پارس ناز پورتال

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران 

برای شما 20 مورد از بهترین گوشی های دنیا را گرد آوری کرده ایم کـه قیمت آنها در کشور ایران را هم بـه تومان آورده ایم. شاید برای خرید هرکدام از آنها مشتاق باشید. دنیای تلفن هـای همراه دیگر همانند دهه‌هـای گذشته نیست کـه تنها حق انتخاب شما دو الی سه برند بیشتر نباشد.

 

اینک صدها برند تولیدکننده در سراسر جهان مشغول فعالیت بر روی ساخت گوشی هـای موبایل، در مدل‌ها، رنگ‌ها، سخت افزار و قیمتی متفاوت هستند. از برند کانادایی بلک بری گرفته تا اپل آمریکایی، سامسونگ و ال جی کره‌ای و هواوی چینی؛ همگی سالانه چندین گوشی مختلف را روانه بازار می کنند

 

کـه بـه طبع پرچمداران آن‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند. از همین رو، قصد داریم بـه معرفی 20 مورد از برترین گوشی هـای جهان ، فارغ از برند آن‌ها بپردازیم کـه انتخابی ایده آل برای خریداری توسط علاقه‌مندان بـه گوشی هـای قدرتمند با امکاناتی عالی هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

بلک بری پاسپورت – BlackBerry Passport

 

حدود قیمت در ایران: 1.200.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

شاید بلک بری پاسپورت کمی زمخت بـه نظر برسد، اما یکی از محبوب‌ترین گوشی هـای هوشمند شرکت بلک بری است کـه با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران این کمپانی همراه بوده است. این گوشی از یک کیبورد فیزیکی زیبا و خاص بـه سبک دیگر گوشی هـای بلک بری برخوردار بوده و کلیدی‌ترین ویژگی آن نیز طراحی مربعی آن است.

 

بلک بری کلاسیک – BlackBerry Classic

حدود قیمت در ایران: 1.150.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

اگر شما یکی از طرفداران بلک بری هستید، بی‌تردید عاشق گوشی بلک بری کلاسیک خواهید شد. این موبایل دارای ظاهری مشابه محصولات قدیمی این شرکت است؛ اما آن از نمایشگر لمسی شفافی برخوردار بوده کـه یک کیبورد فیزیکی بسیار زیبا نیز در زیر آن جای خوش کرده است.

 

بلک بری پریو – BlackBerry Priv

حدود قیمت در ایران: 1.700.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

بلک بری پریو یک حرکت بزرگ برای این شرکت کانادایی است. این گوشی، نخستین تلفن همراه شرکت بلک بری است کـه بـه جای سیستم عامل اختصاصی BlackBerry، بـه سیستم عامل اندروید مجهز شده است. در حالی کـه دیگر گوشی هـای استاندارد اندرویدی فاقد کیبورد فیزیکی هستند، بلک بری اصالت گوشی هـای خودش را در این محصول حفظ کرده و از یک کیبورد فیزیکی کشویی استفاده کرده است.

 

هجدهمین مورد از لیست برترین گوشی هـای جهان ، میتواند انتخابی ایده آل برای کسانی باشد کـه علاقه‌مند بـه استفاده از یک گوشی اندرویدی با کیبورد فیزیکی هستند.

 

موتو جی 4 – Moto G4

حدود قیمت در ایران: 1.100.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

موتو جی 4 شامل سه مدل مختلف جی 4 با قیمت 200 دلار، جی 4 پلاس با قیمت 250 دلار و جی 4 پلی «با قیمت نامشخص» است. مدل گران قیمت‌تر جی 4 پلاس از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برخوردار است؛ این درحالیست کـه گوشی جی 4 یک دوربین 13 مگاپیکسلی

 

را بر روی قاب پشتی خود جای داده است. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت را نیز بر روی مدل پلاس این گوشی میتوان یافت کـه در دو مدل دیگر قرار ندارد.

 

سامسونگ گلکسی نوت 5 – Samsung Galaxy Note 5

حدود قیمت در ایران: 2.100.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

گلکسی نوت 5 یک فبلت عالی با نمایشگری بزرگ است. این موبایل درست همانند نسخه هـای گذشته سری نوت، همراه با قلم عرضه می شود. ترکیبی از فلز و شیشه در طراحی آن نیز کاملا چشم نواز است.

