پارس ناز پورتال

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید 

برخی از خانه ها را با ذوق خاص و ایده های عالی می سازند که چشم هر رهگذری را به خود جلب خواهد کرد مانند مجموعه عکس های زیر. معماری از آن دسته هنرهایی است که می تواند آثاری شگرف و خارق العاده خلق نماید. معماران مشهور زیادی در سراسر جهان وجود دارند که توانسته اند ساختمان هایی بدیع و شگفت انگیز طراحی کنند و آثاری خیره کننده به جا بگذارند.

 

برخی خانه هایی که توسط آن ها ساخته شده بسیار زیبا هستند و نظیر آن ها را نمی توان در هیچ نقطه دیگری در دنیا مشاهده نمود.
معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدما در این مطلب قصد داریم خانه هایی را به شما معرفی کنیم که می توانند شما را حیرت زده کنند. از شما دعوت می کنیم همراه ما باشید و به تماشای تصاویر این آثار هنری زیبا بنشینید.برخی خانه ها خود از مکان های عجیب الهام گرفته شده اند. این مکان که توسط فعالان بهداشت احداث شده، در شهر سوان کره جنوبی قرار دارد و شبیه دستشویی به نظر می رسد.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید

طراحان عمارتی که در شهر آبوجای نیجریه قرار دارد، احتمالا به سفر و گردش علاقه زیادی داشته اند. قسمت بالای این خانه شبیه به دماغه هواپیما ساخته شده است.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدهنرمندی به نام «موسی کالو» این خانه کروکودیلی را در سال 2008 میلادی طراحی نمود، اما متاسفانه دو ماه قبل از به اتمام رسیدن آن، جان خود را از دست داد.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدبعدها شاگرد وی تصمیم گرفت در این خانه اقامت کند. خانه کروکودیل در شهر آبیدجان ساحل عاج قرار دارد.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدخانه ای در در شهر آفولدِرن آلمان قرار دارد، به صورت وارونه طراحی شده است

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدهمانطور که مشاهده می کنید، وسایل اتاق به گونه ای هستند که جاذبه را به چالش می کشند. هیچ کس در این خانه زندگی نمی کند، اما هر سال توریست های بسیار زیادی از آن دیدن می کنند.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدخانه وارونه دیگری در شهر «کراسنویارسک» روسیه ساخته شده که یک ماشین برعکس نیز در آن مشاهده می شود.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید به گزارش پارس ناز در استان دونگوان چین، دو خانه در بالای یک کارخانه ساخته شده اند. آن ها در سال 2013 احداث شده اند و ظاهر فرایند ساخت آن ها اندکی غیر معمول بوده است.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید

طراحی خانه عجیبی که در شهر مارگِیت انگلستان احداث شده، به گونه ایست که انگار در حال سرازیر شدن است. «اَلِکس چینِک» این اثر هنری را خلق نموده و در معرض دید همگان قرار داده است.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدموسسه ای غیر دولتی در کشور ایالات متحده، این 70 خانه را در سال 2007 میلادی برای دهکده «سامبِرهارجو» ی کشور اندونزی ساخته است. زمین لرزه 6.4 زیشتر خانه های بسیار زیادی را تخریب کرد، به همین دلیل مردم در خانه های گنبدی شکل مقاومی که با استفاده از بتن نسلح ساخته شده اند اقامت گزیدند.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدتصویر خانه یخی در کشور المان را مشاهده می کنید.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدهمه چیز از جمله دکوراسیون و حمام، با استفاده از هزار بلوک یخ ساخته شده اند. این خانه در سال 2005 برای بانک «ING» ساخته شد و چند روز بعد از آن نیز ذوب گشت.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدبرخی خانه ها در عجیب ترین مکان ها احداث می شوند. این مکان نیز بر روی صخره ای واقع در رودخانه «درینا» ی کشور صربستان احداث شده. گروهی از افراد جوان آن را در سال 1986 میلادی احداث کرده و در کلبه چوبی اقامت گزیدند.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدیکی از عجیب ترین خانه ها در شهر ورشوی کشور لهستان قرار دارد. «اِتکار کِرِت» نویسنده اهل رژیم اشغالگر قدس طراحی آن را بر عهده داشته و به گونه ای خانه را ساخته که عرض آن در باریک ترین نقطه به 90 سانتیمتر می رسد.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدوی خانه باریک را برای ابراز همدردی با خانواده اش ساخته و از آن به عنوان اقامتگاه دومش استفاده می کند.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدمجتمع آپارتمانی 26 طبقه «جنگل شهری» که در شهر پِکن قرار دارد، بسیار خاص جلوه می کند. یک ویلا که سراسر آن توسط صخره ها احاطه شده، در پشت بام این مجتمع اهداث گشته است.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدخانه خورشیدی که نزدیک به شهر استراسبورگ فرانسه احداث شده، به عنوان شاخص آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد و در زاویه ای بسیار مناسب نسبت به خورشید احداث شده است.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیددرون خانه خورشیدی در فصل تابستان هوایی مطبوع دارد و در زمان های دیگر، نور خورشید برای گرم نمودن فضا به ساخنمان وارد می شود.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدشاید بتوان عنوان خلاقانه ترین خانه را به این ساختمان لقب داد. خانه ای که در تبه های شهر پراگ جمهوری چک احداث شده، می تواند هم ارتفاع و هم جهت خود را تغییر دهد.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدخانه ساخته شده توسط «بوهامیل لوتا» ی 73 ساله، می تواند به بالا و پایین حرکت نموده و بچرخد. به این ترتیب می توان موقعیت آن را در زمان دلخواه تغییر داد.معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید«گنزالو دوران» و «شِری پَن» که در کالیفرنیا با یکدیگر زندگی می کنند، تصمیم گرفتند با استفاده از لوازم اضافی، کاشی های رنگارنگ و قطعات سفالی، سقف، کف و دیوارهای خانه خود را تزیین کنند.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیداین ساختمان، «خانه کاشی کاری شده» نام دارد و هزاران اشیا با استفاده از دست بر روی آن به کار رفته است.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینیدتصویری که مشاهده می کنید، به سال ها پیش تعلق دارد؛ زمانی که این خانه هنوز به اثری هنری تبدیل نشده بود.

معماری شگفت انگیز این خانه ها را ببینید

 

وب‌سایت روزیاتو