پارس ناز پورتال

ملانیا ترامپ مدلی که بانوی شماره یک آمریکا شد

ملانیا ترامپ مدلی که بانوی شماره یک آمریکا شد

ملانیا ترامپ مدلی که بانوی شماره یک آمریکا شد

ملانیا ترامپ مدل سابق اهل اسلوونی است که با ترامپ ازدواج کرد و برای وی یک فرزند هم به دنیا اورده است. اینک او بانوی شماره یک آمریکا است. ملانیا ترامپ خانم زیبا و 46 ساله که مدلینگ بودند و در حال حاضر هم همسر دونالد ترامپ هستند ایشان عنوان بانوی اول آمریکا را به خاطره انتخاب رئیس جمهوری دونالد ترامپ به خود اختصاص دادند

 

نتیجه شمارش آراء نشان می دهد که نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا، یعنی دونالد ترامپ از رقیب خود یعنی هیلاری کلینتون پیشی گرفته و موفق به کسب مقام ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ شد.

 

از این رو شاید بد نباشد، در مورد همسر وی به نام «ملانیا ترامپ» که در حال حاضر بانوی اول آمریکا محسوب می شود بیشتر بدانیم.

 

ملانیا ترامپ کجا متولد شده است؟

مدل سابق ۴۶ ساله که سومین همسر ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکاست، در بیست و ششم آوریل سال ۱۹۷۰ در کشور کمونیستی یوگوسلاوی سابق (جمهوری اسلووانی) متولد و در همان جا بزرگ شده است.در پی پیروزی ترامپ در انتخابات، او دومین بانوی اول آمریکا است که اصالتا اهل این کشور نیست.

 

پیش از ملانیا، فقط «لوئیزا آدامز»، همسر انگلیسی تبار رئیس جمهور «جان کوئینسی» – ششمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بین سال های ۱۸۲۵ تا ۱۸۲۹ – غیر آمریکائی بوده است.ملانیا ترامپ به ۵ زبان زنده دنیا، اسلووانی، صرب، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

 

ملانیا پیش از ازدواج با ترامپ به چه فعالیت هایی مشغول بوده است؟

ملانیا دختر یک مرد اتریشی به نام «ویکتور» است که مدیریت یک کمپانی زنجیره ای فروش ماشین و موتورسیکلت را به عهده دارد. مادر اسلووانیایی وی به نام «آمالیا» نیز یک طراح مد یا کارگر کارخانه پوشاک بوده است.

 

ملانیا چند سال پیش در گفت‌وگو با وب سایت Parenting گفته بود: «مادر من در حوزه مد و پوشاک مشغول به فعالیت بوده است. هنگامی که ۵ سالم بود نخستین کت واک خود را انجام داده و در سن ۱۶ سالگی این کار به حرفه اصلی من تبدیل شد.»

ملانیا ترامپ مدلی که بانوی شماره یک آمریکا شد

«استین جرکو»، عکاسی بود که ملانیای ۱۷ ساله را در مرکز فرهنگی پایتخت لیوبلیانا (Ljubljana) در مسابقه مدلینگ کشف کرد.«جرکو» در مصاحبه خود با نیویورک پست در سال گذشته گفته بود: «من از او اجازه گرفتم تا چندین عکس بگیرم. او یک دختر بسیار ساکت و لاغر بود و این طور به نظرمی رسید

 

که اشتیاق چندانی برای مدل شدن ندارد. او بیشتر شبیه بچه درس خوان ها بود و هرگز تصور نمی کردم به یکی از مدل های زیبای دنیا بدل شود.»ملانیای نوجوان رشته معماری را برگزیده و تحصیل در دانشگاه لیوبلیانا را آغاز کرد اما یک سال بعد، ترک تحصیل نموده و به میلان رفت. در مدت اقامت در ایتالیا، او نام فامیلی خود را به Knauss که آوای آلمانی بیشتر در خود داشت، تغییر داد.

 

«پائولا زامپولی»، تاجر ایتالیایی، هنگامی که ملانیا در خانه های مد میلان و پاریس قرارداد داشت با وی دوست بود و درباره او این طور گفته: «من ملانیا را پس از اولین ملاقات به همکاری در آژانس خود در ایالت متحده دعوت کردم.»

 

در پی این دعوت، ملانیا در سال ۱۹۹۶ به نیویورک نقل مکان کرد و با ویزای کاری در آن جا اقامت داشت تا اینکه در دنیای مد به شهرت رسید و تصوریش روی جلد مجله های نیویورک، اوشن درایو، هارپرز بازار و ووگ ایتالیا چاپ شد.

