پارس ناز پورتال

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس 

برترین و رویایی ترین مکان هاي گردشگری در کشور فرانسه را به شما معرفی می‌کنیم که روستایی میباشند و جاده هاي بسیار زیبایی دارند.در اوایل دهه 1900 برادران فرانسوی ادوارد و آندره میشلین شروع به گردآوری رستورانها و هتلها در یک راهنما بعنوان راهی برای جلب مردم به سفرهای دورتر کردند و با دادن ستاره به مکانهای گوناگون ارزش رانندگی کردن تا آنجا را مشخص کردند.

 

امروزه سیستم رتبه بندی استاندارد طلایی رستوران‌ها شده و اثبات میکند که این برادران در مورد سفرهای جاده‌اي فرانسه راه درستی انتخاب کرده بودند. در این جا تعدادی از زیباترین روستاهای فرانسه که با خودرو باید به آن‌ها سفر کنید را دیدن میکنید

 

مونت سنت میشل

مونت سنت میشل به لطف چشم انداز صخره‌اي بی نظیر‌اي که از دریا بیرون آمده فورا قابل شناسایی و یکی از فتوژنیک‌ترین روستاهای فرانسه و پربازدیدترین مقصد در نورماندی هست.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکسسنت امیلیون

این روستا در مسیر یک جاده زیارتی به سانتیاگو دو کمپوستلا قرار دارد و شامل آلبوم‌اي از کلیساها، صومعه‌ها و قلعه هاست.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس

سنت پل د ونس

این دهکده آفتابگردانی یکی از جاهایی هست که عاشقان هنر حتماً باید از آن بازدید کنند. در (Fondation Maeght) توقف کنید و هنر استادان نوین و معاصر را مشاهده نمایید، سپس از (Chapelle du Rosaire) دیدن کنید، جاییکه هنری ماتیس پنجره‌هاي رنگی را طراحی کرد.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکسگوردس

پرونس روستاهای زیبایی دارد و دهکده تپه‌اي گوردس یکی از برترین‌هاي آن هاست. این دهکده قرون وسطایی با مزارع اسطوخودوس و درختان زیتون احاطه شده هست.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکسکنکوس

در یکی از ناشناخته‌ترین مناطق فرانسه، این روستا با دیوارهای سنگی بازدیدکنندگان را تشویق میکنند که بیایند و یک زندگی ساده‌تر را تجربه کنند. این منطقه برترین غذا هاي فرانسوی و باستانی را دارد.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکسوزیلی

این روستای تپه‌اي با کلیسای قرون وسطایی خود، باسیلیکا سنت ماری مادلین، یکی از میراث جهانی یونسکو سرشناس هست. هنگام رانندگی در جاده این منطقه از میان تاکستان ها، جنگل‌ها و قلعه‌ها عبور خواهید کرد.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکسپروجس

این دهکده قرون وسطایی با منظره بی نظیر در کوه‌هاي آلپ قرار گرفته و با دیوارهای سنگی و ساختمان‌هاي سبک تودور، باغ‌ها و خیابان‌هاي سنگفرش شده شناخته میشود. جذابیت تاریخی آن باعث میشود در شمار زیادی از فیلم‌هاي فرانسوی از مناظرش بهره گیری شود.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس

روکامادور

این دهکده کوچک در کنار یک صخره قرار دارد و در بین شکمو‌ها برای پنیر شیر بزش سرشناس هست و در بهار میزبان فستیوال پنیر هست. قلعه قرن چهاردهمی و کلیسای سنت ساوور منظره دلپذیری در این روستا ایجاد کرده اند.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس

سنت جین د لوز

مسیرهای پرپیچ و خم منظره نفس گیری از سواحل ناهموار و ماسه‌اي و موج سواران را ارائه میدهد.

مکان های گردشگری رویایی در فرانسه +عکس

مکان هاي جالب فرانسه،برترین مکان هاي گردشگری فرانسه،جاذبه هاي جالب فرانسه،مکان هاي جالب فرانسه