پارس ناز پورتال

مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکس

مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکس

مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکس 

بعضی ارتش هاي جهان با انجام دادن تمرین هاي بسیار طاقت فرسا سربازان خودرا ورزیده میکنند تا در جنگ ها همیشه موفق باشند. وقتی در رابطه با ارتش یا نیروهای نظامی صحبت می‌کنیم ناخودآگاه کلمه نظم به ذهنمان می‌رسد.

 

برنامه ها و قوانین سختی که این افراد دنبال میکنند انها را نسبت به آدم هاي عادی متفاوت می سازد. بهمین علت نگاه کردن به انها احساس غرور و میهمن پرستی رابه ما میدهد.

 

ارتش آزادیبخش خلق چین
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکس

مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکس

نیروهای ارتش چین بعنوان یکی از بزرگترین نیروهای نظامی جهان منظم ترین و آموزش دیده ترین افراد هستند. در چین ملحق شدن به ارتش یک قانون اجباری است. پایگاه آموزشی ژوریهه برای آموزش سربازان موقعیت هاي واقعی جنگ برای انها ایجاد میکند.

 

گروه عملیات مخصوصاً گارد ساحلی و گروه عملیات مخصوصاً دریایی فیلیپین NAVSOG و CGSOG
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکسدراین گروه هاي عملیاتی علاوه بر تمرین هاي جسمی به انها تمرین هاي ذهنی هم داده می‌شود. دراین ارتش علاوه بر مردها زنها نیز پذیرفته می‌شوند که هم تمرینات قدرت هاي ذهنی و هم قدرت هاي جسمی به آنها داده میشود. برنامه صبحگاهی انها به این شکل است: ۶ مایل دویدن، ۱۸ مایل شنا بدون توقف و تیراندازی به هدف.

 

یگان مخصوصاً نیروی دریایی ایالات متحده «US Navy SEALs»
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکسقدرت و شجاعت یگان مخصوصاً نیروی دریایی ایالات متحده مشهور است. عملیات این گروه فقط دریایی نیست بلکه کلمه SEALs از حروف اول Sea، Air و Land به دست آمده است یعنی قابلیت حمله زمینی، هوایی و دریایی رابه طور هم زمان دارند.

 

ارتش هندوستان
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکسنیروهای ارتش هندوستان به هیچ نحوی نمیتوانند از آموزش هاي سخت و طاقت فرسای ارتش که برای تقویت توانایی هاي ذهنی و جسمی آنها ترتیب داده شده است فرار کنند. آموزش هاي فیزیکی حاوی تمرین هاي نظامی، ورزش، سوارکاری و شناست. جریمه هاي سخت این ارتش حاوی ماهاراجا «سر و ته ایستادن با سر» سینه خیز رفتن در سنگرهای سیمی و سینه خیز رفتن در آب هاي یخ زده است.

 

سازمان اطلاعات پنهان بریتانیا
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکسسازمان اطلاعات پنهان بریتانیا یا ” SIS” که به “ام آی ۶” نیز مشهور است و با سازمان “ام آی ۵” همکاری می‌کند. همانگونه که میتوان تصور کرد زندگی اعضای این سازمان بعنوان جاسوس یک زندگی سخت، مرموز و پر از قوانین و مقررات است.

 

نیروهای مخصوصاً اسپتسناز روسیه
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکسارتش روسیه معتقد است جنگ با درد و رنج همراه است. بنابر این به نیروهای خود تحمل درد را آموزش می‌دهد. یکی از تمرین هاي سخت انها تمرین تخته هاي سوزان بتنی است که یک شماره تخته بتنی در حال سوختن را روی شکم فرد قرار داده و با با پتک به آن می کوبند. فرد آموزش دیده اجازه نشان دادن هیچ واکنشی به درد ندارد.

 

بچه هایي که از کودکی در مدرسه به انها اصول ارتشی آموزش داده می‌شود
مهلک ترین ارتش های دنیا را بشناسید +عکسدر بعضی کشورها ملحق شدن به نیروی نظامی محدودیت سنی خاصی ندارد. تصویری که در بالا میبینید تصویر دانش آموزان مدرسه ابتدایی ارتش سرخ Yang Dezhi در Wenshui ایالت Guizhou است. از آنجا که ملحق شدن به ارتش در چین اجباری است بعضی از مدارس از کودکی سربازان آینده را آماده می‌کنند. بچه هایي که در تصویر میبینید بعد از یک رژیم آموزشی در حال آرام کردن چشم هایشان هستند.