پارس ناز پورتال

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین 

موجودات فضایی روی کره زمین حضور داشته اند،این نظریه اي هست که تعداد زیادی از انسان ها آن را باور دارند اما به راستی حقیقت چیست؟ وقتی که بحث در مورد موجودات فضایی و تمدن‌هاي پیشرفته آن‌ها مطرح می شود، نخستین پرسشی که در ذهن ما پیش می آید این هست که بیگانگان چه شکلی بوده و در کجا میتوان آنان را یافت؟

 

اما شاید پس از سال‌ها مطالعه و جستجو برای حیات‌هاي هوشمند در خارج از سیاره زمین، سرانجام به این باور رسیده باشیم که جستجوی آنان کاری بیهوده بوده هست! به نظر میرسد ما و تمدن زمینیان، از قبل‌اي بسیار دور مورد بازدید از سوی بیگانگان قرار داشته‌ایم. متخصصان بر این باورند که از قبل تاکنون، سه گونه گوناگون از موجودات فضایی در حال بازدید از زمینیان بوده‌اند.

 

موجودات فضایی ، از قبل‌اي دور ما را زیر نظر داشته و به دفعات از زمین بازدید کرده‌اند!کارشناسان اظهار داشته‌اند که از زمان‌هاي قدیم تاکنون، سه گونه گوناگون از موجودات فضایی در حال بازدید از ما و سیاره مادری‌مان میباشند. این ایده که ما در پهنه‌ي وسیع کیهان، تنها گونه از موجودات هوشمند نیستیم، از قبل تا به امروز در افسانه‌ها و داستان‌هاي علمی و تخیلی مطرح گردیده هست.

 

گرچه دامنه این موضوع، اضافه بر داستان‌ها و فیلم‌هاي سبک علمی و تخیلی، در موضوعات مورد مطالعه فلاسفه برتر تاریخ، مورخان، شاعران و نظریه‌پردازان علمی نیز ریشه داشته هست.یکی از نخستین افراد که در طول تاریخ در مورد بیگانگان فضایی صحبت کرده هست، جوردانو برونو (Giordano Bruno) بعنوان کشیش،

 

فیلسوف و کیهان‌شناس ایتالیایی بوده که نظریه‌پردازی‌هاي او در اساس کیهان، تعریفی گسترش یافته از مدل کوپرنیکی بوده‌اند. برونو توصیه کرد که سیاره‌هاي در حال گردش به دور ستاره‌هاي دور دست، ممکن هست قادر باشند به خودی خود، موجب شکل‌گیری حیات شوند. (بر مبنای یک نظریه شناخته شده در فلسفه با عنوان کثرت گرایی کیهانی) او همین طور بر این باور بود که جهان بی‌نهایت هست و میتواند در قسمت مرکز، فاقد جرم آسمانی باشد.

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

بر اساس نوشته‌هاي موجود، برونو اظهار داشته‌ هست:تعداد بی نهایتی از خورشید‌ها و سیاره‌هاي نمونه زمین وجود دارند که هریک به دور ستاره‌هاي خود در حال گردش میباشند. اگر به آسمان شب نگاه کنیم، فقط می توانیم ستاره‌ها را ببینیم، چرا که آن‌ها دارای اندازه‌هایي بزرگ و درخشان میباشند. از طرف دیگر، امکان دیدن سیاره‌هاي آنان برایمان وجود ندارد،

 

چرا که آن‌ها در مقایسه با ستاره‌هایشان، بسیار کوچک‌تر بوده و فاقد هرگونه روشنایی میباشند. جهان‌هاي قابل مقایسه بسیاری در جهان با سیاره زمین وجود دارند؛ برای مثال بعضی از این سیاره‌ها، به علت این که در معرض تابش اشعه ماورای بنفش قرار دارند، برای مدتی طولانی خالی از سکنه بوده‌اند.

 

جوردانو برونو، تنها فردی نبوده که بحث در مورد موجودات فضایی در خارج از زمین مطرح کرده هست. پزشک برایان اولری (Dr. Brian O’Learyy) بعنوان فضانورد سابق ناسا و استاد فیزیک در دانشگاه پرینستون، در این رابطه اظهار داشته هست:شواهد متعددی مبنی بر برقراری ارتباط موجودات فضایی با زمینی‌ها وجود دارد.

 

بر اساس اطلاعات موجود، تمدن‌هاي بیگانه از قبل‌اي بسیار دور ما را زیر نظر داشته‌اند. ظاهر این موجودات فرازمینی، ممکن هست با تصورات پیشین ما فاصله بسیاری داشته باشد. بیگانگان از تکنولوژی‌هاي بسیار پیشرفته‌اي برای ملاقات با زمینیان بهره گیری می کنند، وسیله حمل و نقل آن‌ها از دیسک‌هاي مغناطیسی در حال چرخش تشکیل شده که امروزه آنان را به نام UFO‌ها می‌شناسیم.

