پارس ناز پورتال

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودی

مجموعه : اخبار سینما
معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودی

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودی 

برخی از جدایی ها در دنیای سینما و موسیقی بوده اند که واقعا در رسانه ها مثل بمب خبری همۀ جا را فرا گرفته اند. مثل طلاق هاي زیر. جدایی همه ي وقت سخت هست اما زمانی که میلیون ها نفر مخاطب داری، سخت تر هم می‌شود. در طی سال‌های جدید جدایی هاي زیادی در دنیای هالیوود داشته ایم.

 

برخی از ستاره ها توافقی از هم جدا شدند و حتی پس از طلاق شان باز ارتباط خوبی با هم داشتند اما برخی دیگر به بدترین شکل ممکن این رخداد را پشت سر گذاشتند و قصه شان تیتر شمار زیادی از روزنامه و مجلات شد. در این مقاله اشاره اي به بدترین جدایی هاي ستارگان هالیوود کرده ایم.

 

دنیز ریچارد و چارلی شین

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیدنیز ریچارد و چارلی شین در سال 2006، پس از 4 سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند. آن ها صاحب 2 فرزند میباشند. دنیز ادعا می‌کند که چارلی به سلامت فرندانش اهمیتی نمیدهد، بعنوان مثال از واکسن زدن آن ها امتناع می‌کند. او نامه اي به متخصص اطفال کودکانش نوشت و او خواست تا این موضوع را تایید و بر علیه چارلی بهره گیری کند.

 

دنیز همین طور ادعا کرد که چارلی با زنان فاسد ارتباط دارد، قمار می‌کند و به مواد مخدر نیز معتاد هست. از این جهت دادگاه فرزندان را به دنیز داد و از او خواست تا در منزل اي جداگانه و به دور از چارلی زندگی کنند. آن ها مدت ها با هم جنگ و دعوا داشتند تا در نهایت پیروز به طلاق شدند.

 

اما جنگ هاي انها خاتمه نیافت. پس از جدایی کامل انها از هم، شین با زن دیگری وارد ارتباط شد اما دنیز از او خواست تا فرزند دیگری به او بدهد. این موضوع بحث هاي زیادی را در شبکه هاي مجازی ایجاد کرد که بر دعوای این زوج شدت بخشید.

 

امبر هرد و جانی دپ

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیامبر هرد و جانی دپ تنها به مدت 15 ماه با یکدیگر زندگی کردند. امبر هرد ادعا می‌کرد که جانی دپ وی را از هر کاری محدود میکرد. او حتی سگ امبر را هم از او گرفت تا اکثر آزارش دهد. دعوای آن ها تا جایی بالا گرفت که امبر عکسی از صورت کتک خورده اش توسط جانی دپ را در شبکه هاي مجازی منتشر کرد. جدایی انها یکی از بدترین اتفاقاتی بود که میان زوج هاي هالیوودی به وقوع ضمیمه بطوری که تا مدت طولانی تیتر داغ شمار زیادی از مجلات بود.

 

پس از روزها و ماهها درگیری، در نهایت آن ها یک بیانیه مشترک چاپ کردند و به این ماجرا خاتمه دادند: «اگر چه ارتباط ما ازدحام هاي زیادی داشت، اما همه ي وقت با عشق همراه بود. ما هیچ ادعای مالی از یکدیگر نداریم. قصد هم نداشتیم از لحاظ روحی و فیزیکی به یکدیگر صدمه بزنیم اما خب اتفاقی بود

 

که به وقوع ضمیمه و از این بابت متاسفیم. ما آینده درخشانی را برای هم آرزو داریم و خرج هاي طلاق را نیز به خیره اهدا میکنیم. امیدواریم که ازین پس رویدادها بهتری برایمان بیافتد.»

 

تایگر وودز و الین نوردگرن

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیتایگر وودز و الین نوردگرن 5 سال با هم زندگی کردند اما در سال 2010 ناگهان ارتباط آن ها تیتر روزنامه ها و مجلات شد. درگیری هاي انها از زمانی نخست شد که پلیس کشور آمریکا به منظور پژوهش درمورد تصادف مشکوک تایگر وودز، گلف باز عدد یک جهان، وارد منزل او شد و از رازها خانوادگی آن ها سر درآورد.

