پارس ناز پورتال

همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستند

مجموعه : اخبار سینما
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستند

همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستند 

سال آینده ما منتظر دیدن 8 فیلم جذاب و پرطرفدار خواهیم بود که همگی کمیک هستند.اخبار این فیلم ها را در اختیار شما قرار داده ایم. سال ۲۰۱۷ قرار است هشت فیلم اقتباسی بزرگ از کمیک بوک‌ها اکران شود و ما آن‌ها را از نظر مورد انتظار بودن رده بندی کرده‌ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

تا به اینجا، ۲۰۱۶ سال خوبی برای فیلم‌های ابرقهرمانی بوده است. بعضی از فیلم‌ها بهتر از دیگر فیلم‌ها عمل کرده‌اند و بعضی‌ها نیز کاملا پایین‌تر از سطح انتظار ظاهر شدند. هنوز مشخص نیست که اوضاع فیلم‌های سال آینده چطور خواهد بود ولی با هشت فیلم بزرگی که قرار است اکران شوند، به نظر می‌رسد ۲۰۱۷ نیز سال بسیار خوبی برای فیلم‌های کمیک بوکی خواهد بود.

 

فیلم‌هایی که قرار است اکران شوند دنباله فیلم‌های قبلی، ریبوت و حتی اولین نسخه از یک مجموعه هستند و با وجود اینکه احتمال دارد اصلا فیلم خوبی هم نباشند، ۲۰۱۷ پتانسیل این را دارد که یکی از بهترین سال‌ها برای این ژانر باشد. در نتیجه، با داشتن این موضوع در ذهن، در ادامه این مطلب رده بندی هشت فیلم بزرگ کمیک بوکی را از فیلمی که کمتر از بقیه مورد انتظار است تا مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۱۷ را خواهید خواند.

 

۸- «گمبیت» (Gambit)

فیلم سینمایی «گمبیت» در ابتدا قرار بود در اکتبر (مهر) سال جاری اکران شود اما کمپانی فاکس تاریخ اکران آن را عقب انداخت و حالا قرار است یک سال بعد در همان تاریخ عرضه شود. با وجود صحبت‌های سایمون کینبرگ در رابطه با شروع روند ساخت فیلم در بهار سال آینده، باور این موضوع سخت است. به خصوص به دلیل اینکه داگ لایمن، کارگردان فیلم، چند پروژه دیگر در دست ساخت دارد و چنینگ تیتم نیز برنامه شلوغی برای سال ۲۰۱۷ دارد.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندبا این وجود اگر همه چیز با هم جور شود، آیا دلیلی وجود دارد که برای «گمبیت» هیجان زده باشیم؟ تیتم در سال‌های اخیر عملکرد شگفت انگیزی در نقش‌های مختلفش داشته است اما هنوز هم حس می‌شود که گزینه مناسبی برای این نقش نیست.

 

همچنین به نظر نمی‌رسد «گمبیت» شخصیتی باشد که بتواند فیلم دو ساعتی مخصوص خود را داشته باشد. به نظر می‌رسد سرنوشت فیلم «گمبیت» محکوم به شکست است و این باعث می‌شود که هیجان داشتن برای دیدن این فیلم سخت شود.

 

۷- «ولورین: اسلحه ایکس» (Wolverine: Weapon X)

فیلم «ولورین» (The Wolverine) فوق العاده بود اما به نظر می‌رسد با وجود بازگشت جیمز منگولد، «ولورین: اسلحه ایکس» نیز مانند «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» (X-Men Origins: Wolverine) یک فیلم ناامید کننده باشد.

 

با حضور هیو جکمن برای آخرین بار به عنوان «ولورین»، انتظارات از وی فوق‌العاده بالا است و صحبت‌های سازندگان درباره روایت داستان «پیرمردی به نام لوگان» (Old Man Logan) به نظر می‌رسد نادرست باشد.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندلیست بازیگرانی که برای فیلم انتخاب شدند مقداری غیر معمول است و هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است نقش «مستر سینیستر» را در این فیلم بازی کند. البته حضور شخصیت «ایکس ۲۳» اتفاق بدی نیست، ولی اگر او همان چیزی است که از عکس‌های صحنه فیلمبرداری مشاهده کرده‌ایم، در نتیجه قرار است شاهد یک کودک به جای یک نوجوان بزن بهادر مانند کمیک‌ها باشیم.

