پارس ناز پورتال

منتظر این سریال های ایرانی باشید

مجموعه : اخبار سینما
منتظر این سریال های ایرانی باشید

منتظر این سریال های ایرانی باشید 

سریال های ایرانی که در حال ساخت هستند و چندی بعد در تلویزیون به نمایش در می آیند. سریالی که همه منتظر دیدن آن هستند علی البدل می باشد. اعلام خبر ساخت سریال‌های جدید برای تلویزیونی که ماه‌های گذشته را به پخش حداقلی مجموعه‌های نمایشی و سریال‌های تکراری بسنده کرده بود،

 

از آنتنی حکایت دارد که دیگر خالی نیست.«علی‌البدل»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «همسایه‌ها»، «دیوار شیشه‌ای»، «روزهای بی‌قراری» و «آسمان هوای بارانی دارد» از جمله سریال‌هایی است که این روزها در مراحل پیش‌تولید یا تولید به سر می‌برند.

 

سریال «علی‌البدل»

مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم همچنان در روستاهای ورکانه، اشتران، لوکیشن خانه خان‌ها، حمام، کوچه باغ‌ها و منازل قدیمی روستا تصویربرداری می‌شود؛ این سریال که قرار است در لوکیشنی خاص و با دکورسازی در فضایی متفاوت روایت شود،

 

قصه‌ای طنز به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند دارد. تمامی بخش‌های این سریال در حوالی شهر همدان تولید خواهد شد و روایت قصه در ناکجاآبادی اتفاق می‌افتد.
منتظر این سریال های ایرانی باشیدسیروس مقدم خلاصه داستان سریال «علی‌البدل» را اینگونه روایت می‌کند: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گویند لالی، حرف بزنم می‌گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.مهدی‌هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری،‌هادی کاظمی،

 

هومن حاج‌عبداللهی، محمود جعفری، عزت‌ا… رمضانی‌فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «علی‌البدل» ایفای نقش می‌کنند.

 

سریال «پرستاران»

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» یک ملودرام اجتماعی روز است و داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است و به گزارش پارس ناز محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند؛ ضمن این‌که در هر قسمت داستانی فرعی با کاراکترهای ویژه اتفاق می‌افتد

 

و بعد پایان می‌گیرد.۵۰ درصد سریال «پرستاران» در لوکیشن بیمارستان «نورافشار» تصویربرداری می‌شود و سایر لوکیشن‌های خانگی و خیابانی خواهد بود که هنوز محل آنها کاملا مشخص نشده است.
منتظر این سریال های ایرانی باشیدفاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و مهدی صبایی از بازیگران اصلی سریال «پرستاران» هستند.مجموعه تلویزیونی «پرستاران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می‌شود.

 

سریال «هشت و نیم دقیقه»

«هشت و نیم دقیقه» یک ملودرام ۳۰ قسمتی است که برای شبکه دو سیما تولید می‌شود. این سریال قصه زنی است که به واسطه توطئه‌ای همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند؛ این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

 

بهروز مفید گفته بود، «مجموعه «یکتا» یک درام خانوادگی است، اما تلاش شده است تلخ نباشد. این مجموعه یک درام خانوادگی است که در آن با یک توطئه خانوادگی روبه‌رو می‌شویم. در این مجموعه تلویزیونی می‌بینیم که عروس خانواده پس از مرگ همسر خود از حق و حقوقش محروم می‌شود که ماجراهایی را به دنبال خود دارد.»
منتظر این سریال های ایرانی باشیدپژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، سیامک اطلسی، سام درخشانی، فرناز رهنما، بهرام ابراهیمی‌پور و اشکان منصوری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ساخته می‌شود.

 

فیلم‌نامه این مجموعه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،) نگارش شده و یک ملودرام خانوادگی ۲۶ قسمتی است.«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

 

سریال «لیسانسه‌ها»

سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و به تهیه‌کنندگی رضا جودی در لوکیشن‌های مرزداران، معین مال، آموزشگاهی در غرب تهران، سعادت آباد، پارک شقایق و… ادامه دارد و تاکنون ۱۵ درصد از تصویربرداری در غرب تهران به سرانجام رسیده است.تدوین سریال «لیسانسه‌ها» همزمان توسط مهدی جودی در حال انجام است و قرار است این مجموعه تلویزیونی از دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

 

سروش صحت و گروهش این روزها در حال تصویربرداری این مجموعه طنز و مفرح با موضوعی اجتماعی است. در خلاصه داستان این سریال آمده: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند
منتظر این سریال های ایرانی باشید مازیار فرزند خانواده‌ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند. بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» عبارتند از: امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت ا… مهرآوران،

 

افشین سنگ چاپ، تبسم‌هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی.

 

سریال «همسایه‌ها»

تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ۴۰ قسمت، ۴۵ دقیقه‌ای مصادف با روز عید غدیر خم به گزارش پارس ناز در لوکیشنی واقع در خیابان آیت‌ا… کاشانی آغاز شد.در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: میلاد و مادرش به تهران آمده‌اند

 

و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است، دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدیشان اجاره دهد.دیگر اجاره‌نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و… دارند، چون در ابتدا فکر می‌کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می‌کنند

 

به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند؛ اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت‌بام ساکن می‌شوند و باقی ساکنان در دفاتر خود باقی می‌مانند.
منتظر این سریال های ایرانی باشیدماجراهای همسایه‌های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می‌شود.جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، اصغر سمسارزاده، محمود جعفری، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، مجید یاسر، حسین سلیمانی، پوراندخت مهیمن، مسعود چوبین، طیبه دوست، النازحسینی، امیدعلومی و کاظم افرندنیا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

 

سریال «دیوار شیشیه‌ای»

تدوین سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی مشترک راما قویدل و نوید میهن‌دوست و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان، داستان‌هایی واقع‌گرایانه را از جامعه امروز و ارتباط و مناسبات میان فردی روایت می‌کند. سریال «دیوار شیشه‌ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح‌ا… صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی نوشته شده است

 

و در مرحله تولید قرار دارد. این مجموعه سریالی اپیزودیک است که ضمن روایت یک داستان اصلی هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد.
منتظر این سریال های ایرانی باشید«دیوار شیشه‌ای» در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلف با ماجراهای گوناگون و تجربه‌های متفاوت از یکدیگر وارد سریال می‌شوند. ضمن این که داستان ثابتی هم برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش را که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد.

 

سریال «روزهای بی‌قراری»

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی با ضبط یک سکانس ویژه در حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور سارا صوفیانی از بازیگران اصلی به پایان رسید.«روزهای بی‌قراری» به لحاظ تعدد لوکشین جزو آثار نمایشی ویژه سیما محسوب می‌شود که در پنج استان تهران، اصفهان، همدان، مازندران و خراسان رضوی تصویربرداری آن انجام شده است.

 

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پخش «روزهای بیقراری» در فصل پاییز از طریق یکی از شبکه‌های سراسری، مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی نیز روزهای پایانی خود را سپری می‌کنند.
منتظر این سریال های ایرانی باشیداین سریال با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد. پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری و ابوالفضل پورعرب از جمه بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

 

سریال «لبخند رخساره»

تصویربرداری مجموعه «لبخند رخساره» با فیلمنامه‌ای از سعید نعمت‌ا….، کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در تهران آغاز شده است.«لبخند رخساره» یک ملودرام اجتماعی است که تصویربرداری آن در یکی از لوکیشن‌های اصلی که خانه‌ای در دربند است و کوچه‌های اطراف آن ادامه دارد.

 

در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.
منتظر این سریال های ایرانی باشیدکامبیز دیرباز، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه،آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

 

سریال «آسمان هوای بارانی دارد»

این مجموعه تلویزیونی در واقع قسمت دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» است که درسال ۱۳۸۹ تولید و از شبکه یک سیما پخش شد. امیر پوررحمانی تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود

 

که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند؛ اما مجموعه «آسمان هوای باران دارد»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران،

 

را روایت می‌کند.سریال «آسمان هوای باران دارد» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با قلم مهدی سجاده‌چی در حال نگارش است و تاکنون فیلمنامه ۱۰ قسمت آن به اتمام رسیده است.
منتظر این سریال های ایرانی باشید