 

زد تی ای آکسون 7 – ZTE Axon 7

حدود قیمت در ایران: 1.700.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

آکسون 7 ساخت شرکت زد تی ای، یک تولیدکننده گوشی هـای هوشمند چینی بوده کـه در اغلب نقاط جهان کمی ناشناخته است. اما چرا نام گوشی از این برند را در لیست جای داده‌ایم؟

 

حضور آکسون 7 در بین برترین گوشی هـای جهان بـه خاطر ارائه مشخصات سخت افزاری قدرتمند درست همانند پرچمداران بزرگی از برندهای سامسونگ، ال جی و اچ تی سی ولی با قیمتی حدود 250 دلار کمتر است. این بدان معناست کـه اگر شما علاقه‌ای بـه خرید گوشی هـای گران قیمت نظیر گلکسی اس 7 و یا اچ تی سی 10 ندارید، میتوانید حساب ویژه‌ای بر روی زد تی ای آکسون 7 باز کنید.

 

ال جی جی 5 – LG G5

حدود قیمت در ایران: 1.700.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

ال جی جی 5 یک گوشی تماما فلزی با طراحی مجلل و قاب جلویی بسیار زیبا است. علاوه بر این شما میتوانید باتری این گوشی را نیز از قسمت پایینی آن جا بـه جا کنید کـه میتواند در صورت خرابی باتری و یا مسافرت‌هـای طولانی مدت، کار شما را راحت کند.

 

علاوه بر این شما میتوانید از قسمت پایینی جداشونده این گوشی استفاده‌هـای بیشتری کرده و از ماژول‌هایی نظیر یک گریپ دوربین همراه با کلیدهای زوم و شاتر، برای کنترل هر چه بهتر دوربین گوشی نیز استفاده کنید. اگر این امکانات کافی نیست، باید بگوییم کـه در قاب پشتی این گوشی نیز شما میتوانید دو دوربین با عملکردی متفاوت «یک دوربین استاندارد و دیگری واید» را در اختیار داشته باشید.

 

ال جی وی 20 – LG V20

حدود قیمت در ایران: 2.000.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

نمایشگر کوچک دومی کـه در بالای نمایشگر اصلی ال جی وی 20 تعبیه شده، این گوشی را بـه محصولی جذاب تبدیل کرده است تا شما بتوانید حتی در صورت خاموش بودن نمایشگر اصلی، موزیک‌ها و اپلیکیشن‌هـای مورد علاقه‌تان را نیز نظارت کنید.

 

در کنار این ویژگی سودمند، ال جی وی 20 از مشخصات سخت افزاری و دوربین بسیار عالی «مشابه ال جی جی 5» بهره می‌برد. همچنین در کنار لذت بردن از نسخه نوقا «7» اندروید، شما میتوانید از دیگر قابلیت‌هـای جذابی نظیر باتری جداشدنی و اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز بهره‌مند شوید.

 

اچ تی سی 10 – HTC 10

حدود قیمت در ایران: 1.800.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

اچ تی سی 10 یک گوشی زیبا، قدرتمند و خوش ساخت است. این موبایل نزدیک‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید، نسبت بـه اندروید خام را بـه کاربرانش ارائه میدهد و این بدان معناست کـه خبری از برنامه هـای بی استفاده غیر قابل حذف «Bloatware» نخواهد بود.

 

موتو زد – Moto Z

حدود قیمت در ایران: 2.300.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

مدل اصلی موتو زد، یکی از باریک‌ترین گوشی هایی است کـه تا کنون بـه دست خواهید گرفت. علاوه بر ضخامت کم، شما میتوانید طراحی بسیار زیبایی را نیز مشاهده کنید. ما همچنین خرسندیم کـه سیستم عاملی نزدیک بـه اندروید خام را نیز میتوانیم در این گوشی بیابیم.

 

از جذاب‌ترین قابلیت‌هـای موتو زد، باید بـه قابلیت ماژولار بودن آن، البته با راه و روشی متفاوت نسبت بـه گوشی ماژولار دیگری نظیر ال جی جی 5 اشاره کرد. این گوشی بدون باز و بسته شدن و یا جدا شدن قسمتی از بدنه، میتواند با اتصال قاب هایی شگفت انگیز در قسمت پشتی خود،

 

قابلیت هـای خاصی را بـه کاربران ارائه کند. بـه عنوان مثال شما میتوانید با اتصال یک ماژول اسپیکر، کیفیت صدای گوشی خود را ارتقا ببخشید و یا یک قاب پشتی مجهز بـه ویدیو پروژکتور را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

وان پلاس 3 تی – OnePlus 3T

قیمت جهانی: 440 دلار

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

وان پلاس در اقدامی عجیب، تنها پنج ماه پس از عرضه پرچمدار خود بـه نام وان پلاس 3، از یک نسخه قدرتمندتر آپگرید شده بـه نام وان پلاس 3 تی رونمایی کرد. با تمام این تفاسیر شاید این خبر خوبی برای خریداران گوشی وان پلاس 3 باشد کـه بدانند یک گوشی چندان هم دستخوش تغییرات نشده است.

 

از این تغییرات باید بـه استفاده از یک چیپست سریع‌تر «اسنپدراگون 821 بـه جای 820»، یک باتری با ظرفیتی کمی بیش‌تر، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی «بـه جای 8 مگاپیکسلی» همراه با لرزشگیر بهتر در ویدیوها و همچنین اضافه شدن یک مدل تیره‌تر اشاره کرد.

 

متاسفانه هرچند دوربین سلفی این گوشی از تعداد پیکسل هـای بیشتری نسبت بـه دوربین سلفی مدل اصلی وان پلاس 3 برخوردار است، ولیکن با توجه بـه آزمون‌هـای انجام شده، دوربین وان پلاس 3 عملکرد بهتری را از خود بـه نمایش می گذارد و عکس هایی بـه مراتب شفاف‌تر را خلق میکند.

 

آیفون اس ای – iPhone SE

حدود قیمت در ایران: 1.900.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

آیفون اس ای همراه با یک نمایشگر 4 اینچی، در حال حاضر برترین گوشی کوچک موجود در بازار برای خرید است. شما می‌توانید برترین اپلیکیشن‌ها، اکوسیستم، پشتیبانی و البته سخت افزاری مشابه با گوشی آیفون 6 اس را در این گوشی بیابید. علاوه بر این، گوشی کوچک جثه کوپرتینویی‌ها از سرویس پرداخت اپل پی و دیگر قابلیت‌هـای جذابی نظیر تصاویر زنده «Live Photos» و اسکنر اثر انگشت نیز بهره میبرد.

 

آیفون 6 اس – iPhone 6S

حدود قیمت در ایران: 2.350.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

آیفون 6 اس نیز یک گوشی مناسب است کـه 100 دلار ارزان‌تر از پرچمدار جدید اپل، گوشی آیفون 7 است. علاوه بر سخت افزاری قدرتمند، دارندگان آیفون همیشه اطمینان دارند کـه توسعه دهندگان، برترین اپلیکیشن ها را ابتدا برای این پلتفرم عرضه می‌کنند و جدیدترین نسخه هـای سیستم عامل اپل نیز بر خلاف گوشی هـای اندرویدی، تا چندین سال برای گوشی هـای این شرکت عرضه می‌شود.

 

آیفون 6 اس پلاس – iPhone 6S Plus

حدود قیمت در ایران: 2.550.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

حالا کـه اپل گوشی آیفون 7 پلاس را روانه بازار کرده، آیفون 6 اس پلاس ارزان‌تر شده است تا علاقه‌مندان بتوانند با قیمت بهتری این گوشی را خریداری کنند.

 

هرچند کـه شما آخرین قابلیت‌هـای آیفون 7 پلاس نظیر بدنه ضد آب و دوربین دوگانه پشتی را در اختیار نخواهید داشت؛ اما آیفون 6 اس پلاس نیز همچنان یک انتخاب خوب با قابلیت‌هایی جذاب بـه حساب می‌آید. این گوشی مجهز بـه چیپست قدرتمند A9 است و با نمایشگر خود قابلیت جذابی نظیر لمس سه بعدی را نیز ارائه می‌کند.

