پارس ناز پورتال

معرفی کتاب برای موفقیت و رسیدن به ثروت

معرفی کتاب برای موفقیت و رسیدن به ثروت

معرفی کتاب برای موفقیت و رسیدن به ثروت

قطعا مطالعه کردن می تواند تاثیرات زیادی در تفکرات و کارهای ما داشته باشد و راه موفقیت را به ما نشان دهد. به شما کتاب های مفید در باب موفقیت را معرفی می کنیم. ثروتمندترین و موفق ترین مردان جهان خود را غرق در کتاب و کتابخوانی می کنند. آن ها حتی بعد از تمام شدن درس و دانشگاه باز هم به رویه خودآموزی در زندگی ادامه می دهند.

 

برای این که سال جدید سالی پر از موفقیت و کامیابی باشد چند کتابی که در این جا معرفی کرده ام را بخوانید. (کتاب هایی که تصمیم داشتم معرفی کنم به تعداد ماه های سال بود ولی همه آن ها ترجمه فارسی نداشتند بینابراین به همین ۳ کتاب اکتفا کردم) هیچ تضمینی برای ثروتمند شدن شما وجود ندارد اما اگر این کتاب ها را بخوانید به اهداف و رویاهای تان خواهید رسید.

معرفی کتاب برای موفقیت و رسیدن به ثروت

بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

ناپلئون هیل قبل از انتشار این کتاب که پر فروش ترین کتاب سال ۱۹۷۳ شناخته شد بیش از ۲۰ سال زندگی ۵۰۰ میلیونر را مورد بررسی قرار داد. او ثروتمند شدن را در ۱۳ مرحله شرح داده است و دلایل اصلی شکست هایی که مانع پیشرفت ما شده اند را بیان کرده است. در کتاب هیل هیچ اشاره ای به پول، ثروت و دارایی نشده است

 

زیرا او روش متفاوتی را در این کتاب در پیش گرفته است. او روی از بین بردن موانع روانشناسی که مانع رسیدن ما به بخت و اقبال خودمان می شود تمرکز کرده است.

معرفی کتاب برای موفقیت و رسیدن به ثروت

پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی مولتی میلیونر دنیا در این کتاب داستان ۲ پدر را بیان کرده است. یکی پدر خود و دیگری پدر بهترین دوستش. تعریف او از ثروت بیشتر متکی بر پولی است که برای فردا ذخیره کرده اید نه روی پولی که امروز برای خرج کردن موجود دارید. فلسفه این نویسنده روی یکی از سرمایه گذاران برنامه “شارک تنک” به نام Daymond John تاثیر بسیار زیادی گذاشته و به گفته خودش زندگی اش را به کلی تغییر داده است.

معرفی کتاب برای موفقیت و رسیدن به ثروت

ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج اس کلاسون

جورج اس کلاسون در این کتاب هر چیزی که برای دارایی های شخصی نیاز است بدانید را بسیار خلاصه و ساده کرده است. او مراحل ثروتمند شدن را از طریق داستان هایی که در شهر ثروتمند قدیمی بابل رخ داده است به طور خلاصه و مفید شرح داده است. همانطور که کلاسون در این کتاب شرح داده است ثروتمند شدن

 

امر رمزآلود و سختی نیست و برای این کار باید ۳ اصل را در نظر گرفت: اصل اول باید با مبلغ کمتر از درآمد خود زندگی کرد، اصل دوم از صاحبان تجربه راهنمایی گرفت و اصل سوم اندوخته را به خدمت گرفت.