 

این فیلم پتانسیل بالایی دارد، اما تا به امروز به نظر می‌رسد قرار است یک پایان ناامید کننده برای داستان «لوگان» را شاهد باشیم.

 

۶- «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming)

با در نظر گرفتن این موضوع که من به شخصه یکی از بزرگ‌ترین هواداران «مرد عنکبوتی» هستم و این شخصیت یکی از نقاط قوت «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) بوده، حس می‌کنم باید بیشتر از این برای ریبوت ساخته شده توسط مارول هیجان زده باشم.

 

لیست بازیگران فیلم قطعا شگفت انگیز است و عکس‌های صحنه فیلمبرداری نیز فوق العاده هستند، اما مسائل زیادی علیه «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» وجود دارند.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندبرای شروع، نویسندگان این فیلم، نویسندگان فیلم ضعیف «تعطیلات» (Vacation) هستند و خبری از حضور شخصیت «جی جونا جیمسون» و مابقی کارکنان روزنامه دیلی بیوگل نیست. همچنین به نظر می‌رسد قرار است سه شخصیت شرور در فیلم وجود داشته باشد و این موضوع هیچ وقت برای فیلم‌های فرنچایز «مرد عنکبوتی» خوب نبوده است.

 

این موضوع نگران کننده است، به خصوص از این نظر که «کرکس» که یکی از کسل کننده‌ترین دشمنان «مرد عنکبوتی» است، شخصیت شرور اصلی فیلم خواهد بود. اشتباه نکنید، به نظر من با فیلم خوبی رو به رو خواهیم شد اما فکر نمی‌کنم این فیلم، به بهترین فیلم ۲۰۱۷ تبدیل شود.

 

۵- «کینگزمن: محفل طلایی» (Kingsman: The Golden Circle)

درست است که «کینگزمن: محفل طلایی» یک فیلم ابرقهرمانی نیست ولی این فیلم، بی شک یکی از اقتباس‌های کمیک بوکی مورد انتظار سال ۲۰۱۷ خواهد بود. «کینگزمن: سرویس مخفی» (Kingsman: The Secret Service) بینندگان را شگفت زده کرد و بر خلاف فیلم «بزن بهادر ۲» (Kick-Ass ۲) که دنباله بسیار ضعیفی بود، خبر خوش این است که میتو وان کارگردان «کینگزمن: محفل طلایی» است.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندبازیگران بسیار خوبی توسط کارگردان برای ایفای نقش انتخاب شوند.تارون اگرتون، مارک استرانگ و کالین فرث قرار است در نقش‌های قبلی خود باز گردند و بازیگرانی نظیر جولیان مور، جف بریجز، چنینگ تیتم، پدرو پاسکال، وینی جونز و حتی التون جان نیز به فیلم اضافه شده‌اند.

 

هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان فیلم در دسترس نیست اما احتمال می‌رود در این فیلم با نسخه آمریکایی «کینگزمن» مواجه خواهیم شد و با در نظر گرفتن اکشن و کمدی عالی فیلم‌های وان، اگر دیدید «کینگزمن: محفل طلایی» به یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل شده است، تعجب نکنید!

 

۴- «محافظین کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. ۲)

هیچکس انتظار نداشت که فیلم «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) تبدیل به یک اثر فوق العاده شود ولی این اتفاق افتاد و این فیلم حالا به یکی از بهترین فیلم‌های مارول تبدیل شده است. این فیلم هم بامزه بود، هم دلگرم‌کننده و در مجموع فوق‌العاده بود.

 

انتظارات برای دنباله این فیلم بسیار بالا است و همه چیز از نویسندگان تا کارگردان فیلم نوید یک اثر قدرتمند را می‌دهند. در نمایشگاه کمیک کان ۲۰۱۶ نیز مشخص شد که قرار است «ایگو»، سیاره زنده، نقش پدر «استار لرد» را بازی کند و با توجه به عکس‌های که منتشر شدند به نظر می‌رسد «ایگو» ظاهری انسانی خواهد داشت.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندباید منتظر ماند و دید این فیلم چطور دنیای سینمایی مارول را گسترش خواهد داد و راه را برای «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» باز می‌کند، اما با بازیگران فوق العاده‌ای که به این فیلم اضافه شده‌اند مطمئنا این فیلم انتظارات هواداران کمیک بوکی را برآورده خواهد کرد و ما باری دیگر شاهد ماجراجویی‌های گروه «محافظین کهکشان» خواهیم بود.

