پارس ناز پورتال

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو 

اصفهان باستانی ترین شهر ایران اسـت، این شهر زیبا جاذبه هاي توریستی فراوانی دارد و بـه علاوه هتل هاي لوکس و بی نظیری را هم دارا اسـت، در مقاله امروز از بخش گردشگری مجله پارس ناز بهترین و لوکس ترین هتل هاي شهر اصفهان رابه شـما معرفی می‌کنیم، در آخر نیز سری می‌زنیم بـه موزه موسیقی اصفهان کـه دومین جاذبه گردشگری این شهر میباشد.

 

هتل پارسیان کوثر اصفهان

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌هاي اصفهان اسـت کـه با داشتن منظره‌اي بی نظیر از نمای سی و سه پل میتواند سفر گردشگران بـه نصف جهان را رویایی کند. هم چنین بدلیل دسترسی راحت بـه بازارهای سنتی اصفهان و میدان نقش جهان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اصفهان اسـت.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

کلوب ورزشی، استخر و سونا، از امکانات ویژه‌اي اسـت کـه برای استراحت میهمانان دراین هتل درنظر گرفته شده اسـت. حدود قیمت اقامت برای یک شب در هتل پارسیان کوثر ۳۰۰ هزار تومان اسـت.

 

هتل عالی قاپو اصفهان

این هتل چهار طبقه با داشتن معماری سنتی زیبا و منحصر بـه فرد از بهترین هتل‌هاي چهار ستاره اصفهان محسوب میشود.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

نزدیکی هتل عالی قاپو بـه جاذبه‌هاي توریستی این شهر چون سی و سه پل، میدان نقش جهان و پل خواجو یکی از ویژگی‌هاي مهم آن اسـت، طوریکه تنها با چند دقیقه پیاده‌روی میتوانید بـه تمام این جاذبه‌هاي توریستی دسترسی داشته باشید. حدود قیمت اقامت برای هر شب دراین هتل ۲۵۰ هزار تومان اسـت.

 

هتل آسمان اصفهان

این هتل مدرن گزینه‌اي مناسب برای کسانی اسـت کـه می خواهند سفری مقرون بـه صرفه داشته باشند. هتل آسمان در نزدیکی زاینده رود واقع شده و چشم اندازی بسیار زیبا از داخل سوئیت‌هاي این هتل برای مسافران دارد.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

رستوران گردان، فست فود و کافی شاپ از جمله امکاناتی اسـت کـه برای آرامش خاطر مهمانان دراین هتل فراهم شده اسـت. حدود قیمت اقامت در هتل آسمان برای یک شب ۲۲۰ هزار تومان میباشد.

 

هتل پیروزی اصفهان

این هتل ۴ ستاره در نزدیکی خیابان چهارباغ واقع شده کـه یکی از قدیمی ترین محله‌هاي اصفهان اسـت.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

دسترسی راحت بـه جاذبه‌هایي چون عمارت چهل ستون، هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مدرسه چهارباغ و بازار هنر، از ویژگی‌هاي این هتل اسـت کـه آن رابه انتخابی مناسب برای گردشگران تبدیل کرده اسـت. حدود قیمت اقامت در هتل پیروزی برای یک شب حدود ۲۰۰ هزار تومان میباشد.

 

هتل آوین اصفهان

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

هتل آوین هتلی چهار ستاره، مدرن و تازه ساز اسـت کـه سالانه مسافران زیادی رابه خود جذب می کند و دسترسی بسیار مناسبی بـه میدان اصلی شهر و میدان نقش جهان دارد. شروع قیمت اقامت دراین هتل برای یک شب ۲۷۰ هزار تومان اسـت.

 

هتل سفیر اصفهان

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

هتل سفیر یکی از هتل‌هاي مدرن و مشهور اصفهان اسـت کـه دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت بسیار شیک و کامل می باشد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و با توجه بـه نزدیکی بـه جاذبه‌هاي توریستی اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت اسـت. حدود قیمت اقامت برای یک شب ۳۷۰ هزار تومان میباشد.

