي خودرا آغاز کرده بـه B رفته و نهایتا بـه نقطه C برسد. بـه پخت نان فکر کنید. چـه مرحله‌هایي را باید پشت سر بگذارید؟

 

همین چرخه‌هاي موجود هستند کـه توانسته‌اند اعتیادآوری بازی‌هاي مزرعه‌داری را افزایش داده و بخاطر افزایش عنصر «آزادی عمل» بازیکن‌ها را تا ماه‌ها معتاد خود کنند. بـه این فکر کنید کـه یک بازی مزرعه‌داری دارید اما در آن میتوانید پسته بکارید، زعفران برداشت کنید، نان سنگک و فطیر درست کنید و خیلی چیزهای دیگری کـه میتوان گفت همه ی انها مـا را یاد ایرانی‌بودن بازی می‌اندازد. البته حواس‌تان باشد تجارت‌هاي شبانه را از دست ندهید.

= رایگان

= اندروید و ios

= سازنده: استودیو تاد

 

بازی اندروید کوییز آف کینگز

اگر از افرادی کـه هستید کـه علاقه‌مند انجام بازی‌هاي آنلاین و رقابتی هستند ودر عین حال تصور می کنید کـه اطلاعات عمومی و دانش مطلوبی دارید، بازی «Quiz of Kings» کوییز اف کینگز می تواند صحت ادعای شـما رابه چالش بکشد! بازی کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی اسـت کـه در‌ سال ١٣٩٤ بـه‌عنوان دومین بازی موبایلی پرطرفدار ایران انتخاب شد. این بازی سبکی شبیه بـه بازی Quizup را ارایه می کند.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

در آن گیمرها بـه صورت آنلاین بـه رقابت با یک دیگر می پردازند. رقابت در بازی کوییز اف کینگز بر سر دانش و اطلاعات اسـت و گیمر باید توانایی پاسخگویی بـه سوالات مختلف در زمینه‌هاي متنوع را داشته باشد. محور اصلی این بازی بر روی رقابت آنلاین استوار اسـت؛ پس برای انجام آن نیاز بـه اتصال اینترنت دارید.

 

رقابت دراین بازی بر سر دانش و اطلاعات گیمرها صورت می‌پذیرد و هر فردی کـه دانش بیشتری داشته باشد، احتمالا برنده رقابت هم خواهد بود. البته یکی از نکات جذاب کوییز آف کینگز این اسـت کـه میتوانید برای آن سوال طرح کنید. درواقع باید گفت بیشتر سوال‌هاي این بازی را مخاطبانش طرح کرده‌اند. اگر کمی دقت کنید، شاید سوال‌هاي خودتان یا دوستان‌تان را در حین بازی ببینید!

= رایگان

= اندروید و ios

= سازنده: کوییز آف کینگز

 

بازی اندروید آمیرزا

اگر Word Cookies را بازی کرده باشید، احتمالا اولین واکنشی کـه هنگام مواجهه با ساخته جدید سازندگان «باقلوا» نشان میدهید، کپی‌برداری سازنده از این عنوان اسـت؛ اما بـه‌ هرحال آمیرزا بازی متفاوت، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده جذاب در سبک کلمات اسـت کـه شـما رابه چالشی بزرگ و شیرین دعوت می کند. هدف بازی پیداکردن کلمات مورد نظر از بین حروف بـه‌ هم ریخته‌شده اسـت.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

دراین بین شـما باید هوش و ذکاوت خودرا در بین بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خودرا افزایش دهید، از میرزا دلاک مشتمالیان گرفته تا میرزا عالم خرمند همه ی و همه ی رقیبان سرسختی برای شـما خواهند بود. این بازی طی هر مرحله بازی بـه بازیکن حروفی میدهد و با انتخاب انها باید کلمات منطقی بسازید و جواب بازی آمیرزا را پیدا کنید؛ انگشت خود رابه ترتیب بین حروف کشیده و اسم‌هایي بـه وجود می‌آورید.

 

البته دراین بین کلمه‌هاي دیگری نیز هستند کـه بـه‌ عنوان «کلمات اضافی» شناخته می شوند. در بازی آمیرزا ممکن اسـت کلماتی را حدس بزنید کـه بین کلمه‌هاي موجود در معمای هر مرحله نیستند. اگر تعداد کلمات اضافی بـه شماره معینی برسد، مقداری سکه دریافت می کنید. قابلیت استفاده از این سکه‌ها را نیز بـه ‌عنوان راهنما در بازی خواهید داشت.

