پارس ناز پورتال

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

مجموعه : اخبار سینما
مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟ 

نگاهی داریم به میزان مهریه ستاره هاي سینمای کشور ایران که احتمالا برایتان تعجی برانگیز باشد اما برخی از آنها مهریه چندانی ندارند. خب سرانجام بازیگر مشهور هست, این مهریه خفن نداشته باشه, کی داشته باشه؟اما احتمالاً واقعیت, طوری که مردم تصور می کنند نباشد. مهریه بازیگران به شدت به شخصیت خود فرد برمی‌گرددو نگاهی که او به ازدواج داشته. گرچه بازیگرانی هم میباشند که حسابی پوست آقا داماد را کنده‌‌اند اما در تمامی گفت و گو‌ها انکار می کنند. 

 

مهناز افشار

مهناز افشار پر سروصداترین مهریه را در کشور داشت. مرضیه برومند در گفت و گو‌اي اعلام کرد که بانو بازیگر که همان افشار باشد دوبرابر بودجه تئاتر کشور پشت قباله‌اش ملک دارد.بعد از آن, افشار حسابی شاکی شد و در تماسی به برومند گفت که مهریه‌اش 10 شاخه گل نرگس هست که اگر همان هم شما را آزار میکند, تقدیم تئاتر ایران می کنم.

 

که برومند هم پاسخ داده; “نیازی به گل ندارد اما میتواند بنز زیرپایش را برای خانه تئاتر بفروشد!”دیدنی این‌جاست که کمی‌بعد یاسین رامین همان مهریه دهنده بزرگ, گفت و گو‌اي کرد و در آن گفت که مهریه 5 شاخه گل نرگس بوده هست.مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی مهناز افشار

 به گزارش پارس ناز مهناز افشار «متولد 21 خرداد 1356 در استان تهران» بازیگر سینما, تئاتر و تلویزیون ایران هست.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفتو برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌اي غیرانتفاعی بههه تحصیل در رشته تدوین پرداخت.خانواده اش ریشه مذهبی دارند, به همین علت هم در ابتدا مخالف بودنددد که دخترشان وارد بازیگری شود.در کلاس‌هاي بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

 

مهناز افشار بازیگری را با آلبوم تلویزیونی گمشده در سال 1377 نخست کردو پس از آن با ایفای نقش در فیلم رفقا به کارگردانی علی شاهه حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافتو با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی کمیاب مقدس در سال 1379 به شهرت رسید.

 

شباهت چندان مهناز افشار به خواننده مشهور, در دقت رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌هاي تأثیرگذار سینمای تجاری ایراننن شدو در سال‌هاي پایانی این دهه با بازی در فیلم‌هاي کارگردانان متفاوت کوشش کرد عکس شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد;

 

تلاشی که به دریافت چندین پاداش و تقدیرنامه از جانب منتقدان و جشنواره‌هاي داخلی انجامید.مهناز افشار, در سال 93 در یکی از نقشهای اصلی در فیلم “آموزگار” به کارگردانی ناصر سعیداف, کارگردان معروف تاجیک, ایفای نقش کرد.مهناز افشار در خرداد 1393 با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دومریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختربه اسم لیانا هست

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

یکتا ناصر

شوهرش تا گذشته از عاشقانه‌ها کم‌تر شناخته می‌شد.منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه‌ها و همسر یکتا ناصر هست. او در گفت و گو‌اي اعلام کرد که مهریه همسرشفقط 5 سکه بهارآزادی بوده هست. آن‌ها سال 1394 باهم ازدواج کردند که ماحصل این زندگی, فرزندشان سوفیا هست.مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در شهر تهران هست.او در دبیرستان رشته ي تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ي تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده,به گفته ي خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر انچه که دوست می داشتبه کمک شانس بدست اورده و به همین دلیل خیلی تلاش برای بازیگری نکرد هست.

