پارس ناز پورتال

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

مجموعه : اخبار سینما
معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017 

نگاهی خواهیم داشت به برترین فیلم های سینمایی پاییز 2017 که شمار زیادی از مخاطبین چشم براه توزیع آنها میباشند. به معرفی این فیلم ها میپردازیم. با دقت به فهرست فیلم هایي که قرار هست در ادامه سال توزیع شوند انچه تا به امروز دیده اید تنها رم کردن به حساب می‌آید.

 

امروز فهرستی از پر سرو صدا ترین فیلم هایي که قرار هست در طول پاییز توزیع شوند را برایتان حاضر کردم. از درام, اکشن, کمدی رفته تا فیلمهای وحشتناک و انیمیشن همه ي چیز در این فهرست میتوانید پیدا کنید. به دلیل چندان بودن شمار فیلم ها این مطلب را در دو بخش ارائه میکنم.

 

۱- IT – ۸ سپتامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

این فیلم ابتدا یک مینی سریال چهار ساعته بود که از کتاب استفان کینگ به اسم IT اقتباس شد. بدبختانه مینی سریال جلوه هاي ویژه جالبی نداشت بعضی مواقع نیز طنز می شد. اما اکنون در سال ۲۰۱۷ این فیلم مجدد بازسازی شده و شخصیت وحشتناک فیلم نیز با کمی به روز شدن همان دلقک باقیمانده.

 

در این فیلم گروهی از کودکان با IT درگیر میشوند و باید انتظار صحنه هاي دلهره آوری را داشته باشید. پیش بینی می‌شود عدد بعدی این فیلم نیز ساخته شود و در آن همین کودکان در سن بزرگسالی بار دیگر با این موجود درگیر خواهند شد.

 

خلاصه; کودکان یک شهر گم می‌شوند و به قتل می‌رسند. بعضی از این کودکان که در همسایگی هم زندگی میکنند تصمیم می‌گیرند گروهی را تشکیل دهند و به رویارویی با عامل این رویدادها بروند. او دلقکی آدمکش هست که پیشینه اي طولانی مدت در کشتن آدم ها دارد.

 

۲- Kingsman; The Golden Circle – ۲۲ سپتامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

تیم خلاق پشت Kingsman; The Secret Service برای تولید عدد بعدی این فیلم مجدد با یکدیگر متحد شده اند. مسلما اگر عدد اول این فیلم را دیده باشید برای فیلم اخیر بی حوصله خواهید شد چون قرار هست بازیگران بزرگی را مجدد دور هم جمع کند و گرچه حتماً بازیگران جدیدی را هم خواهید دید.

 

خلاصه; اعضای گروه Kingsman پس از این که پایگاهشان نابود میشود در ایالات امریکا به دنبال همپیمانی اخیر میگردند و آنجا با گروهی دیگر به اسم Statesman آشنا میشوند. در این ماجراجویی قدرت و عقل هر دو گروه به آزمایش گذاشته میشود تا به رویارویی با دشمنشان بروند و جهان را نجات دهند.

 

۳- Mother! – ۲۲ سپتامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

وقتی دارن آرنوفسکی « کارگردان » قرار هست پا به قسمت تاریک سینما بگذارد این ظلمات را کمی با قرمز در می آمیزد. فیم هاي دیگر این کارگردان مثل Black Swan و Requiem for a Dream احتمالا دلهره آور سنتی نباشند اما هر دو قسمتی از این ژانر را در خود دارند. اما در فیلم Mother! به نظر میرسد

 

آرنوفسکی به تمام خصوصیت هاي یک فیلم دلهره آور و وحشتناک پایبند بوده. از آنجا که می‌دانیم چه کارهایی از پس این کارگردان بر می‌آید بی صبرانه چشم براه فیلمش خواهیم بود.بازیگران Mother! بی نظیر میباشند. جنیفر لارسن و خاویر باردم زوج به نظر شادی میباشند که میزبان اد هریس و سپس همسرش میشل پفیفر می‌شوند.

 

خلاصه; ارتباط یک زوج زمانی که دو غریبه به منزل آنها می‌آیند مورد آزمایش قرار می‌گیرد. فیلمی روانشناسانه و دلهره آور درمورد عشق را خواهید دید.