= رایگان

= اندروید

= سازنده: نردبان اندیشه فردا

 

بازی اندروید فندق

بازی فندق، یک بازی پنج‌ستاره ایرانی در سبک حدس کلمات و ساخت جمله‌ با انها اسـت کـه مدت‌هاست لقب یکی از پرطرفدار ترین بازی‌هاي موبایلی ایرانی رابا خود بـه یدک می کشد. در فندق بازیکنان بایستی با کنار هم چیدن حروف، بـه ساخت یک یا چند کلمه واحد بپردازند.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

بدین ترتیب کـه بازیکنان پس از ورود بـه بازی با تعدادی حروف نامرتب روبرو خواهند شد و با کنار هم چیدن آن ها و ساخت کلمات واحد باید مراحل بازی را یکی پس از دیگری کامل کنند. بازیکنان برای انجام این امر تنها کافی اسـت تا انگشتان خودرا روی حرف مورد نظر گذاشته ودر جای مناسب خود قرار دهند.

 

البته بهمین سادگی‌ها هم نیست. درمجموع بازی فندق بیش از ٢٢٠ مرحله دارد کـه قطعا تا ساعت‌ها می تواند بازیکنان خودرا سرگرم کند. تمامی این ٢٢٠ مرحله بازی نیز در ٢٩ فصل مجزا قراردارند کـه پس از ورود بـه هر فصل جدید و مراحل بالاتر، چالش‌هاي درنظر گرفته شده برای بازیکنان نیز سخت‌تر شده و تعداد حروفی کـه باید چیده شود از ٣ تا ٤٠ حرف خواهد رسید.

= رایگان

= اندروید و ios

= سازنده: پلاس ناین گیمز

 


 

و در ادامه بهترین بازی های موبایلی 2018

 

تعداد بازی‌هاي خوب هم کم نیست فقط توجه کنید کـه این فهرست ترتیب خاصی ندارد و تعدادی از این بازی‌ها درسال جاری عرضه نشده‌اند، اما دراین فهرست مـا آن‌ها را نام برده‌ایم تا شـما با بهترین‌ بازی‌هاي موجود در پلی استور و اپ استور آشنا شوید.

 

بازی اندروید Alto’s Adventure

این بازی آرامش‌بخش اسنوبوردینگ دارای بازرسی‌هاي بسیار ساده‌اي بوده کـه بشما اجازه میدهد تا آلتو «و شخصیت‌هاي قابل باز کردن دیگر» رابه اسانی در کوه هدایت کرده و فنون مختلفی را اجرا کنید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

با طراحی گرافیکی زیبا، چرخه‌ي روز و شب و موزیک‌هاي بسیار گوش‌نواز، این بازی یکی از موارد پیشنهادی مـا برای موبایل اسـت. “ماجراهای آلتو” برای اندروید رایگان بوده ولی برای نسخه‌ي آی او اس آن باید 5 دلار پرداخت کنید.

 

بازی اندروید Alto’s Odyssey

این بازی ادامه‌ي بازی قبلی اسـت و “سفر آلتو” نام دارد. نسخه‌ي قبلی بازی فوق‌العاده‌اي بود ولی می توان گفت کـه این نسخه نسبت بـه آن هم التیام یافته.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

شـما می توانید روی دیوارها هم حرکت کنید کـه بـه فهرست حرکات شـما اضافه می شود و ترکیب‌هاي جدیدی را ممکن می‌سازد. محیط‌هاي جدیدی بـه بازی اضافه شده‌اند و یک حالت “Zen Mode” نیز اضافه شده کـه بشما اجازه می دهد فقط از موزیک‌ و مناظر بازی لذت ببرید. در حال حاضر این بازی فقط برای آی او اس منتشر شده و 5 دلار قیمت دارد.

 

بازی موبایل PUBG Mobile

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان “پابجی” تنها نسخه‌ي رایگان این بازی بین همه ی‌ي پلتفرم‌هاست و بـه اندازه‌ي کافی برای همه ی‌ي شـما آشنا هست: شـما با 99 بازیکن دیگر دریک جزیره قرار می گیرید و باید آخرین نفر یا تیم زنده مانده باشید. بنظر میرسد کـه نسخه‌ي موبایل این بازی حتی از نسخه‌ي کامپیوتر‌ آن هم بهینه‌سازی بهتری داشته باشد.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

زیرا حتی با گوشی‌هاي میان‌رده نیز میتوانید بـه روانی آنرا بازی کنید. همانند نسخه‌ي اصلی بازی، شـما با چتر نجات بـه داخل جزیره می‌پرید و تجهیزات گرد آوری می کنید. بهترین قسمت این بازی اعتیاد آور این اسـت کـه رایگان بوده و برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده اسـت.

