پارس ناز پورتال

نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس ، هیمالیا

نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس ، هیمالیا

نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس ، هیمالیا

در این مقاله به سه برند آزمایش ، پارس و هیمالیا میپردازیم و شما را با نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس و هیمالیا آشنا میکنیم ، همچنین شما عزیزان میتوانید با ورود به سایت مجموعه آی.پی امداد اطلاعات خود را در زمینه لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات ، راهنمای خرید ، ارورهای لوازم خانگی و دانستنیهای جذاب غنی نمایید .

 

از این پس از واژه متخصص تعمیر به جای تعمیرکار استفاده کنید!!!

با پشت سر گذاشتن چندین دهه متوالی از حضور برخی از برند های لوازم خانگی خارجی در ایران باز هم می بینیم که این برند ها در ایران همچنان طرفداران خاص خودشان را دارند و هر روز بر تعداد علاقمندان به استفاده از این لوازم خانگی افزوده می شود.

 

تعمیرات لوازم خانگی امروزه به عنوان یک تخصص اساسی و کلیدی در جامعه ما مورد توجه فراوان قرار گرفته است و عنوان تعمیرکار را دیگر نمی توان برای افرادی که اقدام به تعمیر لوازم خانگی پیچیده امروزی می کنند به کار برد.

 

وقتی تکنولوژی این برند های خارجی لوازم خانگی را می بینیم قطعا باید با عنوان مهندس و یا بهترین واژه یعنی متخصص تعمیر لوازم خانگی این قشر را در جامعه صدا زد.

 

در زیر سه نمونه از برند های ایرانی محبوب را که در حوزه لوازم خانگی تولیدات دارند مثال می زنیم  تا با شناخت ویژگی های اساسی و پیچیدگی های کاربردی در آنها مفهوم متخصص تعمیر لوازم خانگی فلان برند برای ما روشن تر شود.

 

نمایندگی تعمیرات آزمایش

نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس ، هیمالیا

خدماتی که مجموعه آی.پی در ارتباط با یخچال آزمایش ارائه میکند به شرح زیر میباشد

تعمیر یخچال آزمایش در محل

 

* شارژگاز یخچال آزمایش

* تعویض لاستیک درب یخچال آزمایش

*تعویض ترموستات یخچال آزمایش

*تعویض و یا تعمیر تایمر یخچال آزمایش

*تعویض فن یخچال آزمایش

*تعویض موتور یخچال آزمایش

کلیه خدمات پارس در نمایندگی تعمیرات یخچال آزمایش

 

مشتری گرامی دقت فرمایید که تعمیر یخچال آزمایش ، به خصوص شارژگاز آن نیاز به تخصص دارد و اگر به درستی نشت یابی نشود مجدد به مشکل برمی خورید ، بنابراین دقت فرمایید که برای تعمیر یخچال آزمایش حتما با تعمیرگاه مجاز آزمایش تماس حاصل نمایید تا از خدمات آن اطمینان حاصل نمایید .

 

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آزمایش :

 

در صورت بروز هر کدام از مشکلات زیر با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات آزمایش تماس بگیرید:

 

*روشن نشدن یا درست‌کار نکردن یخچال فریزر

*نشان دادن ارور (error) روی صفحه نمایش دستگاه

*تولید صدای ناهنجار

*خنک نکردن

*اب شدن یخ زدن بیش از حد وسایل داخل یخچال فریزر

 

پس از تماس با نمایندگی مجاز آزمایش تعمیرکار متخصص یخچال فریزر خود را در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه در به منزل شما اعزام میکند. برای تعمیر یخچال آزمایش خود با شماره های مندرج شده در زیر تماس حاصل نمایید .

 

نمایندگی لوازم خانگی آزمایش در سال 1337 توسط مرحوم محسن آزمایش با سرمایه اولیه سه میلیون تومان در تهران تاسیس شد.نمایندگی مرکزی آزمایش هم اکنون در محل تاسیس این شرکت یعنی خیابان ولیعصر تهران واقع شده است. آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات آزمایش و یا نمایندگی رسمی آزمایش نمیباشد و فقط تعمیرگاه مجاز آزمایش بوده که خدمات آزمایش را در محل انجام میدهد.

 

نخستین محصول تولیدی شرکت آزمایش بخاری نفتی, آبگرمکن نفتی, تختخواب , میز و صندلی فلزی بود. از همان ابتدای فعالیت مدیران و طراحان شرکت همه ی تمرکز خود را بر مدرن بودن محصولات تولیدی و نهایت استفاده از تکنولوژی روز در طراحی آن ها قرار دادند.یکی از ویژگی های مهم محصولات شرکت آزمایش سازگاری با محیط زیست است.

 

شرکت آزمایش با  چند شرکت خارجی در تولید لوازم خانگی همکاری دارد از مهم ترین این شرکت ها میتوان به شرکت لیبهر آلمان در تولید یخچال فریزر های بدون برفک الور انگلیس در تولیدی شومینه های گازی اشاره کرد.

 

شرکت آزمایش دارای نمایندگی رسمی از شرکت های تولید کننده یخچال و فریزر از کشور ایتالیا نیز میباشد.همچنین شرکت آزمایش متعهد شده است که به مشتریان خود محصولات جدید و هوشمند با بازدهی بیشتری ارائه دهد. درنهایت آزمایش با مشتریان خود همانند مشتریان یکباره و موقتی رفتار نمی کند بلکه بصورت بلند مدت در مسیر تلاش برای دستیابی به موفقیت مشترک، همراه مشتریان خود خواهد ماند.