 

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره عباسی، عروس هتل‌هاي اصفهان و ایران اسـت. این هتل کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌هاي ایران می باشد کـه درسال ۱۱۰۶ هجری قمری با معماری بسیار با شکوه ایرانی بنا شده اسـت. هتل عباسی بدلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی اصفهان اهمیت فراوانی دارد. حدود قیمت اقامت دراین هتل برای یک شب ۴۰۰ هزار تومان میباشد.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

فلایتیو بـه پشتوانه قدمت ۵۱ ساله در صنعت گردشگری و هم چنین قرار داد مستقیم و بدون واسطه با تمام ایرلاین هاي داخلی و خارجی امکان ارایه بلیط دسته اول را برای مسافران خود فراهم کرده اسـت. مهم ترین ویژگی بلیط دسته اول قیمت مناسب از بهترین ایرلاین ها در سراسر جهان اسـت. کـه فلایتیو بخاطر قدمت ۵۱ ساله خود آنرا ارایه می‌دهد.

 

و در ادامه نیز معرفی موزه موسیقی اصفهان

امروز می‌خواهیم همراه شـما بـه یکی از دیدنی هاي منحصر بـه فرد اصفهان سری بزنیم و شـما رابا مجموعه اي آشنا کنیم کـه در بین گردشگران خارجی شهرت بسیاری پیدا کرده و بین گردشگران ایرانی غافل مانده اسـت. موزه موسیقی اصفهان مقصد انتخابی ماست؛ مکانی کـه در بین جاذبه هاي پیشنهادی سایت معتبر تریپ ادوایز برای اصفهان در رتبه 2 قرار گرفته و نمره کامل 5 را دریافت کرده اسـت.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

موزه موسیقی دومین جاذبه گردشگری اصفهان

 

چرا موزه موسیقی اصفهان؟

= دومین جاذبه پیشنهادی سایت تریپ ادوایز برای گردش در اصفهان با نمره کامل 5 اسـت.

= تجربه اي منحصر بـه فرد و جذاب از موزه گردی در ایران بشما هدیه میدهد.

= می توانید دراین موزه از اجرای زنده موسیقی سنتی لذت ببرید.

= می توانید از فروشگاه این موزه سازهای ایرانی بخرید.

= آلات موسیقی را بیینید کـه در هیچ کشور دیگری نظیر انها یافت نمی‌شود.

= موزه موسیقی اصفهان؛ دومین جاذبه محبوب گردشگران خارجی

= موزه موسیقی اصفهان؛ دومین جاذبه محبوب گردشگران خارجی

= آشنایی با موزه موسیقی اصفهان

 

اصفهان یکی از مهدهای موسیقی و آواز سنتی ایرانی ست و یکی از مقام هاي موسیقی و یکی از آوازهای پنج گانه سنتی کشورمان بنام این شهر خوانده می شود. اهمیت موسیقی و علاقه مردم اصفهان بـه این هنر باعث شد تا دو تن از موسیقی دانان علاقه مند بـه موسیقی سنتی ایران، مهرداد جیحونی و شهریار شکرانی اولین و تنها موزه موسیقی خصوصی کشور را در تاریخ یازدهم آذرماه 1394 تاسیس کنند.

 

اجرای زنده موسیقی در پایان تور، گردش خاص شـما را در موزه را جذابتر می سازد. در موزه موسیقی اصفهان می توانید بـه تماشای 300 ساز موسیقی ایرانی بنشینید، اطلاعاتی از نحوه ساخت انها بـه دست بیاورید و با کمک امکانات صوتی و تصویری با روش نواختن سازها آشنا شوید و بـه صدای انها گوش دهید.