 

۴- The LEGO Ninjago Movie – ۲۹ سپتامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

The LEGO Ninjago Movie در واقع یک فیلم تبلیغاتی با مدت زمان بالا هست. باورتان میشود این همه ي زحمت کشیده می‌شود تا شما به وجد بیایید و پول خود را هزینه این اسباب بازی ها کنید؟ اما هم این فیلم و هم The LEGO Batman Movie هر دو آن قدر کاراکترهای بامزه دارند و خوش تولید میباشند

 

که اضافه بر تبلیغاتی بودن بیننده را از دیدنش خوشنود میکند. از آنجا که تجربه قبلی ما یعنی The LEGO Batman Movie مفید بوده پیش بینی میشود این یکی هم مفید از کار در بیاید.

 

خلاصه; در نبرد برای شهر NINJAGO لویید که به نینجای سبز مشهور هست همراه دوستانش فراخوانده می‌شوند. سرپرست این گروه استاد وو هست. آنها باید گارمادون که فرمانده نیروهای شرور هست و بر حسب رخداد پدر لویید نیز هست را شکست دهند.

 

۵- American Made – ۲۹ سپتامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

تام کروز را بگذارید پشت حکم یک هواپیما و چشم براه رویدادها هیجان انگیز باشید. بعد از سه دهه از آخرین فیلم تام کروز «Top Gun » که در آن هواپیماها نقش داشتند او این بار مجدد به آسمان ها بازگشته. فیلمی که بر زمینه زندگی حقیقی بری سیل ساخته شده. در فیلم American Made تام کروز از یک خلبان پروازهای تجاری تبدیل می‌شود

 

به یکی از قاچاقچیان بد اسم مواد مخدر. اما وقتی به یک‌باره هم برای CIA, DEA و کارتل مواد مخدر پابلو اسکوبار کار میکنید ممکن هست رویدادها طور دیگری رقم بخورد.

 

خلاصه; بری سیل یک خلبان هست که توسط CIA استخدام می‌شود تا مامور شناسایی تهدید رو به رشد کومونیست در آمریکای مرکزی شود. او خیلی زود خود را در بین یکی از بزرگ ترین عملیات هاي تاریخ ایالات امریکا میبیند.

 

۶- Flatliners – ۲۹ سپتامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

اگر اسم Flatliners برایتان آشنا هست علتی دارد; فیلم دلهره آور و خیالی نیلز آردن اوپلو دنباله فیلم کیفر سوزرلند هست که در سال ۱۹۹۰ ساخته شده. مثل فیلم اصلی, Flatliners از یک گروه پنج نفره تشکیل شده هست که همگی دانشجوی پزشکی میباشند.

 

نسخه اخیر Flatliners نسبت به فیلم اصلی وحشتناک تر و دلهره آور تر هست. گرچه نمی‌توان به این فیلمم لقب دنباله Flatliners اصلی را داد چون حکایت تقریباً یکی هست اما باید دید کارگردان میتواند با هنرمندی آن را تبدیل به اثری ماندگار کند یا خیر.

 

خلاصه; پنج دانشجوی پزشکی به رخداد هم دست به آزمایشی عجیب و خطرناک میزنند تا ببینند بعد از زندگی چه چیزی هست. این ماجراجویی بزرگ زمانی جدی می‌شود که آنها با متوقف کردن قلب خود برای مدت کوتاه دست به تجربه نزدیک به مرگ می‌زنند. همینطور که تجربه هاي آنها طولانی تر و خطرناک تر میشود, هر کدام از آنها باید با گناهانی که در گدشته انجام داده اند روبرو شوند و هم‌چنین با عواقب ورود به دنیای دیگر دست و پنجه نرم کنند.

 

۷- Blade Runner 2049 – ۶ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

یک کارگردان باید خیلی اعتماد بنفس بالایی داشته باشد که بتواند برای یکی از برترین فیلمهای خیالی تاریخ سینما مثل Blade Runner دنباله بسازد؟ مسلما وظیفه اي مشکل خواهد بود اما دنیس ویلنیو کارگردان فیلم Blade Runner 2049 ابزار خوبی برای انجام اینکار دارد

 

مثل ریدلی اسکات کارگردان فیلم اصلی بعنوان تولید کننده و هریسون فورد که نقض بازیگر اول را بازی میکرد بعنوان بازیگر. بنابراین مثل همان شاهکار ریدلی اسکات انتظار میرود Blade Runner 2049 نیز فیلمی مفید از آب دربیاید.

