پارس ناز پورتال

نسکافه در این مکان 200 هزار تومان است

نسکافه در این مکان 200 هزار تومان است

نسکافه در این مکان 200 هزار تومان است 

قیمت های باورنکردنی فروشگاه های فرودگاهی در شیراز همه را متعجب کرده است و برای خرید نسکافه شما باید 200 هزارتومان ناقابل پرداخت کنید. مسئول اجرائیات اتاق اصناف مرکز استان فارس با بیان اینکه فرودگاه شیراز گران فروش‌ترین فرودگاه ایران است، گفت: قیمت یک بطری آب معدنی کوچک در برخی از مغازه‌های این فرودگاه ۱۰ هزار تومان و یک لیوان نسکافه و شکلات نیز حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

 

بنابر اعلام تسنیبم، قدرت‌الله جوکاری اظهار داشت: متاسفانه هیچ نوع قاعده و قانونی در فروش محصولات توسط واحدهای صنفی فرودگاه شیراز در ترمینال داخلی و خارجی نیست.وی با بیان اینکه اتاق اصناف با همکاری استانداری فارس موضوع ساماندهی این واحدهای صنفی را آغاز کرده و در این زمینه نیز سکوت نمی‌کند بیان کرد: هیچ کدام از ۶۰ واحد صنفی فعال در فرودگاه شیراز پروانه کسب ندارند.

 

جوکاری تصریح کرد: امروز دو واحد مهم خواربارفروشی و لبنیاتی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز پلمب شد و به سایر واحدها نیز برای تعیین تکلیف مهلت ۱۰ روزه داده شده است. مسئول اجرائیات اتاق اصناف مرکز استان فارس خاطرنشان کرد: قیمت‌ها در واحدهای صنفی شهر شیراز تفاوت ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی دارد و این در حالی است که باید در نهایت ۲۰ درصد از قیمت شهر گران‌تر باشد.

 

 به گزارش پارس ناز وی گفت: براساس قانون صنفی تمام واحدهای صنفی باید دارای پروانه باشند و قوانین را نیز رعایت کنند. جوکاری همچنین این را نیز بیان کرد که انعقاد قراداد با این واحدهای صنفی تا سال ۹۸ و گرفتن هزینه‌های ماهیانه ۳۰ تا ۴۰ میلیونی مشکلات زیادی را در فرودگاه شیراز ایجاد کرده است.