 

امروزه ما انسان‌ها در شرایطی قرار داریم که تکنولوژی به ما این اجازه را می دهد که در جهان اطراف خود به خوبی کاوش کنیم. اضافه بر اینها، میلیون‌ها نفر از سراسر جهان بر این باورند که ما در کیهان تنها نبوده و بارها توسط موجودات فضایی مورد بازدید قرار گرفته‌ایم.

 

در این میان، سوالات گمراه‌کننده بسیاری مطرح می شوند؛ از جمله این که : این موجودات چه نام دارند؟ آیا آن‌ها دارای رفتاری صلح‌آمیز بوده و یا همواره در پی خرابی و استعمار سیاره ما بوده‌اند؟ بیگانگان در کدام قسمت از کیهان سکونت دارند؟

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

طبق برآوردهای صورت گرفته، تعداد 100 میلیارد کهکشان با قدمتی به اندازه کهکشان راه شیری در جهان وجود دارد که هریک از آنان، به خودی خود دارای 100 میلیارد ستاره بوده و هریک از این ستاره‌ها، دارای آلبوم‌اي از سیاره‌ها میباشند که در مدار آنان گردش می کنند. با بررسی اجمالی این اعداد و ارقام، تنها بودن ما در جهان هستی امری بعید و غیرممکن به نظر خواهد رسید!

 

تعداد زیادی از نویسندگان بر این عقیده میباشند که در هر کهکشان، حداقل یک تمدن هوشمند وجود دارد. اگر چنین باشد با انجام محاسبات ریاضی ساده به این نتیجه می رسیم که الان، تعداد یک صد میلیارد تمدن هوشمند در سرتاسر کیهان در حال زندگی میباشند! یوفولوژیست‌ها و محققان ماوراء الطبیعه بر این باور میباشند

 

که کره زمین از قبل‌اي دور تاکنون، توسط گونه‌هاي مختلفی از موجودات فرازمینی مورد بازدید قرار گرفته که شواهدی از آن در سازه‌هاي باستانی در سراسر جهان به خوبی قابل دیدن هست.مصریان و یونانیان باستان، “خدایان” بسیاری را پرستش میکردند، در مواردی متعدد، آنان خدایان خود را موجودی بیگانه می‌دانستند که از سوی خورشید به زمین آمده هست.

 

آنوناکی – The Anunnaki

اگر نگاهی به تاریخ بین النهرین باستان بیندازیم، وجود شواهد بسیار از آنوناکی‌ها، ما را حیرت‌زده خواهد کرد!اعتقاد بر این هست که آنوناکی، خالق گونه‌ي انسان باشد. این خدایان باستانی، در قبل‌اي دور سیاره زمین را ترک کرده‌اند. اما در متون تاریخی آن‌ها آمده هست که روزی به زمین بازخواهند گشت. دیدنی دقت هست

 

که اگر به متون ادیان و فرهنگ‌هاي گوناگون در سراسر جهان مراجعه کنیم، شاهد این هستیم که خدایان تمامی این فرهنگ‌ها، از بازگشت خود به زمین وعده داده‌اند.

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

با مطالعه در متون باستانی آشوری و بابلی، می خوانیم که آنوناکی در واقع فرزندی از خدایان باستانی با نام‌هاي “آنو” و “کی” هست. Enuma Elish بعنوان کتابی از تاریخ کوتاه خلقت، دارای داستانی شگفت‌انگیز هست! آنوناکی در حماسه گیلگامش و افسانه‌اي از جاری شدن سیل در این کتاب حضور دارد. به طور کلی در کتیبه‌هاي باستانی کشف شده از این تمدن‌هاي باستانی، نام 4 خدای باستانی با نام‌هاي Anu, Enlil, Enki, Ninhursag ذکر شده هست.

 

تعداد زیادی از محققین به شدت بر این موضوع تاکید دارند که بر اساس شواهد موجود، آنوناکی (کسی که از بهشت به زمین می آید)، یک تمدن فوق پیشرفته در قسمتی از کهکشان راه شیری میباشند. آنوناکی و گروهی دیگر از بیگانگان همراه با او، در حدود 432 هزار سال قبل، در ناحیه خلیج فارس به زمین فرود آمده‌اند.

 

آنوناکی‌ها، انسان را برای به بردگی گرفتن ساختند تا در استخراج طلا از معادن زمین، آن‌ها را یاری دهند. در نهایت، آنوناکی، زمین را با وعده‌ي بازگشت در آینده‌اي دور ترک کرد.

 

بیگانگان خاکستری – The Grey Aliens

 بیگانگان خاکستری، شناخته‌شده ترین گونه از موجودات فضایی در قرن 21 میباشند. به طور کلی 2 نوع گوناگون از بیگانگان خاکستری وجود دارند. خاکستری‌هایي که دارای سَری بزرگ، چشم‌هایي بادامی شکل و بدنی کوچک به خاکستری‌هاي کوچک مشهور بوده و در واقع یک زیر آلبوم ازخاکستری‌هاي بزرگ میباشند. به عقیده یوفولوژیست‌ها و محققان در این اساس، جمعیت اینگونه از بیگانگان بسیار کوچک هست.