 

نمایندگی تعمیرات پارس

نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس ، هیمالیا

در اینجا میخواهیم شما را با نمایندگی یخچال پارس و امکانت رفاهی آن آشنا کنیم ، در نظر داشته باشید که نمایندگی یخچال پارس درصدد آمده است که با رقابت برندهای خارجی ، جایگاه ویژه ای در فروش لوازم خانگی داشته باشد.

 

نمایندگی تعمیرات یخچلا پارس قصد به معرفی امکانات محصولات خود دارد با ما همراه شوید : یخچال های پارس مجهز به نمایشگر LCD  با امکان نمایش زمان , قابلیت تنظیم مجزای دمای یخچال و فریزر میباشند.همچنین این یخچال ها قابلیت خاموش نمودن یخچال به تنهایی را نیز دارا هستند.طبقات از جنس شیشه ایمن سکوریت در یخچال های پارس وموجب بالا رفتن ایمنی این محصول شده است تا شما بتوانید بدون نگرانی مواد غذایی خود را داخل یخچال های پارس قرار دهید.

 

سیستم گردش هوای چند قسمتی در این یخچال ها موجب میشود تا هوای سرد به طور یکنواخت در فضای یخچال پخش شده و علاوه بر اینکه موجب تازگی مواد غذایی میشود به ول عمر یخچال های پارس نیز کمک کند تا کمتر به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پارس نیاز پیدا کنید.

 

همچنین سیستم ذوب برفک هوشمند,سیستم عیب یاب هوشمند,دکمه انجماد سریع, آبسردکن و بوگیر در یخچال فریزر های پارس از دیگر طراحی های هوشمندانه ای بوده است که موجب اعتبار این محصولات نزد مشتریان شود.

 

توجه : چنانچه یخچال پارس خریداری نموده اید حتما برای نصف و استفاده از خدمات پس از فروش یخچال پارس با شماره مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از خدمات آن بهره مند شوید .

 

نمایندگی تعمیرات هیمالیا

نمایندگی تعمیرات آزمایش ، پارس ، هیمالیا

با حمایت از کالای ایرانی در هزینه تعمیرات و خرید خود صرفه جویی نمایید ، اگر بخواهیم یخچال هیمالیا را با برندهای خارجی مقایسه کنیم ، لازم است بگوییم که هیمالیا برای قطعات مشکلی ندارد و قطعات آن به وفور پیدا میشود و هزینه تعمیرات آن نسبت به برندهای خارجی بسیار کمتر است ، در نظر داشته باشید که سیکل سرما در تمامی یخچالها به یک مدل میباشد و در نهایت برودت حاصل میشود ، اما مدلهای مختلف با برندهای گوناگون ، با آپشنهایی که دارند و ظاهری متفاوت قیمت را تحت تاثیر قرار میدهند .

 

تعمیر یخچال هیمالیا

از یخچال فریزر میتوان به عنوان مهم ترین وسیله آشپزخانه نام برد به دلیل اینکه با مواد غذایی و ر نتیجه با سلامتی ما ارتباط مستقیم دارد.بنابراین ر هنگام خرید یخچال فریزر و یا ساید بای ساید باید دقت به خرج دهید که بهترین برند ممکن و بهترین پشتیبانی را انتخاب نمایید.

 

نمایندگی هیمالیا یکی از بهترین تولیدکنندگان یخچال فریزر و ساید بای ساید های جهان است .علاوه بر این ها شرکا هیمالیا با اعتقادی که به سرزمین عزیزمانایران داشته کار خود را بیش از نیم قرن است که صادقانه و با تمام توان آغاز کرده است و توانسته موفقیت هایی زیادی در این زمینه کسب و کمک شایانی نه تنها به تولید ملی کند بلکه به افتخارات ملی نیز بی افزاید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در صدد آمده است با استفاده از خدمات بهینه ، کارآمد و متناسب با تکنولوژی روز دنیا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد ، با آی.پی امداد همراه شوید تا شما را با نمایندگی رسمی هیمالیا در تهران آشنا کنیم .

 

خدماتی که در مجموعه آِ.پی امداد برای تعمیر یخچال هیمالیا ارائه میگردد به شرح زیر میباشد :

 

تعمیر یخچال هیمالیا در محل

*تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

*تعمیر فریزر هیمالیا

*شارژگاز یخچال هیمالیا

*تعویض لاستیک درب یخچال و فریزر هیمالیا

*تعویض ترموستات یخچال هیمالیا

*تعویض موتور یخچال فریزر هیمالیا

*تعویض فن یخچال هیمالیا

*تعمیر یا تعویض تایمر یخچال هیمالیا

*کلیه خدمات یخچال هیمالیا در محل

 

در این قسمت میخواهیم شما را با سوالات متداول مشتریان در ارتباط با تعمیر یخچال هیمالیا از تعمیرگاه مجاز هیمالیا آشنا نماییم :

 

*چرا یخچال هیمالیا کار نمیکند ؟

*چرا یخچال هیمالیا سرما ندارد ؟

*چرا یخچال هیمالیا برفک میزند ؟

*چرا یخچال هیمالیا صدا میدهد ؟

 

*برای تعمیر یخچال هیمالیا در تهران با کجا باید تماس بگیریم ؟

 

همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید قطعات لوازم خانگی وارد سایت آی.پی کالا شوید .