 

خلاصه; افسر ” کی ” blade runner اخیر پلیس لس آنجلس پرده از رازی بزرگ بر می دارد که میتواند آن چه از جامعه به جا باقیمانده را وارد هرج و مرجی بزرگ کند. یافته هایش وی را به یافتن افسر پیشین یعنی ریک دیکارد منتهی میکند, blade runner پیشینی که به مدت ۳۰ هست مفقود الاثر شده.

 

۸- The Mountain Between Us – ۶ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

چیزی از ستاره شدن ادریس البا در سینمای هالیوود نمی گذرد. بازی در فیلم The Dark Tower جز انتقاد برای البا چیزی در پی نداشت اما احتمالاً The Mountain Between Us جبرانی بر آن فیلم بد باشد. او در این فیلم تنها نیست و نقش مقابلش برنده پاداش اسکار و بازیگری قوی به اسم کیت وینسلت هست. هانی عبد الاسد نیز کارگردان فیلم هست و او نیز دوبار نامزد دریافت پاداش اسکار بوده هست.

 

خلاصه; دو غریبه بعد از سقوط هواپیما در کوهستان گیر می افتند, اکنون باید با کمک یکدیگر سختی ها را بردباری کنند تا نجات بیابند. آنها متوجه می‌شوند کمکی هم در راه نیست بنابراین باید مایل ها در بین طبیعت وحشی حرکت کنند.

 

۹- The Foreigner – ۱۳ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

در این فیلم دو ستاره را روبروی هم می‌بینیم یکی پیرس برسن و دیگر جکی چان. کارگردان فیلم نیز مارتین کمپبل هست که وی را با فیلم هایي نظیر Casino Royale و GoldenEye به دلیل داریم. با حضور جکی چان در فیلم مسلما باید چشم براه صحنه هاي اکشن بی نظیر اي باشیم این بازیگر با بالا رفتن سنش هم چنان چالاکی قبل را دارد.

 

خلاصه; کوان یک بازرگان سر به زیر هست که در لندن زندگی می‌کند اما زمانی که پایان عشق زندگیش « دخترش » در یک انفجار کشته میشود مجدد به قبل اش و زمانی که یک مامور حرفه اي بوده باز می‌گردد. پیگیری او برای پیدا کردن عاملان این حمله تروریستی تبدیل به بازی موش و گربه با یکی از سران دولت بریتانیا می‌شود, کسی که در قبل با تروریست ها در ارتباط بوده.

 

۱۰- Happy Death Day – ۱۳ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

جمعه ۱۳ در ایالات امریکا بدون یک فیلم وحشتناک و شوکه کننده وجود ندارد. اکنون در سال ۲۰۱۷ نوبت به فیلم Happy Death Day میرسد. عنوان فیلم عجیب هست و اگر کمی با سینما آشنایی داشته باشید مطمئناً پی به وحشتناک بودن آن می‌برید. انتظار نداشته باشید فیلمی سنگین مشاهده نمایید فقط کوشش کنید خیلی شدید جیغ نزنید!

 

خلاصه; یک دانشجو که به قتل رسیده در روز مرگش مجدد به زندگی باز می‌گردد تا به شناسایی قاتلینش بپردازد و انتقام بگیرد.

 

۱۱- The Snowman – ۲۰ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

وقتی یکی از زنان محلی در نخستین برف سال گم میشود, مایکل فسبندر که نقش کارآگاه را بازی میکند به دنبال ردی از او می‌گردد. این ففیلم نیز مثل فیلم سکوت بره ها موش و گربه بازی دارد که در مناظر بی نظیر سوئد رخداد میوفتد. بازگران فیلم قابل میباشند و از این بابت میتوانید

 

مطمئن باشید فیلم خوبی را میبینید. و اگر این فیلم در باکس آفیس فروش خوبی داشته باشد مسلما از هری هول شخصیت اصلی فیلم آثار دیگری در آینده خواهیم دید. فیلم بر زمینه رمانی پر فروش نوشته شده هست و کلی آدمکش مرموز در کتاب هست که هری هول باید شکارشان کند.