 

ماجرا از یک دعوای خانوادگی با موضوع خیانت ستاره دنیای ورزش به الین نردگرن 29 ساله «مدل سابق» شکل گرفت. در واقع الین پس از اینکه به همسرش مشکوک شد، تلفن همراه همراه وی را برداشت و به زنی که با او ارتباط داشت، زنگ زد. الین انقدر از این رخداد خشمگین بود که با مشت به صورت تایگر می کوبید و سپس با یک چوب گلف به جان او افتاد. تایگر نیز برای فرار از او سوار خودرو اش شد و از شدت عصبانیت به درختی کوبید.

 

پس از انتشار این اخبار، خرابکاری هاي تایگر اکثر رو شد. در واقع او خودش اعتراف کرد که نه تنها با یک نفر، بلکه با 120 زن دیگر ارتباط داشته هست. آن ها در اواخر همان سال از یکدیگر جدا شدند و الین 100 میلیون دلار از این جدایی نسیب اش شد.

 

کیم کارداشیان و کریس هامفریز

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز تنها 72 روز به طول انجامید. آن ها در سال 2011، پس از برگزاری یک جشن عروسی پرشکوه که به طور زنده در اینترنت اکران می شد، از یکدیگر جدا شدند. هامفریز در این راستا گفت: «من همسرم را دوست دارم و زمانی که فهمیدم او میخواهد از من جدا شود، نابود شدم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا این ارتباط را به برترین شکل ممکن پیش ببرم.»

 

 

اگر چه زندگی مشترک انها خیلی کوتاه بود اما طلاق شان به همین راحتی ها نبود و بسیار طول کشید، دلیلش هم اصرارهای هامفریز برای ادامه ارتباط بود. او ادعا می‌کرد که کیم از او سو بهره گیری کرده تا خودش را برای مردم به نمایش بگذارد و بر شهرت اش بیافزاید.

 

در حال و هوای جدایی آن ها، کیم با کانیه وست وارد ارتباط می‌شود. او علت این فرمایش را خاتمه دادن هر چه سریع تر به ازدواج قبلی اش اعلام کرد. در نهایت آن ها در سال 2013 از یکدیگر جدا شدند و به تمام درگیری هایشان اتمام دادند. کیم نیز پس از ازدواج با کانیه، به سرعت نخستین فرزند خود را به جهان آورد.

 

ساندرا بولاک و جسی جیمز

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیساندرا بولاک در سال 2010، پس از 5 سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شد. گرچه این موضوع اصلا جای تعجب نداشت، زیرا جسی جیمز در آن زمان و حتی گذشته تر از آن، با زنان زیادی در ارتباط بود. گرچه جسی اشتباهش را پذیرفت و در نامه اي ناراحتی خود را ابراز کرد: «این رخداد یک گناهکار دارد

 

که آنهم من هستم. من لایق هر رخداد بدی هستم. کارهای من موجب رنجش زن و فرزندانم شد و من واقعا از این موضوع متاسفم. انشاالله که یک روزی از ته قلب شان مرا ببخشند.»

 

جنیفر آنیستون و برد پیت

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیجنیفر آنیستون و برد پیت، گذشته از اینکه تیتر مجلات بشوند، 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. حکایت درگیری آن ها از زمانی شروع شد که در سال 2004، برد پیت در نقش مقابل آنجلینا جولی در فیلم «Mr. and Mrs. Smith» هنرنمایی کرد. در آن زمان برد ارتباط مخفیانه خود را با آنجلینا نخست کرد.

 

چندی بعد جنیفر و برد اعلام کردند که قصد جدایی دارند. در ابتدا همۀ فکر میکردند که انها مسالمت آمیز از هم طلاق گرفته اند اما بعدها متوجه شدند که علت جدایی آن ها خیانت برد بوده هست که با هیچ بهانه اي توجیه نمی‌شود.