 

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادر خانه‌دار هست.به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست گزینه بازیگر شرکت کردکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.پس از بازی در چند سریال دیگر, وارد دانشگاه شد و و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شد.منوچهر هادی نیز در سال 1351 در استان تهران بدنیا آمده و بعنوان کارگردان و فیلمنامه نویس فعالیت می کند.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بهنوش بختیاری

یکی از عجیب‌ترین همانند سلبریتی‌ها, بهنوش بختیاری هست. او در گفت و گو‌اي اعلام کرد که بدون عروسی,آرایش‌کردن و حتی خرید طلا و حلقه به محضر رفته و پس از عقد رفته‌اند سرخانه‌شان, تا زندگی را نخست کنند.مهریه‌اي هم که توافق شده, 14 سکه بهار آزادی بوده هست.

 

اما نکته دیدنی این ازدواج, همسر اوست که در طی این سال‌ها همۀ وقت} از رسانه‌ها فراری بوده و شمار زیادی از مردم به دنبال شناخت او میباشند.احتمالا علت اصلی پیگیری مردم, خاطره‌هاي عجیب‌وغریب بهنوش از همسرش هست که بحبوحه این خاطرات,حکایت منت‌کشی‌ برای بازگشت شوهرش به زندگی بود. گرچه بختیاری در آخرین گفت و گو‌اش اعلام کردهکه در بحبوحه لذت از زندگی دو نفره به سر می برد و حسابی حالش مفید هست. خدارا شکر!

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری «زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در استان تهران» بازیگر و منشی صحنه ایرانی هست.وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر تهران هست.مادرش اهل شهر قم می باشد.او در تیر ماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین ازدواج کرد و تا کنون همسر اوست.بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

نرگس محمدی
نخستین‌بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد, وقتی که در پاسخ مهران مدیری گفت خواستگار ندارد.بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی.گویا همان‌زمانی که مشهد بودند باعلی بحبوحه عقد کردند و مدتی بعد هم, ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد.نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم تاکید خود آقای همسر بوده هست.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد «سارا محمدی » که هر دو آنها ازدواج کرده اندو نرگس تنها همدم و مونس مادرش هستو زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در خانه میپردازد.از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهداما روزی که باید در امتحان ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کردههه اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست می‌دهد

 

و مجبور میشود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی میگوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر پیشباز هم میکردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط‌هاي هنری آشنایی داشته باشد.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟ویدا جوان

ویدا جوان برخلاف عرف و رسوم ایرانی‌ها خودش از ایلا تهرانی خواستگاری کرد.ایلا هم که اصلا انتظار خواستگاری نداشت بالافاصله قبول کرد! گرچه برای این‌که به خانواده‌ها هم احترام بگذارند,مراسم آشنایی ترتیب دادند که گرچه آن‌هم متفاوت بود. ایلا به جای گل و شیرینی با کتاب سعدی و دو جلد از کتاب‌هاي هوشنگ به مراسم خواستگاری رفت. اما ته هنری بازی‌شان, مهریه جوان هست.7111 شاخه گل رز هلندی به رنگ‌هاي سفید, قرمز و زرد .مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر تلویزیون, سینما و تئاتر متولد استان تهران هست. ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد.ویدا جوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری هست. وی ایده پرداز, طراح و دانش آموختهبازیگری تئاتر در کانون تعلیم هاي استاد حمید سمندریان می باشد.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

ویدا جوان متاهل و اسم همسرش ایلا تهرانی هست. ویدا جوان در حرکتی عجیب خودشبه خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی‌اش همان لحظه پاسخ مثبت داده هست.ایلا تهرانی در این خصوص میگوید راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من مجذوب ویدا شودمو در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم, جسارت و قدرتی بود کهدر او وجود داشت, چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

 

