پارس ناز پورتال

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017 

ساعت های هوشمند این روزها بین مردم بسیار محبوب شده اند و شرکت هاي تکنولوژی و فناوری نیز رقابت شدیدی در ساخت این ساعت ها دارند. چه شما دنبال یک گجت ورزشی باشید یا یک تقویم همراه مادام العمر، برای نیازتان انواع گوناگونی از ساعتهای مچی با تکنولوژی بالا را می توانید پیدا کنید.

 

ساعت « Pebble » شرکت « Kickstarter » که از ساده ترین آن‌ها هست تا همانند‌هاي پیشرفته شرکت هاي دیگری مثل اپل – سامسونگ – هواوی – ال جی – موتورولا و مایکروسافت که همگی بدنبال جای خوش کردن در مچ دست شما میباشند.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

فاصله بین یک گجت ورزشی مثل قدم شمارهایی که روزگاری بسیار پرکاربرد بودند و یک ساعت هوشمند بشدت کاهش یافته، به گونه ای که بسیاری از همین گجت‌ها کارهایی که یک اپل‌واچ میتواند انجام دهد را، به خوبی انجام میدهند. اما با این حال کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب هست؟ در این مطلب ما قصد داریم برترین انتخاب را برایتان انتخاب کنیم. پس در کنار ما بمانید.

 

1. اپل واچ سری2

شروع قیمت از: 369 پوند

 

اپل با افزودن GPS و خاصیت ضد آب به سری2 ساعت هاي خود بر ورزشی بودن آنها مهر تاییدی زده هست. به جز افزودن این دو قابلیت که توانایی بهره گیری از آن در کوهنوردی و شنا را ممکن ساخته، اپل در این سری از یک پردازنده قوی‌تر بهره گیری کرده که آن را خیلی سریع‌تر نسبت به سری قبلی کرده هست. البته از نظر ظاهری تفاوت چندانی ایجاد نشده اما از هر بعد دیگری که نگاه کنید تقریباً تغیراتی ایجاد شده هست.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

2. اپل واچ سری1

شروع قیمت از: 269 پوند

اگرچه GPS یا قابلیت ضد آب بودن سری2 را ندارد اما سری1 به طبع قیمت پایین تری داشته و طراحی زیبای آن به همراه سیستم کنترلی کارآمد و نمایشگر تپش قلب به انتخاب خوبی برای مچ دست شما تبدیل شده هست.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

3. سامسونگ Gear S3

قیمت: 349 پوند

 

آخرین نسخه از ساعت‌هاي مچی این شرکت سمبل پیروزی در هر دو بخش نرم افزار و سخت افزار هست. اگرچه این برند به تنهایی برترین ساعت هوشمند موجود نیست اما برترین جایگزین اپل واچ سری2 برای کاربران اندروید هست.

 

نکته برجسته آن عمر بی نظیر باتری‌اش هست. باتری بزرگ 380 میلی‌آمپری آن و سیستم عامل سبک Tizen OS ، همه ي و همۀ Gear S3 را قادر می‌سازد تا تنها با یکبار شارژ پنج روز کارایی داشته باشد. اما این تنها نکته مثبت آن نیست چراکه امثال اپل واچ سری2، GPS داشته و می تواند مسافت پیموده را بدون نیاز به تلفن همراه هوشمندتان ثبت کند. هم‌چنین اسپیکری داشته و می توانید به تماس‌هایتان به خوبی جواب دهید.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

4. هواوی Watch 2

قیمت: 280 پوند

 

هواوی «Watch 2» در میان یکی از برترین ساعت هوشمند هاي سال 2017 قرار گرفت. این ساعت از سیستم عامل «Android Wear 2» بهره گیری میکند و بدین معنی هست که با آپدیت کردن آن برای بدست آوردن خصوصیت ها و امکانات اخیر، اصلا کار بی فایده‌اي نکردید.

