پارس ناز پورتال

نحوه استفاده از رژگونه برای صورت های مختلف

نحوه استفاده از رژگونه برای صورت های مختلف

نحوه استفاده از رژگونه برای صورت های مختلف 

رژگونه از آن دست لوازم آرایشی و زیبایی است که واقعا در تغییر چهره ما و زیبایی بیشتر تاثیر دارد.اما باید با توجه به گونه ها و استایل صورت رژگونه را استفاده کرد. یافتن شیوه ای برای استعمال رژگونه به گونه ای که با صورت شما تناسب داشته باشد کار دشواری نمی باشد اما در عین حال می تواند چالش برانگیز باشد.

 

چهره هایی با شکل الماس : صورت در قسمت استخوان های گونه عریض تر است و در چانه و خط مو باریک تر است. از بالای استخوان های گونه شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید بگونه ای که به گوش خود نزدیک شوید و سعی کنید یک حرکت دایره ای داشته باشید که توجه را به سمت استخوان های گونه و چشم جلب کند.

 

چهره هایی با شکل قلب : پیشانی پهن همراه با استخوان های گونه برآمده و چانه باریک باید رنگ ترکیبی استفاده کنند و از قسمت بیرونی و بالایی گوشه ای از استخوان گونه در یک حرکت دایره ای به سمت گوش حرکت کنند. این سبب می شود که چانه شما نرم تر بنظر برسد.

 

چهره هایی با شکل مثلث معکوس : استخوان های گونه بالا ، پیشانی پهن و چانه باریک دارند. با استفاده از جرکت مستقیم شوت رژگونه را بر روی گونه های خود بمالید و اگر احساس می کنید استخوان های شما بیش از حد نمایان شده است ، رنگ را کمی به سمت گوش هایتان بمالید.

 

چهره های مستطیل شکل : باریک ، صورت دراز و آرواره ای که این افراد بدون اینکه به ناحیه زیر بینی نفوذ کنند استخوان های گونه خود را با شوت رژگونه بزنند و بصورت مخروطی به سمت بالا و گوشه خارجی چشم حرکت کنند.

 

چهره های بیضی شکل : با پیشانی بلند و آرواره ای باریک تر از استخوان گونه که این خانوم ها با استفاده از شوت یا انگشتان دست خود بطور مستقیم و در حالت رفت و برگشت پودر را به استخوان های گونه خود بمالید بصورتیکه به گوش ها نزدیک باشد.

 

چهره های گلابی شکل : با پیشانی باریک و پهن و آرواره مدور که به منظور کوچک نشان دادن آرواره از یک زاویه شروع به استعمال رژگونه می کنید همچنین سعی کنید قلم مو را در یک زاویه حرکت دهید.

 

چهره های دایره ای شکل : طول و عرض چهره یکسان است فقط گونه کمی عریض تر است. از ناحیه گوش شروع کنید و شوت را به سمت پایین حرکت دهید و بر روی گونه بمالید همچنین می توانید شوت را بر روی چونه خود بمالید تا صورت شما کمتر گرد بنظر برسد.

 

چهره های مربعی شکل : طول و عرض مشابه با خط مو پیشانی که شوت رژگونه را باید در حالت کمانی و به سمت بالا بر روی گونه خود حرکت دهید و به گوشه خارجی چشم شما نزدیک تر است.

 

چهره های مثلثی شکل : پیشانی باریک و استخوان های گونه با آرواره ای مربع شکل که شبیه به صورت های قلب شکل است و از گوشه بیرونی استخوان های گونه باید رژگونه را بمالید سعی کنید با حرکت دایره ای به سمت بالا حرکت کنید و به گوشه خارجی چشم نزدیک شوید.