 

سامسونگ گلکسی اس 7 – Samsung Galaxy S7

حدود قیمت در ایران: 2.000.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

گلکسی اس 7 یک گوشی هوشمند بسیار زیبا است کـه با دوربین قدرتمند خود، توان مقابله با دوربین قدرتمند گوشی آیفون 7 پلاس را نیز خواهد داشت. علاوه بر دوربین، سخت افزار این گوشی قدرتمند است و بدنه آن نیز کاملا ضد آب بوده تا خیال شما بابت استفاده از آن حتی در حالت خیس بودن نیز راحت باشد.

 

سامسونگ گلکسی اس 7 اج – Samsung Galaxy S7 Edge

حدود قیمت در ایران: 2.300.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

گلکسی اس 7 اج از نمایشگر بزرگتر «5.5 اینچی» خمیده همراه با باتری قدرتمندتری نسبت بـه گوشی اس 7 برخوردار است. این درحالیست کـه دیگر قابلیت‌هـای جذاب نسخه اصلی اس 7، نظیر اسلات کارت هـای میکرو اس دی و بدنه‌ی ضد آب را نیز میتوانیم در این گوشی ببینیم. بی‌تردید گوشی گلکسی اس 7 اج، یکی از زیبا‌ترین موبایل هـای هوشمند موجود در بازار است.

 

آیفون 7 – iPhone 7

حدود قیمت در ایران: 2.900.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

بدون شک، آیفون 7 برترین برنامه‌ها و اکوسیستم را بـه کاربرانش ارائه میکند. اکوسیستم بدان معناست کـه گوشی شما تا چندین سال، بـه روزرسانی هـای نرم افزاری را دریافت خواهد کرد کـه این کاملا بر خلاف اغلب گوشی هـای اندرویدی است.

 

علاوه بر این‌ها، آیفون جدید اپل از محصولات شگفت انگیزی نظیر هدفون‌هـای بی سیم AirPods نیز پشتیبانی میکند. از دیگر قابلیت‌هـای این گوشی باید بـه بدنه‌ی ضد آب و دوربین قدرتمند‌تر همراه با طراحی جدیدی در خطوط آنتن اشاره کرد.

 

آیفون 7 پلاس – iPhone 7 Plus

حدود قیمت در ایران: 3.800.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

آیفون 7 پلاس بر روی قاب پشتی خود از لنز دوگانه دوربین بهره می‌برد کـه میتوان از آن بـه عنوان کلیدی‌ترین تمایز بین مدل اصلی آیفون 7 و 7 پلاس اشاره کرد.

 

این دوربین بـه کاربران، قابلیت گرفتن عکس هایی با افکت بوکه را میدهد کـه پس زمینه‌ی سوژه را تار و خود سوژه را بسیار شفاف و زیبا جلوه میدهد. گفتنیست کـه زوم اپتیکال 2 برابری نیز اجازه میدهد تا شما بدون کاهش کیفیت، عکسهای خود را بزرگ کنید.

 

گوگل پیکسل ایکس ال «Google Pixel XL»

حدود قیمت در ایران: 2.900.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

پیکسل، نام برند جدید گوشی هـای شرکت گوگل است و آن‌ها بر خلاف دستگاه هـای نکسوس، این بار نظارت کاملی را بر روی بخش سخت افزاری گوشی هـای خود دارند. این گوشی از یک طراحی آلومینیومی بسیار زیبا همراه با پنل جلویی شیشه‌ای برخوردار است و در قاب پشتی آن نیز میتوانید یک اسکنر اثر انگشت را نیز بیابید.

 

دوربین گوگل پیکسل ایسک ال، از قدرت بالایی نظیر گوشی هـای آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 سامسونگ برخوردار است و با ارائه حالت HDR، میتواند عکس هایی شگفت انگیز را خلق کند.این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است و صاحب اندروید، نسخه خامی از این پلتفرم را در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد داد.

 

گوگل پیکسل – Google Pixel

قیمت حدودی در ایران: 3.500.000 تومان

معرفی 20 گوشی برتر دنیا و قیمت در ایران

گوگل پیکسل مجهز بـه لانچر پیکسل ساخت خود گوگل است کـه پلتفرمی فوق‌العاده زیبا همراه با یک دستیار هوشمند را ارائه میکند. بی‌تردید این گوشی می‌تواند برترین انتخاب ممکن برای خرید یک گوشی باشد.گوشی گوگل مجهز بـه یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی و یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی قابل رقابت با بزرگانی نظیر آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 سامسونگ است.

 

گجت نیوز