 

این ساعت از یک پردازنده 1.1GHz اسنپدراگون با 768MB رم، 4GB حافظه داخلی و یک باتری 420mAh بهره گیری میکند. هم‌چنین شما میتوانید همانند 4G آنرا تهیه کنید تا بتوانید با همان ساعت هم تماس بگیرید و هم پیام هاي خود را مستقیما از روی مچ دستتان چک کنید.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

5. ال جی Urbane

قیمت: 180 پوند

 

بیاید راستگو باشیم. اسمارت واچ Urbane شرکت LG با سلیقه هر کسی سازگار نمی‌باشد چراکه استایلش بزرگ بوده و هیچ نکته جذاب و ظرافتی در طراحی فلزی آن به چشم نمیخورد.به قول خودشان این ساعت هوشمند جوانب مثبت زیادی دارد.عمر باتری بینظیر، صفحه نمایش دایره اي OLED و براق و …

 

زمانی که ارائه شد قیمتی بیشتر از 200 پوند داشت درحالی که قیمتش افت کرد و به حدود 180 پوند رسید و بر جذابیتش که شما را به سمت خرید آن پیش برد، افزود.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

6. موتورولا Moto 360 2

قیمت: 229 پوند

 

موتورولا با عرضه این ساعت هوشمند به تمام آرزوهای ما جواب داده هست. پردازنده‌ي آن نسبت به مدل پیشین تغییر کرده و با اسنپدراگون 400 جایگزین شده هست و نتیجه آن تحصین برانگیز هست. Moto 360 2 در دو سایز 42mm و 46mm عرضه شده هست و باعث شده برای اشخاصی که مچ دست شان کوچکتر هست هم قابل بهره گیری باشد. انواع چندان بندهای در دسترس و آپشن هاي انتخابی دیگر آن را به زیباترین ساعت هوشمند اندرویدی تبدیل کرده هست

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

7. سامسونگ Gear S2

قیمت: 249 پوند

 

سامسونگ ما را در این طراحی با یک ساعت پر زرق و برق و یک قاب متحرک روبرو ساخته و در دو مدل متفاوت عرضه شده هست. مدل استاندارد و یک مدل کلاسیک که استایلی سنتی دارد. هم‌چنین با سیستم عامل Tizen ارائه شده که با بیشتر دستگاه هاي اندرویدی کار میکند.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

8. فیت بیت Blaze

قیمت:160 پوند

 

تصور ما بر این بود که ساعت فیت بیت بلیز یک گام در جهت درست برای فیت بیت بود، که قابلیت ساعت هوشمند را نیز اضافه کرده در حالیکه خصوصیت هاي لازم برای تناسب اندام را نیز دارا بود. فیت بیت بلیز میخواهد که شما خوش حال باشید از اینکه این دستبند را در حین انجام ورزش به نمایش می گذارید. نقص‌هایي نیز دارد از جمله نبود GPS، اما فیت بیت بلیز ساعت هوشمند بسیار مفید و اسپرتی هست.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

9. ساعت گارمین فوررانر 630

قیمت: 330 پوند

 

گارمین فوررانر 630 که یک ساعت تناسب اندام برای دونده هاي جدی هست، یک نمایشگر دینامیکی برای دونده هاي جدی ارائه می‌دهد. این ساعت فراتر از استانداردهای ردیابی تناسب اندام کارایی دارد و آمار گسترده اي را ارائه می‌دهد، همۀ چیز از لحاظ حرکت تا نوسان هاي عمودی را حس می کند. آیا شما به همه ي اینها نیاز دارید؟ احتمالاً نه. اما اگر شما به دنبال برترین برای مربی‌گری هستید، گارمین فوررانر 630 می تواند انتخاب خوبی باشد.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

10. موتورولا موتو 360

قیمت: 150 پوند

 

ارائه این ساعت هوشمند طوفانی بپا کرد و هنگامی که موتو 360 2 معرفی شد، این طوفان را ربود. اما موتورولا موتو 360 یک ساعت هوشمند هست که دارای ظاهر بسیار پر زرق و برق هست. این دستگاه از سیستم عامل اندروید بهره گیری می کند و دارای یک صفحه نمایش بسیار روشن، یک مانیتور تپش قلب و یک حسگر نور محیط هست