 

بازی موبایل battlelands

“بتل‌لندز” یک بازی بتل رویال دیگر بدون پیچیدگی‌هاي مخصوص این ژانر اسـت. شـما نقطه‌ي پرش خودرا روی نقشه‌ي جزیره از قبل انتخاب می کنید و سپس بـه آن مکان می‌پرید. سلاح‌هاي پیچیده‌تری نیز وجود دارند کـه با کمی تلاش میتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

سبک این بازی Dual Stick Shooter بوده و بازی‌ها بـه ندرت بیشتر از 10 دقیقه بـه طول مینجامند. خود این بازی رایگان اسـت اما همانند فورت‌نایت خرید‌هاي داخل بازی نیز بـه شکل بتل پس در آن وجوددارد.

 

بازی موبایل Shadowgun Legends

شـما نمی توانید یک بازی باکیفیت “دستینی” روی گوشی خود پیدا کنید، اما این بازی احتمالا نزدیک‌ترین چیز بـه آن اسـت. این شوتر اول شخص را می توان یکی از بهترین بازی‌هاي موجود در فروشگاه‌هاي پلی استور و اپ استور دانست. دراین بازی شـما یک بیس دارید کـه می توانید در آن اسلحه و زره جدید بخرید، برای پول بیشتر داخل بازی قمار کنید، از بازار سیاه خرید کنید و… .

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

این بازی رایگان بوده ولی خریدهای داخل بازی نیز وجود دارند کـه البته بـه اسانی می توانید ازآن‌ها اجتناب کنید. خود گیم‌پلی نیز بـه نسبت یک بازی موبایل فوق‌العاده اسـت و ترکیبی از اکشن و پازل‌هاي مختلفی بوده کـه بـه خوبی درکنار هم قرار گرفته‌اند. “Shadowgun Legends” را می توان دستینی برای موبایل دانست و عمق آن شـما را احتمالا غافل‌گیر خواهد کرد. این بازی برای هر دو پلتفرم اصلی منتشر شده اسـت.

 

بازی موبایل Riptide GP: Renegade

“ریپ‌تاید جی‌پی” هم ازآن دسته بازی‌هایي اسـت کـه بنظر میرسد اجرای آن روی موبایل غیرممکن باشد؛ گرافیک آن بسیار قوی بوده و طراحی زیبایی هم دارد. سبک این بازی مسابقه‌‌اي با “جت‌اسکی” اسـت و شـما را در نقش یک قهرمان سابق قرار می دهد کـه در پی بـه دست آوردن افتخارهای گذشته‌ي خود میباشد.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

موتور بازی توسط خود سازندگان بازی ساخته شده و بهینه‌سازی آن فوق‌العاده اسـت. Riptide GP: Renegade برای هر دو پلتفرم منتشر شده و 3 دلار قیمت دارد کـه احتمالا بتوانید آن رابه صورت رایگان از سایت‌هاي نه چندان معتبر «!» رایگان دانلود کنید.

 

بازی موبایل Hearthstone

بنظر میرسد کـه شرکت بلیزارد در هر می داني کـه ورود میکند، همه ی‌ي رقبا را کنار می زند و بهترین نتیجه رابه بازیکنان ارائه میدهد. این در مورد بازی‌هاي کارتی هم صدق میکند و احتمالا شـما نتوانید بازی کارتی بهتری از هارت‌استون پیدا کنید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

شخصیت‌هاي بازی از سری “وارکرفت” قرض گرفته شده‌اند و هرکدام از 9 کلاس بازی یک دک مخصوص معادل قابلیت‌‌هاي آن کلاس در بازی ورلد آف وارکرفت دارد. هر دو قسمت تک نفره و چندنفره‌ي بازی پر از گزینه‌هاي مختلف برای بازی بوده و چـه بـه دنبال یک بازی کوتاه باشید و چـه بـه دنبال یک تجربه‌ي عمیق باشید، این بازی برای شـما چیزی در چنته دارد.

