پارس ناز پورتال

بهترین مواد خوراکی برای تقویت نیروی جنسی مردان

مجموعه : حذف شده است
بهترین مواد خوراکی برای تقویت نیروی جنسی مردان

بهترین مواد خوراکی برای تقویت نیروی جنسی مردان 

اگر می خواهید از نظر جنسی خودتان را تقویت کنید با ما همراه باشید چراکه میخواهیم بشما روشهای خوراکی تقویت نیروی جنسی را معرفی کنیم. مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد. آیا شما هم ازآن جمله افرادی هستد که برای تقویت قوای جنسی خود از قرص ها و داروها مصرف می‌کنید؟

بهترین مواد خوراکی برای تقویت نیروی جنسی مردان

آیا می‌دانید که می‌توان بجای قرص از برخی مواد خوراکی استفاده کرد؟ اگر به دنبال راهی هستید تا تعداد و کیفیت اسپرم هاي خودرا افزایش دهید، مواد غذایی که در این جا برایتان آورده ایم رابه رژیم غذایی خود اضافه کنید تا سلامت جنسی شما را افزایش دهد.

 

هندوانه

این میوه قرمز خوشمزه و آبدار سرشار از سیترولین است که اختلال نعوظ را، به خصوص اگر دلیل آن افزایش فشار خون باشد، کاهش می دهد. سیترولین موجود دراین ماده تبدیل به آرژینین می‌شود که بر افزایش تولید طبیعی نیتریک اکسید موثر است. نیتریک اکسید نیز جریان خون را در بافت هاي عضلانی و همچنین دستگاه تناسلی مردان بالا میبرد که در عملکرد جنسی مردان تاثیر بسزایی دارد.

 

گردو

اگر بخواهیم یک ماده غذایی برای سلامت جنسی مردان نام ببریم، گردو انتخاب ما است. گردو نه تنها حیات و تحرک اسپرم مردان را التیام می بخشد بلکه بر عملکرد لایه درون رگی «لایه نازکی از سلول‌ها است که درون رگ‌هاي خونی و لنفاوی را می‌پوشاند» نیز موثر است.

 

زمانی که از عملکرد لایه درون رگی صحبت می‌کنیم، بیماری هاي قلبی و عروقی به ذهن مان می‌آیند اما باید بدانیم که اختلال نعوظ نیز به آن مرتبط است. اگر با مواد غذایی مناسب، عملکرد لایه درون رگی را التیام بخشیم، به باز شدن رگ هاي خونی و به تبع نعوظ نیز کمک می‌کنیم. گردو سرشار از آلفا لینولنیک اسید «ALA»، آنتی اکسیدان، منیزیم و غیره است.

 

هلو

هلو نه تنها میوه اي خوشمزه بلکه سرشار از ویتامین سی است که بر تحرک اسپرم ها موثر است. تحقیقی نشان می دهد افراد ناباروری که بیشتر عمر خودرا سیگار کشیده اند اما ویتامین سی به میزان کافی مصرف کرده اند، در نهایت بارور شدند. ویتامین سی هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهد.

 

هورمون کورتیزول و تستوسترون به سرعت تعادل خودرا از دست می دهند. هر چه سطح هورمون کورتیزول بالاتر رود، تستوسترون پایین تر می آبد. به بیانی این دو بر خلاف هم عمل میکنند. بنابر این هر چه سطح هورمون کورتیزول کمتر باشد، تستوسترون بدن‌تان بیشتر خواهد درخشید.

 

شکلات

محققان هر گاه شکلات را برای بیماری هاي قلبی و عروقی و دیابت مورد مطالعه قرار دادند، فواید تعداد زیادی از آنرا کشف کرده اند، بنابر این حال می توانید بدون عذاب وجدان روزانه مقداری شکلات تلخ بخورید.شکلات گردش خون بدن و به همان نسبت گردش خون اندام تناسلی را افزایش می دهد ودر نتیجه در نعوظ موثر است. فنتیل ‌آمین موجود دراین ماده بر میزان سروتونین و اندروفین مغز نیز تاثیر میگذارد.

 

برگ هاي سبز

برگ هاي سبز سرشار از مواد مغذی هستند اما این تمام ماجرا نیست. این مواد منیزیم بسیاری نیز در درون خود دارند. منیزیم رگ هاي خونی را باز میکند، جریان خون را در آلت تناسلی مردان افزایش می دهد ودر نتیجه نعوظ را ممکن می سازد. بنابر این اسفناج، کلم پیچ و کلم بروکسل رابه رژیم غذایی خود راه دهید. کاهو و دیگر سبزیجات سبز رنگ نیز مفید می باشند.

 

وانیل
وانیل قبلا توسط پیوریتن‌هاممنوع شده بود چرا که یک محرک فوق‌العاده‌ي غریزه‌ي جنسی است‌. شما می توانید غذاها و خوراکی‌هایي درست کنید که چاشنی بیش‌تری دارند، چاشنی‌هایي مانند وانیل و دارچین، میخک، زنجبیل، سیر، و هل که همگی داروی مقوی غرایز جنسی هستند و شهوت فرد را افزایش میدهند. در واقع، وانیل هم یکی از مواد غذایی عالی برای تقویت قوای جنسی مردان است که باید بدانید و استفاده ازآن رابه منظور التیام زندگی جنسی‌تان امتحان کنید!

 

کا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه جوی دو سر
کاه جوی دو سر آرامش‌بخش، مغذی و گرم‌کننده است. مدت زمانی طولانی است که این ماده بعنوان یک داروی مقوی که می تواند به درمان ناتوانی جنسی، جلوگیري از انزال زودرس، التیام توانایی جنسی و افزایش میل جنسی کمک کند، درنظر گرفته شده‌است.

 

کاه جوی دوسر همان‌ طور که می تواند به تغذیه‌ي سیستم عصبی کمک کند، می تواند حس لامسه را نیز برای زنان و مردان لذت‌بخش‌تر کند. بنابر این کاه جوی دوسر هم یک ماده‌ي غذایی عالی در بین لیست بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی و بنیه است – ماده‌اي که شما باید به لیست بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی اضافه کنید اگر که واقعا می خواهید زندگی جنسی خودرا التیام دهید و خوشبختی همیشگی را تجربه کنید.

 

کهن‌دار

می تواند عروق خونی را ریلکس کند به طوریکه مواد مغذی میتوانند به سراسر بدن شما منتقل شوند. این گیاه با التیام نارسایی عروق، می تواند به افزایش جریان خون به آلت تناسلی کمک کند. کهن‌دار در واقع یکی از بهترین داروهای مقوی کلیه است و نیروی تازه‌اي به بدن میدهد.

 

این گیاه یکی از بهترین و موثرترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی است و همچنین پاسخی است برای این سوال که چه چیزی را می توانیم به لیست مواد غذایی مناسب برای تقویت قوای جنسی اضافه کنیم.