پارس ناز پورتال

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

مجموعه : اخبار سینما
مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟ 

بعضی از بازیگران معروف سینما درمورد زندگی مشترکشان در رسانه ها حرف می‌زنند،حتی میزان مهریه خود را نیز بر زبان می آورند. مهریه نرگس محمدی , افشاگری علی اوجی و نرگس محمدی بابت مهریه عجیبش در برنامه زنده تلویزیون .به این بهانه مهریه چند بازیگر دیگر معروف را بررسی میکنیم.

 

مهریه ویدا جوان 7000 شاخه گل رز
ایلا تهرانی: من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیمو به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما میشود.به همین دلیل وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7000 شاخه گل رز هلندی به رنگ هاي سفید، قرمز و زرد را گزینش کرد.

 

حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد.در هر حال من در طول این سال ها سعی میکنم به مناسبت هاي گوناگون برای همسرم شاخه گلی را بخرم.

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟بیوگرافی ویدا جوان

 

ویدا جوان

نام : ویدا

نام خانوادگی: جوان

مدرک تحصیلی: لیسانس حسابداری

محل تولد : استان تهران

محل زندگی : استان تهران

تاهل: متاهل

 

ویدا جوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری هست.وی ایده پرداز، طراح و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش هاي استاد حمید سمندریان می باشد.مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

مهریه یکتا ناصر
منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر بازیگر درمورد مهریه همسرش گفت :مهریه همسرم یکتا ناصر فقط 5 سکه بود.

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

بیوگرافی یکتا ناصر
یکتا ناصر متولد آبان 1357 در استان تهران هست. او در دبیرستان رشته ي تجربی را گذراندهو در دانشگاه رشته ي تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده،به گفته ي خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آن چه که دوست می داشتبه کمک شانس بدست اورده و به همین دلیل خیلی تلاش برای بازیگری نکرد هست.

 

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادر منزل‌دار هست.به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست گزینه بازیگر شرکت کردکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی گزینش شد.پس از بازی در چند سریال دیگر، وارد دانشگاه شد و و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شد.منوچهر هادی نیز در سال 1351 در استان تهران بدنیا آمده و بعنوان کارگردان و فیلمنامه نویس فعالیت میکند.

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

مهریه بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران،در گفتگویی از او درمورد مراسم ازدواجش، تعداد سکه هاي مهریه اش و مهمانانش حرف زدیمو او از یک مراسم متفاوت و عجیب حرف زد.

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

بیوگرافی بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری «متولد ۱۳۵۴ در شهر تهران» بازیگر و منشی صحنه ایرانی هست.وی در فلیم‌هایي چون شب‌هاي برره «در نقش لیلون» و اخراجی‌ها ۳۳۳ نقش بازی کرده هست.او دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاددد اسلامی واحد استان تهران هست.مادر بهنوش بختیاری اهل شهر قم می‌باشد.

 

اودرتیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا ارین ازدواج کرد وتا کنون همسر او هست.او در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر در سال ١٣٩٤ نامزد دريافتتت سيمرغ بلورين شد.

 

مهریه مهناز افشار
مهناز افشار در صفحه اجتماعی اش درمورد بعضی شایعات مطرح شده پیرامون مهریه خود پاسخ داد و نوشت:

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

درود روزتون بخير

 

عبور كردن از مسائلي كه بازدارنده در زندگي و اهداف هست درسي بود كه از بزرگترها ياد گرفتم .عزيزان ميدانم بعضي از شما سئوال و پرسشهايي بابت حواشي كه صحت نداشته از من داريد .پس براي شما ميگويم .و اين بزرگواري و متانت شما را محترم ميشمارم كه ديگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشي و دغدغه هايي كه باعث ميشود از زندگي و اهدافتان دور شويد ، نكنيد

 

من مهناز افشار با آن چه بوده و خواهم بود با عشق بدون هيچگونه شرط و شروط كذبو ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقاي … عزيز به عقد همسرم درآمدمو افتخار ميكنم مردي در كنار من هست كه براي در كنار من بودن ايستادگي كرد و گزینش كرد و محافظ من شد .وشد پدر دخترم و شريك شادي و غمهايم .

 

ممنون از تك تك شما و متانت و صبوري كه كرديد .

 

پي نوشت : به احترام شما و زندگيم ديگر سئوالي در اين زمينه پاسخ نخواهم داد .وقتمان را صرف كارهايي بكنيم كه نتيجه بهتري داشته باشدو آرامش بياورد نه حرص و خشم و حتي درد .ممنونم

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

بیوگرافی مهناز افشار
مهناز افشار «متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در استان تهران» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هست.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفتو برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌اي غیرانتفاعی بهه تحصیل در رشته تدوین پرداخت.خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین علت هم در ابتدا مخالف بودندد که دخترشان وارد بازیگری شود.در کلاس‌هاي بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

 

مهناز افشار بازیگری را با آلبوم تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کردو پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمیی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافتو با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سالل ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

 

شباهت چندان مهناز افشار به خواننده معروف، در دقت رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌هاي تأثیرگذار سینمای تجاری ایرانن شدو در سال‌هاي پایانی این دهه با بازی در فیلم‌هاي کارگردانان متفاوتت سعی کرد عکس شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌هاي داخلی انجامید.

 

مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم «آموزگار» بهه کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان معروف تاجیک، ایفای نقش کرد.مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.

 

حاصل ازدواج اویک دختربه نام لیانا هست.لیانایک نام عبرانی هست کهه احتمالااین نام را در سریال حضرت یوسف شنیده اید.مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟

مهریه نرگس محمدی
مهریه نرگس محمدی 110 سکه هست که آن هم با اسرار همسرش بوده و خوده نرگس محمدی اصلا مهریه اي نمی خواسته هست.نرگس محمدی «زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۴ در استان تهران» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران هست.وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

 

نرگس محمدی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در شهر تهران متولد شد.وی ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود.وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این اساس داردو اکران آلبومٔ تلویزیونی ستایش نیز اساس شهرت او را فراهم کرد.

مهریه بازیگران زن مشهور سینما چقدر است؟