 

تام کروز و کیتی هولمز

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیتام کروز و کیتی هولمز به مدت 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. انها صاحب یک فرزند دختر به اسم سوری نیز بودند که ناگهان کیتی خواهش طلاق کرد. این موضوع تام کروز را شوکه کرد اما او نیز در نهایت قبول کرد و آن ها بدون هیچ سرو صدایی از هم طلاق گرفتند.

 

آن چه این جدایی را در لیست بدترین جدایی هاي ستاره ها قرار داده، رفتار غیر اخلاقانه تام کروز پس از جدایی بود. در واقع او پس از طلاق ارتباطش را به طور کامل با فرزندش قطع کرد. او به علت این رفتارش مجبور به پرداخت 50 میلیون دلار شد. زمانی که علت این کارش را در دادگاه پرسیدند، گفت: «من سرگرم فیلم برداری بودم و خب از طریق تلفن با او حرف می زدم و حواسم بهش بود.»

 

مدونا و شان پن

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیمدونا و شان پن تنها به مدت 3 سال با هم زندگی کردند. در سال 1989 بود که مدونا خواهش طلاق داد، گرچه این نخستین باری نبود که آن ها تا مرز طلاق پیش رفتند. مدونا حتی یکبار در سال 1978 نیز از همسرش شکایت کرد و پس از آنکه شان پن به حبس افتاد برای طلاق شان اقدام کرد اما به بالاخره نرسید. گزارش ها زیادی حاکی از ارتباط انها منتشر شده که همگی خشونت میان آن ها را تایید می‌کند.

 

گرچه یک سال بعد، بنا به دلایلی نامعلوم، مدونا در دادگاه اعلام کرد: «اگر چه ما با هم دعواهای زیادی داشتیم اما شان هیچ صدمه فیزیکی به من نزد. هر گزارشی هم که تا اکنون در این اساس منتشر شده، اشتباه هست.»

 

دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیدونالد ترامپ و ایوانا ترامپ به مدت 14 سال با هم زندگی کردند اما بالاخره در سال 1991 از هم جدا شدند. علت این جدایی خیانت ترامپ به همسرش بود. در واقع او با مارلا میپلز ارتباط داشت.

 

پس از آنکه درگیری میان این زوج بالا گرفت، ایوانا به دیگر رفتارهای غیر اخلاقی ترامپ نیز اعتراف کرد. او حکایت هاي وحشتناکی را از زندگی مشترک شان به زبان آورد که باعث تعجب و افسوس بود. گرچه او بعدها بیانه اي را حاوی این پیام منتشر کرد: «30 سال گذشته، زمانی که در گیر و دار جدایی

 

از دونالد بودم، تنش و استرس زیادی را بردباری می‌کردم اما حال ما رفقا خودمانی و خوبی برای هم هستیم. ما از زندگی مشترک مان 3 فرزند داریم که من از داشتن آن ها به خود سربلندی می‌کنم. من برای دونالد یک زندگی آرام همراه با عشق را آرزو میکنم و به نظرم او یک رئیس جمهور بینظیر هست.»

 

دمی مور و آشتون کوچر

معرفی جنجالی ترین طلاق ستاره های مشهور هالیوودیتا گذشته از اینکه بحث جدایی دمی مور و آشتون کوچر به میان آید، به نظر می‌رسید که این زوج هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند اما پس از طلاق شان شایعات حاکی از آن بود که کوچر به دمی خیانت کرده هست. یک سال پس از جدایی آن ها معلوم شد که آشتون با میلا کونیس ارتباط داشته هست. این موضوع را اسکات ایستوود،

 

که در آن زمان در ارتباط با میلا کونیس بوده، لو داد: اسکات در این خصوص گفت: «میلا نامزد من بود. آشتون این را می‌دانست اما نه تنها به همسرش، بلکه به من نیز خیانت کرد.» این موضوع ازدحام هاي زیادی به پا کرد اما در نهایت با حرف هاي دمی مور که اعتراف کرد این موضوع را فراموش می‌کند و برای آشتون آرزوی یک زندگی آرام دارد، خاتمه بافت.»