پارس ناز پورتال

معرفی نرم افزار Flo برای عادت ماهانه زنان

معرفی نرم افزار Flo برای عادت ماهانه زنان

معرفی نرم افزار Flo برای عادت ماهانه زنان 

نرم افزار موبایلی فلو مخصوص خانم ها ساخته شده هست تا بتوانند با دوران عادت ماهانه خود ارتباط بهتری برقرار نمایند و بوسیله این برنامه تعداد زیادی از مشکلات زنانه تسهیل خواهد شد. یکی از پیچیدگی‌هاي زنانه، دوره‌هاي ماهانه هست. گرچه اسمش ماهانه هست، وگرنه خانم‌هاي زیادی میباشند که با بازه‌هاي زمانی متفاوتی، این دوره‌ها را تجربه می کنند.

 

چرخه دوره‌هاي ماهانه اگرچه تقریبا در همه ي خانم‌ها مشترک هست، اما در عین حال انگار برای هر آدمی منحصربه فرد هم هست. یکی خیلی منظم و دقیق این چرخه را تجربه میکند، یکی هیچوقت نمی تواند پیشبینی کند دقیقا کی اتفاق خواهد افتاد، برای یکی تجربه دردناکی هست، اما دیگری هیچ مشکل جسمانی احساس نمیکند بلکه فقط خیلی زودرنج و احساساتی میشود.

 

بعضی خانم‌ها دردهای عجیب و غریب تجربه میکنند، بعضی دیگر احتمالا شاهد فرار کردن اطرافیانشان از ترس جانشان در این دوران میباشند. بعضی خیلی لطیف و احساساتی می شوند و بعضی…

 

در عین حال چرخه ماهانه بدن هر زن، روی زمان تخمک‌گذاری و در نتیجه احتمال بارداری موثر هست. قدیم‌ترها، خانم‌هایي که خیلی روی این موضوعات حساس بودند، همۀ وقت} در تقویم علامت می‌زدند. بعد باید می‌نشستند و سرانگشتی حساب میکردند، برای برنامه‌ریزی سفر، برای تصمیم‌هاي مهمتری مثل بچه‌دار شدن و

 

تازه زمان مراجعه به دکتر زنان، باید از روی تقویم جواب سوال‌هاي تند تند دکتر را می‌دادند، آخرین پریود، چند روز طول کشیده؟ چند روز قبل؟ دوره قبلی؟ آخرین ارتباط؟ و سوال‌هاي دیگر.

 

اما حالا نرم‌افزارهای کاربردی خوبی طراحی شده که کار را ساده و دلپذیرتر کرده هست. یکی از این نرم‌افزارها که هم نسخه اندروید و هم ios دارد، Flo هست. این برنامه برای دقتش در پیشبینی مشهور شده و به خوبی در زمان کم، الگوی چرخه عادت ماهانه شما را کشف می کند و به شما برای پیشبینی زمان بعدی پریود، زمان تخمک‌گذاری، اوضاع احتمال بارداری در روزهای گوناگون ماه و مثل آن کمک می کند.

 

اطلاعات اکثر و اکثر

به علاوه در این برنامه می توانید اوضاع خلقی هر روز و درد یا حالات دیگر مثل تهوع یا سرگیجه را ثبت کنید. در صورت داشتن ارتباط زناشویی هم میتوانید آن را وارد کنید.تازه می توانید انتخاب‌هاي مربوط به فعالیت بدنی، رژیم خوراکی، میزان آب خوردن در طول روز و مثل آن را هم فعال کنید تا برنامه به سلامت و تناسب اکثر شما کمک کند.

 

برنامه Flo اوضاع‌هاي موثر دیگر را هم اضافه کرده که روی تحلیل اطلاعات معمول شما اثر نگذارند، مثلا سفر، مریضی یا استرس شدید.

 

طراحی ساده و کاربردی

از ویژگی‌هاي خیلی مفید Flo، طراحی آن هست. طراحی خیلی ساده، با گرافیک واضح و کاربردی و بسیار قابل فهم. حرکت در روزهای تقویم آن ساده هست و با تفکیک رنگ، دوره‌هاي گوناگون را مشخص می کند. قرمز، روزهای پریود، سفید روزهای با احتمال بارداری بسیار کم و سبزآبی روزهای نزدیک به تخمک‌گذاری با احتمال بارداری کم تا چندان.

 

با تمام شدن هر دوره، تعداد روزهای آن را به راحتی میتوانید مشاهده نمایید. با نزدیک شدن به زمان پریود بعدی هم با ارسال نوتیفیکیشن به شما هشدار می دهد و یادآوری می کند که زمان شروع پریود را در برنامه خود ثبت کنید.

معرفی نرم افزار Flo برای عادت ماهانه زنان

حفظ اطلاعات شما

 به گزارش پارس ناز از دیگر مزایای این برنامه این هست که می توانید مطمئن باشید اطلاعاتتان محرمانه خواهد ماند و از بین نخواهد رفت. میتوانید رمز مخصوصی برای ورود به این برنامه تعریف کنید تا کسی به جز شما به اطلاعات خصوصی‌تان دسترسی پیدا نکند. به علاوه، با ثبت ایمیل خود، میتوانید اطلاعات آن را همه ي وقت داشته باشید.

 

تقویم همیشگی کاربردی

بعد از کمی بهره گیری از این برنامه، به یکی از ابزارهای همیشگی شما تبدیل خواهد شد و دیگر جواب خیلی از سوال‌ها را به سرعت با بهره گیری از آن خواهید دانست. در جواب به سوالات پزشکتان، هیچ نگرانی ندارید چون روزها و دوره‌ها و فاصله‌هایشان را خودش می‌شمارد! تازه برای برنامه‌ریزی‌هاي آینده هم کافی هست به تقویم آن مراجعه کنید

 

و از روی رنگ روزها بفهمید کی برای سفر مثلا مناسب هست، یا چه روزی باید دارویتان را از سر بگیرید یا کی، برای برنامه‌ریزی تلاش برای بارداری بهتر خواهد بود.