 

سازهایی کـه عده اي از آن ها با طرح هاي مینیاتوری تزیین شده اند و مجموعه اي جذاب از رنگ و صدا رابه وجود آورده اند. دراین مجموعه می توانید آلات موسیقی را بیینید کـه در هیچ کشور دیگری نظیر انها یافت نمی‌شود. سازهایی کـه تعدادی شان اهدایی موسیقی دان هاي ایرانی ست و می توانید از طریق این لینک بنام هاي این هنردوستان دسترسی پیدا کنید.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

بخش هاي مختلف موزه موسیقی اصفهان

 

بررسی قسمت هاي مختلف موزه تالار سازهای ملی

در سالن سازهای ملی، می توانید از سازهای مختلفی کـه در پهنه جغرافیایی ایران گسترده شده ودر این مناطق مورد استفاده اند دیدن کنید. این جا سازها و انواع آن ها بـه دو زبان پارسی و انگلیسی بشما معرفی میشوند و امکانات صوتی و تصویری مجموعه کمک می کند تا تجربه بهتری از گردش دراین تالار بـه دست بیاورید.

 

تالار سازهای محلی

موزه موسیقی برای نمایش سازهای محلی ایرانی سالن جداگانه اي درنظر گرفته اسـت. در طول گردش دراین تالار همراه با راهنمایی هاي مسوولان موزه، می توانید اطلاعات جذابی در مورد موسیقی محلی ایران و سازهای مربوط بـه هر منطقه بـه دست آورید. البته امکانات صوتی و تصویری موزه بشما این امکان را می‌دهد کـه بتوانید بـه موسیقی سازهای محلی ایران گوش فرا دهید.

 

سرای سر آهنگان

در سرای سرآهنگان می توانید با اساتید برجسته موسیقی اصفهان آشنا شوید و از زندگینامه و اثری کـه بر موسیقی اصفهان گذاشته اند اطلاعاتی بـه دست آورید.

 

موسیقی سرا

جذابیت بازدید از موزه موسیقی در تماشای سازهای مختلف ایرانی و بـه دست آوردن اطلاعاتی در مورد انها خلاصه نمیشود بلکه در پایان گردش تان در موزه می توانید از تماشای یک اجرای زنده موسیقی سنتی ایرانی لذت ببرید.

 

کارگاه سازسازی

اگر دوست دارید بدانید هر کدام از سازهای مشهور ایرانی چگونه ساخته می‌شوند و چـه ساختار و اجزایی دارند می توانید سری بـه کارگاه سازسازی موزه موسیقی بزنید.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

سازهای مختلف بـه نمایش درآمده در موزه موسیقی

 

دراین قسمت تعدادی از معروفترین آلات موسیقی ایرانی کـه دراین موزه بـه نمایش درآمده اند رابه طور مختصر بشما معرفی میکنیم:

 

ساز قانون

قانون، سازی ست بـه شکل ذوزنقه قائم الزاویه کـه در گروه سازهای زهی مضرابی قرار گرفته اسـت. نوازنده برای نواختن این ساز آنرا روی پاهای خود قرار می‌دهد و با انگشت سبابه دست راست و چپ، بـه مضراب می‌نوازد. قانون بطور معمول 81 سیم «در گروه هاي سه تایی، دوتایی و تکی»، 27 پرده گردان و 27 صدا دارد و از چوب گردو ساخته می شود.

 

پوست رویه آن از جنس پوست شتر، گوساله و ماهی ست و سیم هاي آن نیز جنس زهی، ابریشم روکش دار یا نایلون دارد. قانون از جمله سازهای کهن ایرانی محسوب می شود و بر اساس برخی اسناد فارابی دانشمند و موسیقی دان ایرانی این ساز را اختراع کرده اسـت.

 

قیچک

قیچک یا قیژک مانند قانون در زمره سازهای زهی موسیقی ایرانی قرار دارد و مثل کمانچه با آرشه نواخته می شود. این ساز محلی اسـت و استفاده ازآن بیشتر در نواحی جنوب شرقی ایران بـه ویژه استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان رواج دارد. کاسه طنینی آن از چوب گردو یا توت ساخته می شود و سیم هاي آن نیز فلزی هستند. از نظر ظاهری هم شکلی مشابه با ویولن سل دارد و نوع بزرگ‌تر آن با آرشه ویولن سل نواخته می شود.

 

چنگ

ساز چنگ از معروف ترین سازهای باستانی و زهی ایرانی محسوب می شود و جایگاه ویژه اي در ادبیات پارسی دارد. از سیاره زهره بعنوان سیاره چنگ یاد می شود و اولین نشانه هاي چنگ نوازی در ایران بـه دوره ایلامیان در چهارهزارسال پیش باز میگردد. ساز چنگ از جمله سازهای رشته اي ست و با ضرب‌موزیک انگشتان نواخته می شود. این ساز در تمام دنیا با تکنیک هشت انگشتی نواخته می شده اسـت.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

دومین جاذبه محبوب گردشگران خارجی

 

تار

نمیشود سخن از سازهای ایرانی بـه میان آید و صحبتی از تار نشوند. این ساز محبوب و مشهور از جمله سازهای زهی و ایرانی ست و با زخمه نواخته می شود. نواختن این ساز کـه گفته می شود جد گیتارهای امروزی ست، بـه غیر از ایران در بین دیگر کشورها نظیر تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و دیگر نواحی قفقاز نیز رواج دارد و جزوی از موسیقی کلاسیک این سرزمین ها بـه شمار میرود.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

چوب بکار رفته در ساخت کنده آن بیشتر از جنس کنده کهنه توت اسـت و هر اندازه این چوب کهنه تر باشد تار صدای بهتری از خود تولید خواهد کرد. جالب اسـت بدانید پرده هاي تار از روده گوسفند و دسته و پنجه آن تنها از چوب درخت گردو آماده میشود. جنس خرک آن از شاخ بز کوهی ست و برای ساخت دو طرف دسته آن بـه استخوان شتر نیاز اسـت.

 

رباب

از قدیمی تری سازهای زهی مضرابی «زخمه اي» ایران می‌توان بـه رباب اشاره کرد. صدای نوای این ساز را میتوان بیشتر در شرق و جنوب شرق کشور شنید و از دهه 30 و 40 خورشیدی در گروه نوازی سازهای ملی ایران نیز مورد استفاده قرار گرفته اسـت. جنس این ساز از چوب، پوست، زه، نایلون و نخ اسـت.

 

بربط

بربط، سازی زهی مضرابی ست ودر عربی ازآن بنام عود یاد می شود. این ساز از مهم‌ترین و معمول ترین آلات موسیقی کهن ایرانی بـه شمار میرود و گفته می شود کـه بـه موسیقی دان قدیمی ایران، باربد افسانه اي تعلق دارد. جنس کاسه طنینی آن شکلی از نیمه گلابی دارد و از جنس چوب توت و برخی اوقات فوفل اسـت. صفحه رویی ساز نیز از جنس کاج ساخته می شود کـه دلیل این انتخاب صدادهی بهتر این نوع چوب اسـت.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

موزه موسیقی اصفهان

 

نی

نی یا نی هفت بند از جمله سازهای بادی ایرانی ست و محبوبیت بسیاری در بین افراد اهل موسیقی دارد. این ساز از گیاهی بهمین نام ساخته می شود و بطور معمول 5 سوراخ دارد. سخت ترین کار در نواختن نی درآوردن صدای آن و ساده‌ترین کار انگشت گذاری آن اسـت.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

موزه موسیقی اصفهان

 

دف

دف در گروه بندی سازها، در رده سازهای کوبه اي موسیقی ایرانی قرار دارد و از حلقه اي چوبی بـه قطر 50 تا 55 سانتی متر ساخته می شود. این حلقه چوبی با پوست حیواناتی مانند گوسفند و بز پوشانده و حلقه هاي فلزی بـه شکل زنجیر بر آن آویخته می شود. البته در قدیم برای داشتن صدای بهتر و طنین بیشتر، سازندگان از پوست آهو استفاده میکردند اما امروزه بیشتر از پلاستیک بجای پوست استفاده می شود.

 

سه تار

سه تار از دیگر سازهای مشهور زهی مضرابی «زخمه اي» اسـت و گفته می شود بـه خانواده تنبورها تعلق دارد. این ساز در حالت نشسته نواخته می شود و کاسه طنینی آن بـه شکل گلابی و چوبی ست. نحوه نواختن این ساز با ضرب انگشت سبابه اسـت، صدای کمی دارد و بیشتر برای تکنوازی مناسب اسـت.

 

کمانچه

کمانچه در گروه سازهای زهی آرشه اي قرار دارد و برای ساخت آن از چوب، پوست و فلز بهره می‌برند و ازآن بعنوان جد ویولن یاد می شود. نکته جالب در مورد کمانچه جنس آرشه آن اسـت کـه از چوب و موی دم اسب ساخته می شود. این ساز در اندازه هاي مختلفی ساخته می شود و از نظر اندازه و تعداد سیم با کمانچه هاي قدیمی تفاوت هایي کرده اسـت. کمانچه هم بـه صورت تکنوازی و هم بـه صورت گروه‌نوازی نواخته میشود.

 

تمبک

تمبک «تنبک، دمبک، دندونک و ضرب» در زمره سازهای کوبه اي ایرانی قرار دارد و بدنه آن جنس هایي از چوب، سفال و گاهی فلز دارد؛ البته امروزه بدنه این ساز را از جنس چوب می سازند. تمبک از قسمت‌هاي زیر تشکیل شده اسـت:

 

= پوست

= دهانه بزرگ

= تنه

= گلویی «نفیر»

= دهانه کوچک «کالیبر»

 

سنتور

شکل سنتور بـه شکل ذوزنقه متساوی الساقین اسـت ودر گروه سازهای زهی مضرابی قرار میگیرد. این ساز اندازه و کوک هاي مختلفی دارد و با دو مضراب چوبی نواخته می شود. از صدای سنتور هم میتوان بـه صورت تکنوازی بهره برد و هم در گروه نوازی ها ازآن استفاده کرد. از اساتید برجسته نوازنده سنتور می‌توان بـه استاد پایور و مشکاتیان نام برد.

 

امکانات موزه

موزه موسیقی اصفهان امکانات خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد از جمله: فروشگاه فروش محصولات فرهنگی مرتبط با موسیقی ایرانی. از این فروشگاه می توانید سازهای ایرانی خریداری کنید.

 

= کافی شاپ

= راهنمای متخصص و کاربلد

= پخش صوتی و تصویری نواختن سازهای مختلف موسیقی

= تور مجازی بخش هاي مختلف موزه همراه با موسیقی

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

اگر دوست دارید تا با فضای موزه موسیقی بیشتر آشنا شوید می توانید از امکان تور مجازی این موزه استفاده کنید. تور مجازی موزه موسیقی تجربه گردشی عالی دربخش هاي مختلف موزه در اختیارتان قرار میدهد و شـما رابا نوای اجرای سازهای مختلف همراهی می کند.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

موزه موسیقی اصفهان

 

نظرهای گردشگران خارجی

شاید کمتر جاذبه اي را بتوان در ایران پیدا کرد کـه تا این اندازه نظر گردشگران خارجی رابه خود جلب کرده باشد و دیدگاه مثبت و عالی آن ها را همراه داشته باشد. این جا میخواهیم تعدادی از دیدگاه هاي این گردشگران خارجی را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم چرا موزه موسیقی، آن ها را تا این اندازه شیفته و علاقه مند بخود کرده اسـت.

 

گردشگری از کشور آلمان:

مکانی عالی برای یادگیری در مورد موسیقی و فرهنگ ایرانی! تور گردش در موزه «کـه هزینه آن همراه با مبلغ ورودی موزه اسـت» بسیار آموزنده بودو کارکنان برخوردی مهربانانه داشتند و با تمام علاقه بـه معرفی فرهنگ شان می پرداختند. هم چنین در زیرزمین موزه کارگاه سازسازی وجوددارد کـه بشما نشان می‌دهد سازهای سنتی چگونه ساخته میشوند. هم چنین می توانید در زمان گردش تان در موزه بـه تماشای موسیقی زنده سنتی بنشینید.

 

گردشگری از کویت:

بعد از دو سال همان‌ گونه جذاب و دل چسب. مـن دو سال پیش از این موزه دیدن کرده بودم. بسیار جالب بودو بهمین دلیل تصمیم گرفتم تا دوباره از این موزه دیدن کنم. تورمان همراه با راهنمایی مسلط بـه موضوع و بـه زبان انگلیسی بود. او موزه رابه همراه چند ویدیو از اجرای سازهای مختلف نشان مان داد. اینبخش تازه بـه موزه اضافه شده اسـت.

 

مـا هم چنین بـه مکانی رفتیم کـه سازها در آنجا ساخته میشدند کـه این هم بخش تازه دیگری در موزه بود. مـن برای اجرای موسیقی سنتی زنده لحظه شماری میکردم و سرانجام بـه سالن کنسرتی رفتیم کـه تازه شروع بکار کرده بود. سه دختر جوان هماهنگ باهم شروع بـه نواختن کردند و خواننده اي هم همراهی شان می‌کرد. این یکی از بهترین تجربه هاي مـن در زندگی بود. ممنون.

 

گردشگری از رومانی:

یکی از بهترین تجربه ها در اصفهان. مـن آدم اهل موزه اي نیستم اما میزبانم در خانه حوضک بـه مـن این مکان را پیشنهاد کرد و قول داد کـه تجربه بازدیدم از این موزه بـه خاطره اي جذاب بدل می شود و کاملا حق با او بود. این جا موزه اي خصوصی ست و هزینه آن بـه نسبت بالاست اما ارزشش را دارد.

 

مجموعه سازها بسیار جذاب هستند و غنای فرهنگی ایرانیان را نشان می‌دهد. اما جذابترین بخش اجرای موسیقی زنده در زیرزمین بود… نوازندگان با دل و جان بـه اجرای موزیک هاي خود می پرداختند و گوش دادن بکار انها بسیار دل چسب و دلنشین بود. بنابر این اگر در سفرتان بـه دنبال تجربه اي متفاوت و اصیل می‌گردید بازدید از این جا را از دست ندهید.

 

گردشگری از اسپانیا:

مجموعه اي از سازهای موسیقی بـه همراه اجرای زنده. موزه موسیقی خصوصی، تماشایی و عالی دربخش ارمنی اصفهان. موزه اي کـه مجموعه اي بی نظیراز آلات موسیقی ایرانی را درکنار هم جمع آوری کرده اسـت. کافی شاپ و فروشگاه هدیه بسیار جذابی هم داشت. اما بهترین بخش بازدید از موزه اجرای زنده موسیقی سنتی کارکنان این جا بود؛ البته تمام انها موسیقی دان هایي خبره هستند.

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های اصفهان + قیمت رزرو

دومین جاذبه محبوب گردشگران خارجی

 

مسیر دسترسی

آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی، خیابان شهید قندی «مهرداد»، پلاک 74

 

برای رسیدن بـه موزه اصفهان می توانید از وسیله نقلیه عمومی زیر استفاده کنید:

اتوبوس: سوار بر اتوبوس هاي خطوط میدان شهدا – بیمارستان غرضی و سه راه ملک شهر – ترمینال زاینده رود شوید و با پیاده شدن در خیابان حکیم نظامی و کمی پیاده روی بـه سمت خیابان مهرداد بـه موزه برسید.

 

اطلاعات بازدید

= هزینه اتباع ایرانی: 15000 تومان همراه با اجرای موسیقی زنده

= هزینه اتباع خارجی: 38000 تومان همراه با اجرای موسیقی زنده

= زمان بازدید: از ساعت 9:00 تا 21:00 عصر بـه غیر از روزهای تعطیل موزه ها

= می توانید با عدد تلفن 09132251484 تماس بگیرید.