 

۳- «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman)

بالاخره شخصیت «زن شگفت انگیز» قرار است در فیلم اختصاصی خود حضور پیدا کند و این برای هواداران کمیک‌های دی‌سی پس از حضور وی در فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman V Superman: Dawn of Justice) هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

با این حال، این خبر که فیلم نامه توسط آلن هاینبرگ و جف جانز و داستان توسط زک اسنایدر و آلن هاینبرگ نوشته می‌شود، توجه هواداران را بیش از پیش به این فیلم جلب کرده است.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندهمانطور که می‌دانید همکاری‌های قبلی هاینبرگ و جانز نتیجه بسیار خوبی داشته‌اند و هاینبرگ به خوبی می‌داند چگونه فیلمی بسازد که نقش اصلی آن را یک شخصیت مونث بر عهده دارد. با وجود اشتباهات نابخشودنی اسنایدر در فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، حضور او در فیلم «زن شگفت انگیز» می‌تواند قوت قلب باشد، چرا که «زن شگفت انگیز» یکی از معدود نقاط قوت این فیلم بود.

 

همه این‌ها به کنار، این فیلم قرار است یک داستان شگفت انگیز در جنگ جهانی اول باشد که باعث تبدیل شدن گل گدوت به یک ستاره بزرگ سینما خواهد شد.

 

۲- «ثور: راگناروک» (Thor: Ranarok)

من از دو فیلم اول مجموعه «ثور» لذت بردم اما هیچ شکی در این موضوع نیست که هر دو مشکلاتی داشتند. این احتمالا توضیح می‌دهد که چرا مارول می‌خواهد آن را به بزرگ‌ترین فیلم تاریخ خود تبدیل کند. در این فیلم قرار است یکی از بزرگ‌ترین شرور‌های «ثور» یعنی «هلا» با بازی کیت بلانشت حضور پیدا کند

 

و «هالک» با بخش‌هایی از داستان «سیاره هالک» در فیلم حضور پیدا خواهد کرد. همچنین به تازگی اعلام شده «سورتور» در این فیلم حضور پیدا خواهد کرد.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندوقتی این موضوع را در نظر بگیریم که این یک ماجراجویی کیهانی خواهد بود که در کره زمین جریان نخواهد داشت، اوضاع جالب‌تر نیز می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که شخصیت «استاد بزرگ» با بازی جف گلدبلوم بهترین شخصیت این فیلم باشد.

 

با این حال، برگ برنده «ثور: راگناروک» تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم است که فیلم‌های بسیار خوبی ساخته و اگر کوین فایگی به قابلیت‌هایش اعتماد داشته باشد، پس هواداران نیز باید به وی امید داشته باشند.

 

۱- «لیگ عدالت» (Justice League)

ممکن است خیلی از خوانندگان این مطلب از حضور «لیگ عدالت» به کارگردانی زک اسنایدر در رده اول ناراضی باشند اما دیدن گروه «لیگ عدالت» در فیلم اختصاصی خود چیزی است که تا به حال در عالم سینما رخ نداده است.

 

به وجود اینکه «استپن ولف» شخصیت منفی ضعیفی برای این فیلم خواهد بود، هنوز هیچ اطلاعاتی از بقیه فیلم مشخص نیست و هیچکس نقش «دارک ساید» در فیلم یا جزئیات زنده شدن «سوپرمن» را نمی‌داند.
همه منتظر دیدن این فیلم های جذاب هستندتمام چیزهایی که تا به حال در رابطه با این فیلم می‌دانیم این است که کارگردان قصد ندارد اشتباهات خود با «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» را تکرار کند، و نقش بن افلک و جف جانز نیز افزایش پیدا کرده است. ممکن است استودیوی برادران وارنر سر فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی مقداری لغزش کرده باشد، اما بالاخره شاهد این تیم نمادین باشیم

 

و این موضوع به تنهایی هیجان انگیزترین فیلم ابرقهرمان ۲۰۱۷ خواهد بود. تنها نقطه ضعف فیلم عدم حضور «فانوس سبز» است اما باز هم احتمال دارد که این شخصیت را به عنوان غافلگیری این فیلم ببینیم.