پارس ناز پورتال

معرفی بهترین ترفندهای آرایشی خانم ها

معرفی بهترین ترفندهای آرایشی خانم ها

معرفی بهترین ترفندهای آرایشی خانم ها 

اگر نکات ریز آرایشی به کار گرفته شود مطمئنا آرایشی زیبا و خواستنی و بدون نقص را شاهد خواهیم بود پس بهتر است همیشه این نکات را به یاد داشته باشیم. رعایت چند نکته آرایشی به بهتر شدن آرایش و زیباتر شدن چهره کمک بسیاری خواهد کرد. در این مطلب به چند ترفند در این رابطه اشاره خواهیم کرد.

 

کرم‌پودر مناسب
برای خرید کرم‌پودر مناسب با رنگ پوست، آن را در نور طبیعی امتحان کنید بنابراین بهترین زمان برای خریدن این محصول آرایشی ساعات روشن روز است. برای امتحان کردن آن روی پوست خود، حتما دقت کنید که پوست آن ناحیه تمیز بوده و کرم‌پودر دیگری روی آن نباشد.

 

آرایش ابروها

بهترین گزینه برای پر کردن ابروهای کم‌پشت و کم‌رنگ استفاده از سایه‌ابرو و یا سایه‌چشم مات است. همیشه سعی کنید سایه‌ای با رنگ روشن‌تر از رنگ موها انتخاب کنید. استفاده از مداد ابرو باعث می‌شود که خطوط چهره واضح‌تر شوند و از لطافت آرایش صورت کم می‌کند.

 

استفاده از پودر برنزه

بهترین قسمت‌های صورت برای برنزر زدن، نقاطی است که نور آفتاب به آن می تابد. بهتر است از پودر برنزه بر روی پیشانی، پل بینی و چانه استفاده کنید.

 

کانسیلر مناسب
کانسیلر با تن رنگی یک درجه روشن‌تر از پوست طبیعی‌، بهترین پوشش را برای پنهان کردن حلقه‌های تیره زیر چشم دارد و برای این‌که زیر چشم هاله سفید غیرطبیعی ایجاد نشود، ابتدا کرم پودر بزنید و سپس کانسیلر را زیر چشم زده و در کرم پودر محو کنید.

 

نرم‌کننده و ضدآفتاب

بعضی از خانم‌ها پوست صاف و خوبی دارند. بهتر است برای تغییر رنگ پوست و تنوع فقط از یک مرطوب‌کننده رنگی و یا ضد‌آفتاب رنگی استفاده کنند. تا هم رطوبت کافی به پوستشان برسد و هم کرم‌پودر سنگین استفاده نکنند.

 

استفاده از رنگ آبی برای چشم‌ها

برخی از افراد تصور می‌کنند که استفاده از رنگ آبی برای سایه چشم یک سبک قدیمی است، اما بهتر است بدانید که سایه آبی روشن و براق، چشم‌ها را به طور شگفت‌آوری درشت‌تر می‌کند و سایه آبی تیره به چشم‌ها عمق بیشتری می‌دهد. همچنین اگر از خط چشم و یا ریمل آبی و سورمه‌ای به جای خط چشم و ریمل‌های معمولی(مشکی و قهوه‌ای)استفاده کنید، چشم‌های جذاب‌تر خواهید داشت.

 

رژگونه

بهترین راه برای داشتن رژگونه‌ای زیبا، این‌ است که لبخند بزنید و سپس قلموی رژگونه را به حالت رفت و برگشت به‌کار ببرید.

 

استفاده از کرم‌پودر بر روی گردن
از کرم‌پودر بر روی گردن نیز استفاده کنید. اگر رنگ پوست روشنی دارید مسلما پوست گردنتان به دلیل اینکه کمتر در معرض نورخورشید است، روشن‌تر است. برای هماهنگی بیشتر آرایش، حتما از کرم‌پودر روی گردن استفاده کنید و از ایجاد خط تیره بین فک و گردن خودداری کنید. اگر لباستان باز است کمی کرم‌پودر روی سینه هم بزنید و پوست را یک‌دست کنید.