ویدا جوان درمورد نحوه آشنایش با همسرش میگوید; یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبلهباخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای ایلا برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا میرفتمو با ایلا گفتگو می‌کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگها,هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار هست و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده‌هایمان هم خیلی دیدنی بود.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان متولد اصفهان و در کار تجارت نقره هست.نیوشا ضیغمی که بردباری نمی‌کرده خانواده‌ها برسر مهریه در مراسم خواستگاری چانه بزنند همان اول کار را آسان و مهریه‌اش را 1 سکه بهار آزادی عنوان کرده هست.مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی «متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در استان تهران» بازیگر زن ایرانی هست,او اصالتا اهل كرمانشاه هست ,وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی طفل در دانشگاه شهید بهشتی هست.روشا ضیغمی «بازیگر» خواهر کوچکتر اوست.نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در استان تهران به جهان آمد.او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی میکردند.

 

او اصالتاً اهل استان کرمانشاه هست,نیوشا ضیغمی بعد از آخر دبیرستان, لیسانس خود را در رشتهه روانشناسی طفل از دانشگاه شهیدبهشتی شهر تهران گرفت.او با شرکت در کلاس‌هاي آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفتو توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد.بی درنگ بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در آلبومٔ تاریخی در چشمم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلمبرداری شده بود

 

نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.او سپس در نخستین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانیی محمدعلی سجادی ایفای نقش کردو همین فیلم سبب مشارکت مجدد ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلمم شوریده گشتو برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شدو با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

 

گرچه توزیع فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلمم پیشباز زیادی نشود.وی سپس در فیلم‌هاي مواجهه, گناه من, بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود توزیع شدند.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بهاره رهنما

ازدواج اولش با پیمان قاسم‌خانی بود. اما ازدواج دومش بود که حسابی خبرساز شد.او برای ازدواج مجدد, مراسم عروسی گرفت و عکس‌هایش به وفور در اینترنت دیده می‌شد.امیرخسرو عباسی همسردوم رهنماست و مدیریت یک برند آرایشی مشهور را به عهده دارد.

 

رهنما وی را حاج آقا خطاب می کند و تنها شرط ازدواجی که شوهرش گذاشته, نماز اول وقت هست.رهنما مهریه خاصی ندارد و به گفته خودش یک هدیه بین خودشان هست اما حق طلاق, مسکن, حضانت و… را از شوهرش گرفته.مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما «زاده ۱۳۵۲ در اراک» بازیگر زن ایرانی هست.او لیسانس دستمزد قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته‌هست . همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود.این زوج دختری به اسم پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور درر تئاتر “پنجره‌ها” و فیلم سینمایی بانو را دارد.

 

این بازیگر 4 شهریور 96 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.امیر خسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی استکه مدتی هست بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام می دهد.

مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

نفیسه روشن
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون هنگامی که مهمانان برنامه خوشا شیراز بودند درمورد ارادتش به حضرت رضا «ع» اظهار داشت; مهریه من به نیابت امام رضا «ع» هشت سکه بهار آزادی استو امام رضا «ع» را بسیار دوست دارم و به همین علت چندان مشهد می روم.مهریه مشهورترین بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

بیوگرافی نفیسه روشن

اساس فعالیت ; سینما , تلویزیون و تئاتر
تولد ; ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱
۳ مهٔ ۱۹۸۲ ‏«۳۴ سال»
محله; باغ صبا, استان تهران, ایران
ملیت; ایرانی
پیشه ;هنرپیشه
سال‌هاي فعالیت; ۱۳۸۱-تا به حال
مدرک تحصیلی ; کارشناسی فقه و دستمزد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی

 

نفیسه روشن «زاده 1361» بازیگر سینما و تلویزیون هست.او در باغ صبا شهر تهران به جهان آمده و دارای مدرکِ کارشناسی دستمزدِ دانشگاه ازاد اسلامی هست.او فرزند اول خانواده هست و دو برادر کوچکتر از خود دارد.نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود,و زمانی که خواست وارد دنیایِ بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه وی را بسیار تشویق کردند.