پارس ناز پورتال

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان 

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا را می توانید در مجموعه زیر ببینید که در ژانرها و موضوعات مختلف هستند و می توانند این هفته سینمایی شما را تامین کنند. کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند

 

را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

اولین فیلم بلند سوفیا کوپولا بعد از فیلم “حلقه بلینگ” (2013) نسخه باز خلق شده ای از فیلم دان سیگل در سال 1971 است که کلینت ایستوود در آن نقش سرباز زخمی اتحادیه را بازی می کرد که پناهگاهی می یابد و برای مدرسه شبانه روزی دخترانه ای در لوئیزیانا دردسر درست می کند. این نسخه که اقتباسی از رمان توماس کالینان است،

 

بازیگری مانند کالین فارل را در نقش اصلی یعنی آن سرباز دارد. نیکول کیدمن، کیرستن دانست، ال فنینگ، انگوری رایس و اونا لارنس در نقش های مدیر مدرسه، معلم و دانش آموزان نقش آفرینی می کنند. فیلم “فریب خورده” (The Beguiled) روز 23 ژوئن 2017 روز پرده سینماها خواهد رفت.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

همکاری دوم کریستن استوارت با الیویه آسایاس (نویسنده/کارگردان) مثل فیلم قبلی استوارت یعنی “ابرهای سیلز ماریا” نقدهای درخشانی دریافت نکرد، ولی آسایاس با این فیلم اولین جایزه اش را در جشنواره کن برد و جایزه بهترین کارگردانی مشترکاً با کریستین مونجیو نصیبش شد.

 

استوارت در این فیلم نقش اصلی یعنی کاراکتر مورین را جان می بخشد که در پاریس منتظر نشانه ای از برادر دوقلوی فوت شده اش است. فیلم سینمایی “خریدار شخصی” (Personal Shopper) از روز دهم مارس 2017 به اکران عمومی درمی آید.
معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

جاناتان لوین کارگردان فیلم سینمایی “ربوده شده” (Snatched) با نقش آفرینی گلدی هان و ایمی شومر است که نقش یک مادر و دختر را بازی کی کنند. کیتی دیپولد فیلمنامه این کمدی را نوشته و شومر و هان طی آن سفری به آمریکای جنوبی می کنند و در آنجا ربوده می شوند. بازیگران نقش مکمل این کمدی که قرار است 12 مه 2017 به نمایش عمومی دربیاید عبارتند از: ایکه بارینهولتز، جان کیوساک، رندال پارک، واندا سایکس و کریستوفر ملونی.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

اولین فیلم بلند آز پرکینز (نویسنده/کارگردان) در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو 2015 تحت نام “فوریه” اکران شد، ولی شاید بیشتر مردم فیلم بعدی او یعنی “من چیز قشنگی هستم که در این خانه زندگی می کند” را دیده باشند که اواخر اکتبر سال گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد که یک ماه قبل در جشنواره فیلم تورنتو نقدهای

 

خوبی بدست آورده بود. این فیلم که در مدرسه دخترانه کاتولیکی در طول زمستان رخ می دهد روی دو دختر به نام های کت (با بازی کیرنان شیپکا) و رز (بوسی بوینتون) متمرکز است که در مدرسه ای متروکه گیر افتاده اند و دختر سومی به نام جوان (اما رابرتز) تقلا می کند تا به آنها دسترسی پیدا کند. فیلم سینمایی “دختر بلک‌کت” (The Blackcoat’s Daughter) روز 31 مارس در سینماهای منتخب به نمایش در می آید.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

فیلم “شب ها می آید” (It Comes at Night) ساخته تری ادوارد شولتز درباره مردی (با بازی جوئل اگرتون) است که زندگی اش با همسر و پسرش با رسیدن یک خانواده جوان درمانده، بهم می ریزد. این دو خانواده که نمی توانند جلوی حمله زشتی ها و ترس های دنیای بیرون به خانه شان را بگیرند، قربانی تردید و شک نسبت به یکدیگر می شوند. فیلم “شب ها می آید” روز 25 اوت 2017 اکران می شود.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

در فیلم سینمایی” لگو نینجاگو” (The LEGO Ninjago Movie) دیو فرانکو صداپیشگی کاراکتر لوید را انجام می دهد که همراه با دوستان نینجایش (با صداپیشگی مایکل پنا، ابی جیکوبسون، زک وودز، کمیل نانجیانی و فرد آرمیسن) با کمک استاد وو (با هنرنمایی جکی چان) باید از شهر نینجاگو در برابر گارمادون شرور (با صدای جاستین ثیرو) که اتفاقاً پدر لوید نیز هست، محافظت کنند. روز 22 سپتامبر 2-17 منتظر اکران این فیلم باشید.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

فیلم سینمایی “دایره” (The Circle) که از رمان دیو اگرز اقتباس شده و جیمز پانسالت نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده دارد، ماجرای می (با بازی اما واتسون) را دنبال می کند که در بزرگترین کمپانی فناوری دنیا مشغول به کار است و ایمون بیلی (با بازی تام هنکس) بنیانگذار کمپانی تشویقش می کند که با شفافیت کامل زندگی کند.

