پارس ناز پورتال

میزان مصرف اینترنت تلگرام چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت تلگرام چقدر است؟

میزان مصرف اینترنت تلگرام چقدر است؟

تلگرام به عنوان بخش ثابت مصرف اینترنت ما باید به گونه ای مدیریت شده مورد استفاده قرار گیرد تا مصرف حجم اینترنت به پایین ترین میزان خود برسد.استفاده از تلگرام روی دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن همراه و تبلت، علاوه بر جذابیت هزینه‌هایی نیز دارد. 

 

همان‌طور که می‌دانید برای دسترسی به این پیام‌رسان محبوب، نیازمند اتصال دستگاه هوشمند خود به شبکه جهانی اینترنت هستید و اطلاعات مبادله‌شده در این سرویس بخصوص در گروه‌های تلگرامی بسیار زیاد است.این حجم زیاد تبادل اطلاعات نیز بسرعت ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند و در بسیاری از موارد کاربران با اتمام بسته اینترنتی یا ترافیک مصرفی ماهانه خود مواجه می‌شوند.

 

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که تلگرام چقدر از ترافیک اینترنتی شما را مصرف می‌کند؟ آیا می‌دانید با بررسی میزان ترافیک مصرفی توسط این اپلیکیشن به‌صورت نسبتا دقیق و هوشمندانه‌ می‌توانید بسته یا سرویس اینترنتی موردنظرتان را انتخاب کنید تا مجبور نباشید ترافیک اضافه را با هزینه‌ای بیشتر تهیه کنید؟

 

اگر دوست دارید میزان ترافیک مصرفی توسط اپلیکیشن تلگرام در حالت‌های مختلف استفاده از دیتای سیمکارت، اتصال به شبکه‌های وای‌فای یا حتی در اتصالات رومینگ را بررسی کنید از این روش کمک بگیرید:پیش از هر چیز اپلیکیشن تلگرام نصب شده روی دستگاه هوشمند خود را به آخرین نسخه (16/3 و بالاتر) ارتقا دهید.

 

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کرده و روی آیکون منوی اصلی فشار دهید.

 

از منوی اصلی گزینه Settings را فشار دهید.

 

گزینه Data and Storage را فشار دهید.

 

در بخش Disk and network usage با فشار هریک از گزینه‌های Mobile Data Usage, Wi-Fi Data Usage, Roaming Data Usage می‌توانید میزان ترافیک مصرفی در هریک از اتصالات به روش دیتای سیمکارت، شبکه‌های وای‌فای و رومینگ را مشاهده کنید.

میزان مصرف اینترنت تلگرام چقدر است؟

نمایش میزان ترافیک مصرفی توسط اپلیکیشن تلگرام در حالت‌های مختلف 

 

 به گزارش پارس ناز این اطلاعات کاملا تفکیک شده هستند و می‌توانید میزان ارسال و دریافت‌های خود را به تفکیک عکس، ویدئو، پیام صوتی، فایل و پیام متنی مشاهده کنید.