پارس ناز پورتال

نحوه بستن کراوات به سه شکل +عکس

نحوه بستن کراوات به سه شکل +عکس

نحوه بستن کراوات به سه شکل +عکس 

بستن کراوات برای مردان اشکال مختلفی دارد که به مدل مناسب و آسان و همچنین زیبا و شیک برای شما انتخاب شده است. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه به 3 مدل رایج و محبوب، کراوات تان را ببندید. ما این مدل ها را از آن جهت که برای موقعیت های گوناگون مناسب و شیک اند، برایتان آورده ایم. با دنبال کردن مراحل مختلف آن، به راحتی مدل دلخواهتان را بیابید و زیباتر از همیشه بدرخشید.

 

بستن کراوات مدل شماره 1 : Four In Hand
این مدل یکی از قدیمی ترین و البته ساده ترین مدل های بستن کراوات است که توسط انگلیسی ها اختراع شد. این گره برای آقایان قد بلند با پیراهن هایی که دارای یقه های باریک یا پیراهن های یقه دار دکمه ای مناسب است.

 

1 – انتهای پهن کراوات را به سمت راست و قسمت باریک آن را به سمت چپ بگیرید. قسمت باریک کراوات باید کمی بالاتر از قسمت دیگر آن باشد.

2 – انتهای پهن کراوات را روی قسمت باریک آن بیاورید.  

 

3 – سپس آن را از پشت قسمت دیگر رد کنید، طوری که در سمت راست بدن تان قرار گیرد.

 

4 – حال همان انتهای پهن را بار دیگر به دور قسمت باریک کراوات بپیچانید.

 

5 – حال برای این که گره را محکم کنید، قسمت پهن را اول از داخل دایره ای که در بالای آن تشکیل شده، سپس از میان دایره کوچکی که در قسمت جلوی آن ایجاد شده است، رد کنید.

 

6 – حال که گره شما تکمیل شد، با کشیدن انتهای پهن کراوات، آن را سفت کنید.  برای ایجاد تعادل می توانید از انگشت شصت تان کمک بگیرید.نحوه بستن کراوات به سه شکل +عکس

این مدل یکی از قدیمی ترین و البته ساده ترین مدل های بستن کراوات است

 

بستن کراوات مدل شماره 2 : The Half Windsor
اگر در بستن کراوات تازه کار هستید، این مدل می تواند شروع خوبی برایتان باشد. این مدل  برای کراوات هایی با قد و پهنای متوسط مناسب است. اگر به دنبال کراواتی هستید که آن را در موقعیت های گوناگون استفاده کنید، این مدل که محبوبیت زیادی نیز در میان آقایان دارد، انتخاب خوبی برایتان است. این مدل گره برای آقایان قد بلند و چاق بهترین انتخاب می باشد.

 

1 – انتهای پهن کراوات را به سمت راست و قسمت باریک آن را به سمت چپ بگیرید. قسمت باریک کراوات باید کمی بالاتر از قسمت دیگر آن باشد.
2 – انتهای پهن کراوات را روی قسمت باریک آن بیاورید طوری که شکل x شود.

 

3 – قسمت پهن آن را به صورت افقی به دور قسمت باریک بچرخانید.

 

4 – سپس آن را از داخل دایره ای که در قسمت بالای آن ایجاد شده، رد کنید.

 

5 – یک بار دیگر انتهای پهن کراوات را از سمت راست به سمت چپ، به دور انتهای باریک آن، بچرخانید.

 

6 – حال انتهای کراوات پهن را ابتدا  از داخل دایره بالایی و سپس آن را از دایره کوچکی که در جلوی آن ایجاد شده، رد کنید.

 

7 – حال که گره شما درست شد، به کمک انگشتان تان گره را محکم بگیرید و انتهای کراوات پهن را بکشید تا محکم شوندنحوه بستن کراوات به سه شکل +عکس

اگر در بستن کراوات تازه کار هستید، این مدل می تواند شروع خوبی برایتان باشد

 

بستن کراوات مدل شماره 2 : The Full Windsor

این مدل که به گره دوقلو نیز شهرت دارد برای پیراهن هایی با یقه های پهن و آقایانی که گردن های کلفت و پهنی دارند، مناسب است.

 

1 – انتهای پهن کراوات را به سمت راست و قسمت باریک آن را به سمت چپ بگیرید. قسمت باریک کراوات باید کمی بالاتر از قسمت دیگر آن باشد.

 

2 – انتهای پهن کراوات را روی قسمت باریک بیاورید طوری که فرم x به خود بگیرد.

 

3 – سپس آن را از داخل دایره ای که در بالای آن ایجاد شده، رد کنید و به روی گره تان بیاورید.

 

4 – انتهای پهن را از سمت چپ قسمت باریک که به صورت عمودی ست، رد کنید و پس از زدن یک دور از پشت، آن را از جلو به داخل دایره بالایی بفرستید.

 

5 – حال برای پوشاندن دو گره متقارنی که در کراوات تان تشکیل شده است، قسمت پهن را از سمت راست به سمت چپ به دور گره ها، بپیچانید و انتهای آن را از داخل دایره بالایی به سمت بیرون و سپس از دایره کوچکی که در جلوی گره ایجاد شده، رد کنید.

 

6 – برای سفت کردن گره، آن را با انگشت شصت تان بگیرید و قسمت پهن آن را به به سمت پایین بکشید.نحوه بستن کراوات به سه شکل +عکس

گره دوقلو کروات برای پیراهن هایی با یقه های پهن و آقایانی که گردن کلفت و پهنی دارند، مناسب است