پارس ناز پورتال

معلم زن جوان با شاگردان خود رابطه جنسی داشته

معلم زن جوان با شاگردان خود رابطه جنسی داشته

معلم زن جوان با شاگردان خود رابطه جنسی داشته

معلم زن جوان که در مدرسه به تدریس مشغول بوده است با شاگردان خود طرح دوستی می ریخته و به برقراری رابطه جنسی اقدام کرده است. مقامات دفتر کلانتر محلی ناحیه چروکی (Cherokee) اعلام کردند با این که 2 دانش‌آموز با رضایت خود و آگاهانه دعوت معلم خود را پذیرفته و تن به رابطه غیر اخلاقی با وی داده‌اند،

 

با این‌حال از نظر قانون این عمل معلم آنها جرم محسوب می‌شود و این معلم باید به خاطر ارتکاب به این عمل غیر اخلاقی و خلاف قانون محاکمه و مجازات شود.
معلم زن جوان با شاگردان خود رابطه جنسی داشتهبه گفته سخنگوی دفتر کلانتر چروکی «جی بیکر»، این معلم زن که «ریچ» نام دارد متهم شده است که در سال 2015 درست مدت کوتاهی پس از این‌که به کار تدریس مشغول شده با یک دانش آموز 16 ساله روابط غیراخلاقی برقرار کرده است. این معلم خاطی همچنین متهم شده که چند ماه پس از این واقعه با دانش آموز 18 ساله دیگری نیز روابط غیر اخلاقی داشته است.

 

مدیریت مدرسه بلافاصله پس از این‌که از روابط غیر اخلاقی این معلم باخبر شده، این عمل خلاف او به پلیس گزارش کرده است.به گزارش پارس ناز بیکر اضافه می‌کند: «بازرسان ما تحقیقات وسیعی را انجام داده و به این نتیجه رسیده‌اند که خانم معلم قطعا مرتکب این جرم شده و در اوایل و اواخر سال 2015 با هر 2 دانش آموز 16 و 18 ساله روابط غیراخلاقی داشته است.

 

همچنین خان ریچ اعتراف کرده که او دانش آموزان را برای روابط غیر اخلاقی به منزل خودش در محله اکورث شهر جورجیا دعوت می‌کرده است.مقامات مدرسه اعلام کرده‌اند که ارتکاب چنین اعمال خلافی در مدرسه آنها توسط کارکنان و معلمان سابقه نداشته و این اولین باری است

 

که چنین خطایی از یک معلم در آنجا سر زده است. معلم خاطی روز جمعه گذشته در دادگاه به‌خاطر ارتکاب این جرایم محکوم و با قرار ضمانت 22000 دلار با قرار موقت آزاد شد که قرار است برای جلسه نهایی محاکمه‌اش در تاریخ 21 اکتبر مجددا در دادگاه حاضر شود.