 

این‌ گونه از موجودات فضایی، دارای چشم‌هایي بادامی شکل بوده و تعداد زیادی از گزارشات مربوط به آدم‌ربایی از سوی بیگانگان، به آن‌ها نسبت داده شده هست. تعداد زیادی از کارشناسان و یوفولوژیست‌ها بر این باور میباشند که نژاد بشر، یک معاهده محرمانه با اینگونه از بیگانگان فضایی دارد.

 

بر اساس اطلاعات موجود، نژاد بیگانگان خاکستری، ساکن صورت فلکی شکارچی و سیستم ستاره زتا رتیکولی میباشند. گفته میشود این دسته از بیگانگان فاقد روح بوده و همانند ربات‌ها رفتار میکنند.

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

بنا بر گزارشات موجود، دولت ایالات متحده ایالات امریکا در سال 1950 میلادی، یک معاهده با این بیگانگان به ثبت رسانده هست. در این معاهده، انسان‌ها پیروز به دریافت تکنولوژی‌هاي اخیر برای مطالعه شدند، در حالیکه این دسته از بیگانگان چراغ سبزی را برای ربودن افراد و انجام آزمایش بر روی آنان دریافت نمودند.

 

بعضی از مجسمه‌هاي باقی مانده از زمان سومریان باستان که نسخه‌هایي از آن‌ها را در غارهای اروپا و استرالیا هم میتوان یافت، بیگانگان خاکستری رنگی را در قالب موجوداتی با سَر مثلثی شکل و چشمانی درشت نشان میدهند.

 

همین طور بر روی دیواره‌هاي موجود در غار کیمبرلی در استرالیا، نخستین عکسهای از این بیگانگان خاکستری، توسط بشر غارنشین حک شده هست. در افسانه‌هاي محلی آمده که این حکاکی‌ها، در زمان استراحت و خوابیدن غارنشین‌ها به طور خودکار ظاهر شده و از ارواح بیگانگانی با نام Wondjina میباشند. گفته میشود با این حکاکی‌ها، بیگانگان خاکستری پیروز شده‌اند چشم‌اندازی از خود را برای اهالی غارنشین به عکس بکشانند.

 

بیگانگان فضایی از نوع خزندگان – Reptilians

در طول تاریخ، داستان‌هاي تعداد زیادی از اینگونه از موجودات فضایی نقل شده هست. افسانه‌هاي تعداد زیادی از زندگی این دسته از بیگانگان فضایی در زمین وجود دارد، تا آنجا که گفته می شود چه در قبل و چه در زمان حال، گروهی از آن‌ها در بین ما حضور داشته‌اند. تاریخ کوتاه بحث و وجود افسانه‌هاي متعدد در مورد این دسته از بیگانگان بسیار بوده و همواره در حال افزایش هست.

 

 به گزارش پارس ناز داستان‌هاي تعداد زیادی از موجوداتی نیمه انسان و نیمه خزنده در طول قرن‌هاي قبل گفته شده هست، اما آیا اینها تنها تصورات ما، از موجودات بیگانه میباشند و یا در واقع آنان در بین ما حضور دارند؟ این موجودات عجیب و غریب که در کتب تاریخی متعددی از آنان یاد شده، سوالات بسیاری را پیرامون موجودات فضایی مطرح میکنند، آیا به راستی که آن‌ها در بین ما انسان‌ها زندگی میکنند؟

 

با نگاهی به تاریخ، افسانه‌هاي تعداد زیادی از این موجودات عجیب و غریب پیدا میکنیم که توسط انسان‌هاي قدیم مورد پرسش قرار گرفته‌اند. در نقاطی از آمریکای جنوبی، Quetzalcoatl و Kukulkan از جمله این بیگانگان خزنده‌اي میباشند که در طول تاریخ توسط ساکنین مورد پرستش قرار داشته‌اند. Quetzalcoatl یک خدای باستانی در آمریکای مرکزی بوده که در زبان بومی ناهواتل، به معنای “مار پرنده” هست.

 

پرستش آن گونه از بیگانگان فضایی، برای نخستین بار در اسناد باستانی شهر Teotihuacan (کلمبیایی‌هاي قدیم کشور آمریکا)، در حدود یک قرن پیش از میلاد مسیح کشف شد.

نظریه بازدید موجودات فضایی از انسان ها در زمین

به عقیده‌ي یوفولوژیست‌ها، بیگانگان فضایی از نوع خزندگان دارای ارتفاع 4 متری بوده و رزمندگانی بسیار قدرتمند در درگیری‌ها میباشند. این دسته از موجودات فضایی همین طور دارای یک قدرت فوق‌العاده در سیستم روانی میباشند که از ترس و نفرت تغذیه میکنند. در بعضی متون تاریخی، از این دسته از بیگانگان فضایی، بعنوان “شیطان” نیز نام برده شده هست.