پارس ناز پورتال

معرفی خوراکی های مفید برای چاق شدن

مجموعه : رژیم و تغذیه
معرفی خوراکی های مفید برای چاق شدن

معرفی خوراکی های مفید برای چاق شدن 

در حال حاضر بیشتر افراد جامعه اضافه وزن دارند و به دنبال راهی برای لاغری می گردند اما برخی هم از دنبال راهی برای چاق شدن می گردند چون از لاغری خودشان ناراحت هستند. برخی از افراد بسیار لاغر هستند و دوست دارند کمی چاق شوند. شما اگر از این دسته افراد هستید، خیلی نگران نباشید، می توانید با خوردن خوراکی‌های زیر بدون زحمت، چاق شوید.

 

1- صبحانه ای از غلات
غلات، خوراکی های سالمی هستند که به بدن فواید زیادی می رسانند و در عین حال خوردن آنها هنگام صبحانه می تواند شما را چاق کند. غلات حاوی شکر و کربوهیدرات هستند و این مواد چاق کننده اند.

معرفی خوراکی های مفید برای چاق شدن

2- شهد آگاو (گیاه قرن)
این شهد می تواند جایگزین خوبی برای شکر باشد و حتی از شکر هم چاق کننده تر است. آن سرشار از فروکتوز است. شکر فقط 50 درصد فروکتوز دارد اما این شهد، 70 تا 90 درصد حاوی فروکتوز است، بنابراین مصرف آن، روش مطمئنی برای چاق شدن است.

 

3- آووکادو
این خوراکی سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان است و به اندازه کافی فیبر دارد و در عین حال دوست قلب به شمار می رود. یک آووکادوی متوسط بیش از 350 کالری دارد و برای چاق شدن گزینه مناسبی است.

 

4- آجیل
آجیل ها منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا3، پروتئین، ویتامین E و فیبر هستند و در عین حال کالری بسیاری دارند. یک فنجان آجیل، تقریبا 132 کالری به بدن می رساند.

 

5- ترکیبی از خوراکی ها
آجیل، میوه های خشک و جوی دو سر را با عسل، شکر و شکلات مخلوط کرده و میل کنید. با این کار آنقدر به خودتان کالری می رسانید که به سرعت چاق می شوید.

 

6- بسته های غذایی بدون گلوتن
این خوراکی ها معمولا برای افرادی که تحمل گلوتن را ندارند، آماده شده اند. اما اگر می خواهید سریع تر چاق شوید، از این خوراکی ها مصرف کنید، زیرا سرشار از کالری هستند.

 

7- اسموتی
فصل تابستان بهترین زمان برای درست کردن انواع و اقسام اسموتی هاست. این اسموتی ها معمولا با موادی مانند شکلات، کره بادام زمینی، ماست یخ زده و یا شربت با طعم های مختلف درست می شوند و از آنجایی که منبعی غنی از کالری هستند، با خوردن آنها به دفعات، می توانید سریع چاق شوید.

 

8- سالاد تن
این خوراکی برای سلامت بدن، مفید است و مصرف 39 گرم این پروتئین، فقط 179 کالری دارد. اما اگر می خواهید کالری بیشتری به بدن تان برسانید، این سالاد را به همراه سس مایونز مصرف کنید.

بدین ترتیب با هر قاشق غذاخوری از این سس، 90 کالری به آن اضافه می شود.

 

9- قهوه
قهوه از سلول های مغزتان در برابر صدمات محافظت کرده و از ابتلاء به فراموشی پیشگیری می کند. در ضمن آنتی اکسیدان های موجود در آن بسیاری از بیماری ها را از شما دور می نماید.اما اگر آن را به همراه شیر و شکر مصرف کنید، می توانید کالری بسیاری به خود برسانید و چاق شوید.

 

10- ساندویچ برگر سبزیجات
برگر سبزیجات، از چربی بسیار کمی برخوردار هستند. اما اگر شما می خواهید کالری اضافی به خودتان برسانید تا چاق شوید، به این برگر، پنیر، سس و مایونز اضافه کنید، مطمئن باشید که می توانید تا 1000 کالری به بدن تان بیفزایید.