 

ملانیا چه زمانی با ترامپ ازدواج کرد؟

در طول اقامت ملانیا در نیویورک، یکی از دوستان نزدیکش به نام «ادیت مولنر»، از ملانیا خواست تا با یک آقای ۵۲ ساله به نام دونالد ترامپ در مهمانی شبانه کلوب کیت کت در طول هفته مد نیویورک، ملاقات داشته باشد.به گفته مولنر، ملانیا در نخستین دیدار با این میلیاردر از وی ناامید شده و به دوستش گفته بود که: «او با یک زن در اینجا حضور دارد و من هرگز شماره خود را به وی نخواهم داد.»

 

اما در عوض ترامپ همه شماره های خود از خانه گرفته تا موبایل و شرکت را به ملانیا داد. او هم پس از بازگشت از سفر کاری (مدلینگ) با دونالد ترامپ تماس گرفت. قرارهای ملاقات آنها با هم شروع شد و تا جائی پیش رفت که در سال ۲۰۰۵ میلادی در فلوریدا با یکدیگر ازدواج کردند.

ملانیا ترامپ مدلی که بانوی شماره یک آمریکا شد

در مراسم ازدواج دونالد ترامپ، بیل و هیلاری کلینتون نیز حضور داشتند. حلقه الماس ۱۲ قیراطی ملانیا حدود ۱٫۵ میلیون پوند معادل ۶ میلیارد تومان ارزش دارد.یک سال پس از ازدواج، نخستین فرزند آنها که یک پسر به نام بارون است، متولد شد. ملانیا پسر خود را «دونالد کوچک» خطاب می کند زیرا به پوشیدن کت و شلوار و بستن کراوات علاقه بسیاری دارد.

 

سرمایه خالص ملانیا ترامپ چقدر است؟

در اوایل قرارهای عاشقانه دونالد ترامپ و ملانیا، شهرت او در دنیای مدلینگ بیشتر شده و وی فقط به پیشنهادهای مالی کلان پاسخ مثبت می داد.او پس از ازدواج با همسر میلیاردر خود، خط تولید جواهرات و ساعت شخصی خود که طراحشان هم خودش هست را راه اندازی کرد.به گزارش موسسه NetWorth.com، مدل سابق ۴۶ ساله در حال حاضر ۱۱ میلیون دلار سرمایه خالص دارد.

ملانیا ترامپ مدلی که بانوی شماره یک آمریکا شد

آیا ملانیا با سیاست های همسر خود موافق است؟

 به گزارش پارس ناز با اینکه ملانیا خودش یک مهاجر و غیرآمریکایی محسوب می گردد اما با سیاست های ترامپ در رابطه با مهاجران کاملا موافق است.وی در این رابطه ابراز داشته که ترامپ با ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا مخالف است و کسانی که بدون زیر پا گذاشتن قوانین در این کشور زندگی می کنند،

 

مورد اصابت حمله های وی قرار نخواهند داشت. این مدل گفته که من هرگز از قوانین آمریکا تخطی نکرده و به صورت قانونی وارد این کشور شده ام.همچنین بد نیست اشاره کنیم، در سال ۲۰۱۱ که ترامپ از رئیس جمهور وقت یعنی باراک اوباما درخواست کرد تا گواهی تولدش را به مردم نشان دهد،

 

ملانیا که از ۲۰۰۶ میلادی دیگر یک شهروند آمریکائی محسوب می شد، در این رابطه از همسر خود دفاع و پشتیبانی کرد. او در این راستا به رسانه ها گفته بود: «خیلی کار سختی نیست که اوباما برگه تولد خودش را نشان دهد! این فقط دونالد نیست که می خواهد از این موضوع آگاه شود، بلکه همه مردم آمریکا چه آنها که به وی رای داده اند و چه مخالفان، دوست دارند این برگه را ببیند.»

 

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکسهای ایوانکا ترامپ دختر زیبا و خوش اندام دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک فیلم پورن مشاهده شد

رسوایی جنسی دونالد ترامپ با این زن +عکس

زندگی و ثروت دونالد ترامپ به روایت تصویر

یکی از زنان مورد تعرض جنسی ترامپ مقابل دوربین

آزار جنسی ترامپ این بار برای مدل زیبای فنلاندی

زیباترین زن دنیا از دید ترامپ این دختر مانکن است

تجاوز جنسی ترامپ به کودک 13 ساله

ترامپ به دختر خودش هم نظر جنسی دارد

بیوگرافی و عکس های دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا