پارس ناز پورتال

مهاجرت به سرزمین عجایب

مهاجرت به سرزمین عجایب

مهاجرت به استرالیا

شاید مهاجرت، مهم ترین تصمیم زندگی هر فردی باشد که قصد انجامش را دارد. برای موفقیت در این راه و برای این که یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی تان به بدترین آن ها تبدیل نشود، باید توجه داشته باشید که با اطلاعات کافی قدم در این مسیر بگذارید.

 

زیرا ممکن است هر تصمیم اشتباهی همۀ انگیزه ی شما را نابود کند. انگیزه های افراد مختلف برای مهاجرت متفاوت است، برخی می‌ خواهند تغییری اساسی در زندگی ‌شان ایجاد کنند، بعضی دیگر دوست دارند هیجان زندگی در مکانی کاملا ناآشنا را امتحان کنند، برخی از شرایط بد معیشتی به تنگ آمده ‌اند و به کشوری با شرایط اقتصادی و کاری بهتر فکر می‌ کنند و بعضی دیگر نیز قصد دارند در بهترین دانشگاه ‌ها تحصیل کنند.

 

دلیل ‌تان برای مهاجرت هر چه که باشد، باید از شرایط کشور مقصدتان و تناسب آن با نیازهای خود آگاهی کامل داشته باشید. البته این‌ طور نیست که همه کشورها برای مهاجرت مناسب باشند. برخی از کشورها شرایط مساعدتری دارند؛ استرالیا یکی از آن هاست.

مهاجرت به سرزمین عجایب

چرا استرالیا مقصدی جذاب برای مهاجرت است؟

کشور استرالیا واقع در قاره ی اقیانوسیه با آب و هوایی خوش و با سواحلی دیدنی، حیات وحش بی نظیر، فرهنگ و آداب و رسوم غنی است. همچنین با دارا بودن آخرین تکنولوژی های روز دنیا و جای دادن برترین دانشگاه های مطرح جهان در خود بهترین پیشنهاد برای مهاجرت محسوب می شود.

 

با این اوصاف دلایل زیادی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد. استرالیا یک کشور وسیع است که کمی از ایالت متحده کوچک تر می باشد، در حالی که جمعیت آن با نیویورک برابری می کند. استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیاست و دارای فرصت های بیشماری برای مهاجرت می باشد.

 

اما چرا استرالیا برای مهاجران مقصدی جذاب است؟ بیایید با هم برخی از مهم ترین دلایل آن را بررسی کنیم:

 

استرالیا کشوری است پهناور با آب ‌و هوای عالی و طبیعتی زیبا.

 

مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می ‌کنند.

 

اقتصاد با ثبات و رو به رشد استرالیا در ۱۷ سال اخیر هیچ رکودی نداشته است.

 

نرخ بیکاری در استرالیا بسیار پایین است و فرصت ‌های شغلی زیادی در این کشور وجود دارد.

 

پنج دانشگاه از ۵۰ دانشگاه برتر جهان در این کشور قرار دارند و استرالیا در رتبه ‌بندی جهانی، سومین مقصد جذاب تحصیلی است.

 

هزینه ‌های زندگی متناسب با درآمد افراد است و سطح رفاه و میزان رضایت از زندگی بسیار بالا است.

مهاجرت به سرزمین عجایب

حداقل یک روش مهاجرت به استرالیا متعلق به شماست

استرالیا تمرکز زیادی بر ورود مهاجران دارد و هر سال بیش از پیش، شرایط دریافت ویزاها را سخت ‌تر می ‌کند. با این حال اگر حداقل شرایط لازم را داشته باشید، هنوز می ‌توانید شانس خود را برای دریافت اقامت استرالیا به صورت دائمی امتحان کنید. برای آشنایی بیشتر با برخی از روش های مهاجرت به استرالیا با ما همراه باشید.

 

۱. مهاجرت از طریق کار

کار و مهارت، همیشه اولین و بهترین گزینه برای مهاجرت می باشند. استرالیا اقتصادی قوی دارد و به ‌سرعت در حال رشد و توسعه است. به ‌همین ‌دلیل نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است. پس اگر در شغل یا حرفه ‌ی خاصی مهارت و تخصص دارید، می توانید شانس خود را برای دریافت ویزای کاری امتحان کنید.

 

۲. مهاجرت از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی یکی دیگر از روش ‌های مهاجرت به استرالیاست. پنج دانشگاه از ۵۰ دانشگاه برتر دنیا در استرالیا قرار دارند و استرالیا طبق آمار رسمی، سومین مقصد جذاب تحصیلی است. مدت زمان اقامت از طریق ویزای تحصیلی محدود است؛ به این معنا که این ویزا تا پایان دوره ‌ی تحصیل شما اعتبار دارد. اما نکته مهم این است که شما می ‌توانید به‌ صورت پاره ‌وقت کار کنید و رزومه ی خوبی برای خود ایجاد کنید. دولت استرالیا برای افرادی که در استرالیا تحصیل کرده ‌اند و سابقه کاری خوبی دارند، امتیاز ویژه ‌ای در نظر می‌ گیرد و شانس شما برای دریافت اقامت دائم افزایش می دهد.

 

۳. مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری و کارآفرینی

دولت استرالیا از سرمایه ‌گذاران و کارآفرینان موفق استقبال می‌ کند و تا حد زیادی مهاجرت از این راه را آسان کرده است. اگر قصد مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا را دارید، باید ابتدا یک اقامت ۴ ساله دریافت کنید؛ با این هدف که توانایی خود در اداره کسب‌ وکارتان را به دولت استرالیا اثبات کنید، سپس نسبت به اخذ ویزای دائم خود اقدام نمایید.

 

برای اثبات این توانایی نیز می توانید از مشاوران و وکلای موسسه حقوقی دادگران حق و عدالت یاری بخواهید. وکلای ما با دارا بودن اطلاعات به روز در حوزه مهاجرت، این اطمینان را به شما می دهند که به راحتی از طریق سرمایه گذاری یا کارآفرینی به استرالیا مهاجرت کنید و زندگی جدیدی در آن جا بنا کنید.

مهاجرت به سرزمین عجایب

کدام روش مهاجرت به استرالیا با شرایط شما همخوانی دارد؟

 

همانطور که اشاره شد، روش های بسیاری برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، اما انتخاب بهترین آن ها کمی دشوار است؛ این که کدام یک از این روش ها با شرایط شما همخوانی دارد و از چه طریقی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به استرالیا مهاجرت کنید، مواردی هستند که به تنهایی نمی توانید آن ها را بررسی کنید و به نتیجه ی درستی برسید.

 

برای عبور از این مسیر، بدون هیچ مانعی بهتر است با یک وکیل مهاجرتی معتبر و حرفه ای مشورت کنید و اجازه دهید که او بهترین روش مهاجرتی به استرالیا را برای تان بررسی و انتخاب کند.مشاوران و وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت، بهترین انتخاب برای این کار هستند.

 

این موسسه با تیم حرفه ای و با همکاری وکلای بین المللی، از بین راه های مهاجرت به استرالیا، بهترین آن ها را با توجه به بررسی های تخصصی شرایط شما، ارائه می دهد. ضمن این که شما را در انتخاب قانونی ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرت یاری می کند و در عین حال حافظ سرمایه ی شما نیز می باشد.

 

پس نگران نباشید و ایده آل های زندگی خود را نادیده نگیرید بلکه آن ها را کشف و تقویت نمایید و مابقی زندگی خود را در کانادا با بهترین امکانات زندگی سپری کنید. برای تخمین شانس خود برای مهاجرت، فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا را کامل نمایید.