 

نمیتوان بـه اندازه‌ي کافی بازی‌هاي بلیزارد را مورد ستایش قرارداد، و هارت‌استون هم از این قاعده مستثنی نیست. دانلود این بازی رایگان بوده اما یک سیستم “لوت باکس” مانند در بازی وجوددارد کـه البته چیزی از لذت بازی نمی‌کاهند. بسته‌ي الحاقی جدید این بازی هم در فروردین سال آینده منتشر میشود.

 

بازی اندروید Superbrothers: Sword and Sworcery EP

این بازی اولین‌ بار در 24 مارس 2011 منتشر شد و هنوز هم یکی از بازی‌هاي بسیار خوب موبایل محسوب می شود. “ابر برادرها” یک بازی ماجراجویی زیبا، عجیب، ناراحت‌کننده و اکسپریمنتال راجع بـه یک جنگجو کـه یک ماموریت اسرارآمیز دارد، اسـت.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

سبک هنری پیکسلی زیبای آن، ساندترک گوش‌نواز آن و گیم پلی جذاب آن صدها تقلیدکننده رابه خود جذاب کرده کـه البته هیچ‌کدام نتوانسته‌اند زیبایی این بازی رابه دست آورند. قیمت این بازی 8 دلار در اپ استور و 5 دلار در پلی استور اسـت.

 

بازی اندروید Plague, Inc

طرح این بازی احتمالا یکی از جالب‌ترین طرح‌هاي ممکن بین همه ی‌ي بازی‌ها بوده و حتی با اینکه از انتشار آن چند‌سال می‌گذرد، چیزی از نوآوری این بازی کاسته نشده اسـت. شـما یک اپیدمیک را نظارت میکنید و هدف شـما، از بین بردن همه ی‌ي انسان‌ها قبل از ساخته‌ شدن دارویی ضد شـما میباشد. شـما ابزارهای زیادی در اختیار خود دارید:

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

می توانید علایم بیماری‌ را اضافی کنید، آنرا مرگ‌بار یا مسری‌تر کنید و مقاومت‌هاي آنرا افزایش دهید. با پخش ارگانیسم یا ویروس شـما، شـما امتیازهای دی ان اي بـه دست می‌آورید کـه در واقع ارز داخل بازی هستند. کشتن انسان‌ها هیچ وقت انقدر هیجان انگیز نبوده اسـت! این بازی برای اندروید رایگان بوده ولی برای آی او اس 1 دلار کشور آمریکا قیمت دارد. در نسخه‌ي رایگان بازی، بعضی حالت‌هاي بازی قفل شده‌اند.

 

بازی اندروید سری بازی‌ های Pumped BMX

اگر شـما بـه دوچرخه‌هاي BMX علاقه‌ دارید، این سری بازی احتمالا بهترین در سبک خود اسـت. شـما چندین نظارت در اختیار دارید کـه شامل دکمه‌ي شتاب گرفتن، یک جوی‌استیک برای انتخاب تکنیک، دکمه‌ي چرخش، و البته ژیروسکوپ خود گوشی اسـت.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

این می تواند در ابتدا پیچیده بنظر برسد کـه البته زمانی کـه آن رابه خوبی یاد گرفتید، انجام آن بسیار رضایت‌بخش میشود. قیمت نسخه‌هاي مختلف بازی فرق میکند ولی هیچ‌کدام ازآن‌ها رایگان نیستند.

 

بازی اندروید Dandara

دندارا پلتفرمری اسـت کـه شـما در آن خودرا از یک سطح بـه سطح دیگر پرتاب می کنید ودر یک دنیای بزرگ مکان‌هاي مختلف را مشاهده میکنید. این عنوان برای کنسول‌هاي مختلف نیز وجوددارد کـه احتمالا توجیه کننده‌ي قیمت نسبتا زیاد آن نسبت بـه بقیه‌ي بازی‌هاي موبایلی اسـت. اگر از قیمت بازی بگذریم، دندارا یک دنیای وسیع با گرافیک زیبا، موجودات عجیب‌وغریب و یک ساندترک جذاب بشما ارائه میدهد.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

شـما سعی در نجات جهان Salt دارید. اگر طرفدار بازی‌هاي پلتفرمر هستید، این بازی قطعا پیشنهاد می شود؛ هرچند ممکن اسـت بخواهید برای کاهش قیمت صبر کنید. مـا بشما پیشنهاد دانلود آن از همان سایت‌هاي غیرمعتبر را نمیدهیم ولی این هم یکی از همان گزینه‌هاي روی میز اسـت!