 

البته اوضاع به این راحتی ها پیش نمی رود. فیلم “دایره” که نوبت اکران 28 آوریل 2017 دارد، بازیگرانی مانند کارن گیلان، جان بویگا، بیل پکستون، پتون ازوالد، گلن هدلی، الار کولترین، الن وانگ، پورنا جاگاناتان و نیت کوردری را در تیم خود دارد.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

فیلم “زندگی” (Life) ماجرای گروهی شش نفره از ایستگاه فضایی بین المللی را دنبال می کند که در حال انجام یکی از مهم ترین اکتشافات تاریخ بشری هستند: مدرک و گواهی بر وجود زندگی فرازمینی روی مریخ. متأسفانه این گونه جدید از زندگی فقط به بقای خود اهمیت می دهد. دنیل اسپینوزا کارگردانی این فیلم که قرار است 24 مه اکران شود را بر عهده و بازیگران آن جیک جیلنهال، رایان رینولدز، ربه‌کا فرگوسن، هیرویوکی سانادا، آریون باکاره و الگا دیهوویچنایا هستند.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی روز جهان

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

 

• جک نیکولسون و کریستن ویگ قرار است در نسخه بازخلق شده انگلیسی زبان از فیلم نامزد اسکار “تونی اردمان” (Toni Erdmann) نقش آفرینی نمایند. (منبع: Variety)

 

• دیوید گوردون گرین قرار است کارگردانی و فیلمنامه نویسی نسخه باز خلق شده فیلم “هالووین” (Halloween) را انجام دهد که در اکتبر سال 2018 اکران خواهد شد.

 

• متیو مک‌کانهی در فیلم “ولگرد ساحلی” (The Beach Bum) ساخته هارمونی کورین نقش آفرینی خواهد نمود. (منبع: Variety)

 

• فیبی والر در حال مذاکره برای پیوستن به الدن ارنرایک، دونالد گلاور، وودی هارلسون و امیلیا کلارک در فیلمی درباره هان سولو است. (منبع: Variety)

 

• جنیفر کانلی به رزا سالازار، کریستوف والتز، ماهرشالا علی و اد اسکراین در فیلم “آلیتا: فرشته نبرد” (Alita: Battle Angel) ساخته رابرت رودریگز پیوست. (منبع: Heat Vision)

 

• جان لیتگو به آنا کندریک، ربل ویلسون و بریتانی اسنو در فیلم “آوازخوان حرفه ای 3” (Pitch Perfect 3) پیوست. (منبع: Variety)

 

• اندریا رایزبورو قرار است در مقابل جی. اسمیت-کمرون، ان داود، جان لگوئیزامو و استیو بوشمی در فیلم “نانسی” (Nancy) ساخته کریستینا چوئی بازی کند. (منبع: Variety)

 

• سیه‌نا میلر، جکی ویور، کریستینا هندریکس و آرون پل قرار است در فیلم “زن سوزان” (The Burning Woman) فیلم بلندی از جیک اسکات بازی کنند. (منبع: Variety)

 

• مایکل شین و میشل موناهان در فیلم سینمایی “بهای اعتراف” (The Price of Admission) داستانی درباره تقلای فیلمنامه نویس با زندگی مشترک ناموفقش، ایفای نقش خواهند کرد. (منبع: THR)

 

• کریس مسینا، لیلی ریب و سم راکول در کمدی رمانتیک دهه هفتادی “ما تازه ازدواج کرده ایم” (We’re Just Married) ایفای نقش می کنند. (منبع: THR)

 

• “یک شب با بورلی لاف لین” (An Evening with Beverly Luff Linn) نام فیلمی از جیم هوسکینگ است که اوبری پلازا، امیل هیرش، جیمین کلمنت، مت بری و کریگ رابینسون بازیگران آن هستند. (منبع: EW)

 

• جیکوب ترمبلی به کیت هرینگتون، جسیکا چستین، ناتالی پورتمن، سوزان ساراندون و کثی بیتس در فیلم “مرگ و زندگی جان اف. داناوان” (The Death and Life of John F. Donovan) ساخته اگزاویر دولان پیوست.
(منبع: Variety)

 

• جو مانگانیلو به دواین جانسون و نائومی هریس در فیلم “رمپیج” (Rampage) به کارگردانی برد پیتون پیوست. (منبع: Heat Vision)

 

• الیزابت دبیکی به وایولا دیویس، سینتیا اریوو و آندره هالند در فیلم “پنجره ها” (Windows) به کارگردانی استیو مک‌کوئین پیوست. (منبع: Variety)

 

• بن کینگزلی، هنری کاویل و آلکساندرا داداریو قرار است در فیلم “نومیس” (Nomis) فیلم مهیج روانشناسانه ای از دیوید ریموند، نقش آفرینی نمایند. (منبع: THR)