پارس ناز پورتال

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟ 

جوان ماندن آرزوی همه است.حداقل جوانی در حدی که پوستمان چروکیده نشود.خواسته ی خانم ها هم همین است. همه ما دوست داریم جوان تر از سن واقعی خود به نظر آییم و برای رسیدن به این خواسته روش‌های مختلفی به کار می‌بریم. در این مقاله به شما روش‌های کم سن‌تر به نظر رسیدن را نشان می‌دهیم.

 

اگر شما هم دوست دارید، حداقل 10 سال جوان تر به نظر برسید، ادامه این مقاله را بخوانید و راهکارهای طبیعی آن را به کار بندید.

 

مرطوب کننده های طبیعی پوست

برای داشتن یک پوست شفاف و جوان، استفاده از مرطوب کننده ضدپیری بسیار ضروری است. بنابراین به داروخانه رفته و مرطوب کننده حاوی CynergyTK  و Phytessence Wakame خریداری کنید.این مواد گیاهی سرشار از کراتین اند. کراتین برای ساخت کلاژن و در نتیجه جوان سازی پوست بسیار ضروری است.

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

کرم شب

هنگام خواب دمای پوست تا حدی بالا می رود. بنابراین بهترین زمان برای استفاده از کرم ضدپیری است. بدین ترتیب پوست خود را نرم، مرطوب و جوان نگه می داریم.بدین منظور از کرم های طبیعی حاوی ترکیباتی چون عسل، آواکادو و کره شیا و CynergyTK خریداری کنید. ثابت شده است که این ترکیبات چین و چروک و افتادگی پوست صورت را از بین می برد.

 

لایه برداری

برای داشتن پوستی سالم و جوان، باید به طور منظم پوست خود را لایه برداری کنیم. لایه برداری باعث از بین رفتن لکه ها و قسمت های آسیب دیده پوست شده و آن را شفاف می سازد.پوست لایه برداری شده همچنین توانایی بیشتری در جذب رطوبت، کرم ضد آفتاب و مواد تغذیه کننده موجود در کرم ها را داشته و در نتیجه، جوان تر می ماند.

 

کرم ضد آفتاب

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب پوست را پیر می کند. بنابراین، برای جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر ماوراء بنفش در پوست، باید از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30، استفاده کنید.در ضمن، کرم ضد آفتاب را فقط روی پوست صورت خود نزنید، بلکه آن را به هر بخشی از پوست مثل بینی، دست ها و بازوها که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرند، بمالید.

 

همچنین، هر کرمی که SPF آن 30 به بالا باشد، برای محافظت پوست دست و صورت شما مناسب است.

 

ورزش

بی تردید ورزش کردن بهترین راهی است که می توان برای جوان ماندن پوست و تاخیر انداختن آثار پیری، به کار بست.انجام تمرینات حساب شده و ورزش کردن منظم باعث می شود تا اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به سلول های تشکیل دهنده پوست رسیده و کار بازسازی آن را آسان تر کند.

 

هر چه انسان مسن تر می شود، کلاژن کمتری در بدن وی تولید می شود؛ بنابراین، ورزش می تواند راهکاری مناسب برای کاهش این اختلال باشد.علاوه بر این، ورزش از اضافه وزن جلوگیری کرده و باعث تناسب اندام می شود که خود این امر هم در داشتن ظاهری شاداب و جوان، مؤثر است.

 

تیرگی و پف زیر چشم ها

تیرگی و پف زیر چشم ها باعث می شوند تا پیرتر به نظر بیاییم. اما خلاص شدن از شر آن ها به ویژه برای زنان بالای 40 سال، سخت می باشد.البته می توان آن ها را با آرایش مخفی کرد ولی این یک راه حل قطعی نیست.برای رهایی کامل از پف زیر چشم ها، دراز کشیده و خیارهای حلقه حلقه شده را روی این قسمت از پوست گذاشته و مدتی در این حالت بمانید.

 

این کار را در هفته چندین مرتبه تکرار کنید تا به مرور پف پوست زیر چشم هایتان بهبود یابد.

 

کاهش گودی زیر چشم ها

با گذر زمان، زیر چشم ها گود شده و سایه می اندازد که باعث می شود پیرتر به نظر برسیم. برای حل این مشکل، دو عدد چای کیسه ای برداشته و آن ها را در آب داغ قرار بدهید تا کاملا خیس شوند.سپس، بلافاصله کیسه های چای را در آب سرد فرو کرده و آن ها را روی چشمان خود به مدت 15 دقیقه بگذارید.