 

بازی اندروید Finger Driver

بعضی از بهترین بازی‌هاي موبایل، بازی‌هایي هستند کـه شـما می توانید حتی اگر چند دقیقه‌ي اضافی دارید، چـه در مترو و چـه در زمان استراحت سرکار «تاکید روی زمان استراحت اسـت!»، آن‌ها را بازی کنید. “فینگر درایور” یکی از همان بازی‌هاست کـه بشما یک فرمان برای بازرسی خودرو روی مسیر می دهد و شـما باید تا جاییکه میتوانید بدون خروج از مسیر پیش بروید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

این بازی یکسری ماموریت ساده می دهد کـه در ازای انجام آن‌ها ارز داخل بازی دریافت می کنید و ازآن برای باز کردن اتومبیل‌ هاي جدید استفاده می کنید. طرح بازی بسیار ساده بوده ولی جذابیت آن شـما رابه سمت خود می‌کشاند. این بازی برای اندروید رایگان اسـت ودر اپ استور هم 1 دلار قیمت دارد. تنها 5 روز از انتشار این بازی می‌گذرد و از این رو هنوز در متروهای کشور آن‌ را نمی توانید بـه صورت روزانه مشاهده کنید!

 

بازی اندروید Beholder

Beholder هم ازآن عناوین دیستوپیایی جالبی اسـت کـه تجربه‌ي آن واقعا منحصر بـه فرد بوده و میتوان آنرا درکنار عناوینی همانند Replica, Papers, Please و This War of Mine قرار داد. شـما دراین بازی نقش صاحب خانه‌‌اي دریک حکومت دیکتاتوری را دارید کـه وظیفه‌ي شـما عملا جاسوسی کردن روی ساکنین خانه اسـت.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

شـما میتوانید دستورات حکومت را اجرا کنید و یا بـه افراد ساکن کمک کنید و هرکدام از انتخاب‌هاي شـما نتیجه‌اي دارد کـه روی پایان بازی تاثیر می گذارد. این بازی برای هر دو پلتفرم موجود بوده و 5 دلار قیمت دارد.

 

بازی اندروید سری The Room

سری The Room شرکت Fireproof، بی‌شک یکی از جالب‌ترین بازی‌هاي پازلی منتشر شده روی هر پلتفرمی اسـت. با انتشار نسخه‌ي سوم، میتوان با خاطرجمعی گفت کـه این بازی در طول زمان فقط رشد خواهد کرد و پیچیدگی و دیدگاه آن گسترش مییابد. فرمت پایه‌ي بازی در هر سه بازی یکی اسـت:

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

یکی سری پازل را حل کنید و بـه پازل بعدی و قسمت بعدی داستان برسید. هر سه بازی این سری بـه یک تعادل بسیار مناسب بین سختی و رضایت بخشی رسیده‌اند و دارای طراحی زیبا و ملموس تا ریزترین جزئیات هستند. پیشنهاد می دهیم کـه این بازی را در تاریکی کامل، با هدفون و بدون هیچ حواس‌پرتی دیگری بازی کنید.

 

بازی اندروید Monument Valley

بازی پازل “مانیومنت ولی” کـه الهام زیادی از آثار موریس اشر گرفته، یک بازی عجیب، دوست داشتنی و عمیق اسـت کـه شـما را در خود حل می کند. شـما شاهزاده‌ي Ida را دریک ماموریت اسرارآمیز دریک مکان بنام Monument Valley بازرسی میکنید کـه پر از ساختمان‌هاي غیراقلیدسی و پرنده‌هاي مشکی اسـت. ماهیت ماموریت او بخشی از تجربه‌ي شـما بوده کـه در طول بازی و با دنبال کردن آیدا و تغییر زاویه‌ دید برای حل پازل‌ها آن‌را در می یابید.

معرفی بهترین بازی های موبایلی ایرانی + بهترین های جهانی 2018

توجه زیادی بـه همه ی‌ي ابعاد این بازی پرداخته شده کـه آنرا تبدیل بـه یک تجربه‌ي بی‌نظیر برای بازیکنان می‌سازد و خیلی سخت میتوان عاشق آن نشد. اگر آنرا دوست داشتید، می توانید نسخه‌ي بعدی این بازی را هم تجربه کنید. این بازی برای هر دو پلتفرم منتشر شده و 5 دلار قیمت دارد.