 

خلاصه; پسری شالگردن مادر گمشده اش را دور گردن یک آدم برفی پیدا میکند. کارآگاه هری هول برای پرونده فراخوانده می‌شود و خیلی زود متوجه می‌شود این قتل کارِ یک آدمکش زنجیره اي هست که خود را آدم برفی نامیده.

 

۱۲- Professor Marston & the Wonder Women – ۲۷ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

شکی نیست که ۲۰۱۷ سالِ Wonder Woman بود. نه تنها این فیلم توانست بعنوان نخستین فیلم سولو رکورد باکس آفیس را بزند بلکه در ماه نوامبر مجدد با Justice League به سینماها باز می‌گردد.

 

و مجدد یک حکایت اورجینال از Wonder Woman ساخته شده که قرار هست سینماها را درنوردد. گرچه این را بدانید که Professor Marston & the Wonder Women درمورد قدرت هاي ماوراء الطبیعه و صحنه هاي اکشن نیست و این کمبود را با چیزهای دیگر پر کرده « اگر خواستید مشاهده نمایید تنها مشاهده نمایید ? ».

 

خلاصه; حکایت زندگی نا رایج پزشک ویلیام مارستون, روان‌شناس دانشگاه هاروارد و آفریننده Wonder Woman.

 

۱۳- Jigsaw – ۲۷ اکتبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

کمپانی Lionsgate مسلما با معرفی aw 3D; The Final Chapter بعنوان آخرین نسخه از این سری فیلم همۀ ما را بازی داده. با این که تمام جزئیات نشان می‌دهد فصل اخیر از فیلمهای دلهره آور سرشار از معما و تله شروع شده چارلی کلوسر سازنده فیلم گفته قسمت هشتم این فیلم تجدید ساختاری از این سری فیلم خواهد بود که مایکل و پیتر اسپیلبرگ توصیه دادند.

 

مردی دیوانه و مرموز گروهی از قربانیان را جمع می‌کند تا بازی سادیستیک از زندگی و مرگ را انجام دهد. پلیس خیلی زود سرنخ هایي پیدا می‌کند که قتل ها را به Jigsaw مرتبط میکند, آدمکش اتهام که ۱۰ سال پیش مرده هست.

 

۱۴- Suburbicon

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

جورج کلونی را اکثر به دلیل بازی هاي خوبش می شناسیم اما کم کم زمان نشان داده میتواند کارگردان قابلی نیز باشد. پاییز سال جاری قرار هست کلونی به همراه برادران کوئن یلمی دلهره آور و جنایی را روی پرده سینما ببرند.

 

Suburbicon قرار هست کلی از ستاره هاي سینما را نیز در خود داشته باشد از جمله مت دیمون, جولیان مور و اسکار ایساک. یادم رفت به این مورد اشاره کنم که فیلم اضافه بر این که جنایی و دلهره آور هست طنز نیز هست. اگر از جنایت در کنار طنز خوشتان می‌آید پس «Suburbicon» را از دست ندهید.

 

خلاصه; Suburbicon یک مجتمع صلح آمیز هست با منزل هاي مقرون به صرفه, مکانی بی نظیر برای تشکیل خانواده. ود رتابستان ۱۹۵۹ خانواده لاج نیز به این منطقه می‌روند اما ظاهر آرام آنجا چیزی دیگر در خود دارد.

 

۱۵- Thor; Ragnarok – ۳ نوامبر

معرفی بهترین فیلم های سینمای پاییز 2017

در اساطیر اسکاندیناوی, «Ragnarök» وقایع پیوسته پایان الزمانی هست که پس از مرگ چندین خدا – از جمله اودین, ثور و لکی – در نتیجه آن جهان به زیر آب فرو میرود و سیاره مجدد متولد میشود. لازم به ذکر نیست و از عنوان فیلم مشخص هست ثور قرار هست سختیهای زیادی بکشد.

 

خلاصه; ثور آن سوی جهان خود را اسیر حبس میبیند و بالاجبار وارد رقابتی گلادیاتوری میشود جاییکه در برابرِ هم پیمانِ پیشین خود یعنی هالک قرار میگیرد. تلاش ثور برای بقا وی را وارد مسابقه اي با زمان می‌کند تا جلوی هلا نیرومند را بگیرد و نگذارد منزل و تمدن اسکاراردین را از بین ببرد.