 

که اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش آن را با شرایط تاریک و پر نور بدون دخالت کاربر سازگار کند. قیمت آن تا 120 پوند کاهش یافته هست اما در هنگام خرید مراقب باشید چرا که آخرین نسخه «Android Wear» برای آن ارائه نمی‌شود.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

11. ایسوس ZenWatch

قیمت:200 پوند

 

ایسوس، زن واچ را با صفحه اي لمسی به دنیای اقلام پوشیدنی اندرویدی ارائه کرد. رقابت در حوزه ساعت هوشمند شیک، مفید به نظر میرسد، اما زن واچ چندان دارای ظاهر شیک و خاصی نمی باشد. با کمی مقاومت بیشتر، این ساعت یکی از انتخاب هاي برتر ما می‌توانست باشد. به هر حال، این احتمالا تنها زمانی ارزش خرید دارد، که بتوانید آن را به یک قیمت وسوسه انگیز پیدا کنید.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 201712. فسیل کیو فاندر

قیمت: 279 پوند

 

ساعت هوشمند فسیل کیو فاندر یک ساعت شیک هست. در واقع، این یکی از جذابترین ساعت‌هاي هوشمند موجود در بازار هست. با این وجود، دارای نقاط ضعف نیز می‌باشد. در این باره می توان به زمان باتری، نبود مانیتور تپش قلب و خصوصیت‌هایي که ارائه می‌دهد اشاره کرد. گفته می شود، عملکرد خوبی داشته

 

و اگر شما پول نقد اضافی دارید و می خواهید یک ساعت هوشمند بی نظیر شیک اندرویدی بگیرید، ساعت فسیل کیو فاندر قطعا ارزش بررسی را دارد

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

13 .گارمین ویو اکتیو

قیمت: 168 پوند

 

مدل ویوو اکتیو به خانواده ساعت‌هاي ورزشی گارمین که دارای GPS میباشند، ضمیمه. با توانایی دانلود برنامه ها، ایجاد ظاهر سفارشی و مخصوص به خود و آگاهی از نوتیفیکیشن ها. ویوو اکتیو بعنوان یک ساعت همه ي کاره ورزشی به بازار ارائه شد.اما با این حال محدودیت هایي نیز در این ساعت وجود دارد. بعنوان مثال، دارای سنسور تپش قلب داخلی نمی باشد، اما از آنجا که ویوواکتیو از پروتکل بی سیم ANT+ حمایت می کند،

 

به سنسورهای تپش قلب، سرعت و سنسور هماهنگی شخص ثالث متصل می شود و تکنولوژی صفحه تبدیل کننده که به این معنی هست که باتری آن یک هفته کارایی دارد. اگر تمرکز شما بیشتر در مورد تناسب اندام باشد نه برنامه هاي بسیار جذاب، این یک انتخاب بینظیر هست.

مدل ساعت مچی

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

14.مایکروسافت بند 2

قیمت: 200 پوند

 

مایکروسافت بند در طراحی استادانه ظاهر نشده بود. هدف مایکروسافت ایجاد ساعتی بوده که کارایی مچ‌بندهای ورزشی را داشته باشد. یک ترکیبی کمیاب از حسگر ها و سنسورهای ردیابی سلامت، دارای طراحی معمولی و خصوصیت هاي ساعت هوشمند esque. این یک ایده بلند پروازانه بود و نواقصی را در دنیای سلامتی و تناسب اندام داشت.

 

اما بند 2 تعدادی از این معایب را تصحیح کرده که تعادل مناسبی از خصوصیت ها، طراحی و قیمت را ارائه میدهد، هرچند بررسی اطلاعات آن بسیار بهتر از همانند هاي دیگر هست.

معرفی بهترین و زیباترین ساعت های هوشمند 2017

ساعتهای مچی هوشمند،برترین ساعتهای مچی هوشمند جهان،معرفی ساعت هاي هوشمند مچی با قیمت