پارس ناز پورتال

نکاتی جالب درباره آرایش ابروها

نکاتی جالب درباره آرایش ابروها

نکاتی جالب درباره آرایش ابروها 

ابروها از اجزای اصلی صورت ما هستند و آرایش ابرو در زیبایی ما بسیار مهم است. ابرو بسیار مهم تر است از آنچه که مردم تصور می کنند. آنها به سادگی به چهره شما شکل می دهند. بسیاری از مردم آرایش ابرو را نادیده می گیرند و همچنین بسیاری از افراد هستند که اصلا در رابطه با آرایش ابرو چیزی نمی دانند.

 

ابرو بسیار جذاب است و چشم شما را در مرکز توجه قرار می دهد و بر روی صورت شما اثر می گذارد. بسیاری از خانوم ها جهت حفظ ابروان خود هزینه می کنند. اگر شما بطور طبیعی ابرو های زیبایی دارید می توانید به آنها شکلی مناسب صورت خود دهید.

 

در این مقاله برخی از نکات مربوط به زیباسازی ابرو را مورد توجه قرار می دهیم.

 

ـ معمولا ابرو هرچه پرپشت تر باشد شما را جوان تر نشان می دهد. اگر قضد شکل دادن به ابروی خود را دارید با استفاده از موچین براحتی می توانید این کار را انجام دهید.

 

ـ زمانیکه به شکل موردنظری که می خواهید دست یافتید هرروز قبل از آرایش ابرو ، آن را تمیز کنید به اینصورت شکل موردنظر شما ثابت باقی می ماند. بهترین وسیله استفاده از برس های سخت می باشد.

 

ـ ظاهری ایده آل خواهید داشت اگر قسمت داخلی ابروی شما پهن تر باشد و سپس رفته رفته به سمت نواحی بیرونی باریک تر شود.

 

ـ اگر شما ابروانی مشکی دارید هیچگاه آن را با مداد مشکی پر نکنید و باید از مداد قهوه ای در ابروان خود استفاده کنید.

 

ـ تیرگی ابروی شما در همه نواحی باید یکسان باشد. معمولا می توانید ابروی خود را با استفاده از سایه تیره تر کنید که ظاهری زیبا به شما می بخشد.

 

ـ اگر می خواهید شکلی جدید به ابروان خود بدهید قبل از تمیز کردن ، با استفاده از مداد سفید و یا قهوه ای روشن شکل ابروی مورد نظر را ترسیم کنید سپس نواحی باقیمانده را تمیز کنید.

 

ـ قبل از اینکه ابروان خود را آرایش کنید ، کرم صورت خود را استعمال کنید. به اینصورت هرگونه مشکلی که در آرایش ابرو پیش بیاید به راحتی می توانید آن را پاک کنید بدون اینکه آرایش صورت خود را پاک نمایید.