پارس ناز پورتال

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ 

نیمار بعنوان گران ترین فوتبالیست تاریخ ورزش به تیم پاری سن ژرمن فرانسه ضمیمه تا بتواند مهارت هاي خود را به گونه اي بهتر نمایش دهد. ندای قلبی 222 میلیون یورویی, نیمار را به پاریس رسانده او این روزها در پاریس خیلی آسان‌تر از تصور فوتبالی‌ها زندگی میکند.

 

نخستین چیزی که با شنیدن اسم نیمار جونیور به ذهن‌تان میرسد چیست؟ فوق‌ستاره؟ دریبل؟ مهارنشدنی یا پول؟ این آخری همان چیزی هست که زندگی نیمار را به دو بخش تقسیم کرده.اگرچه او خودش میگوید با ندای قلبی راهی فرانسه شده, اما در دنیای فوتبال همۀ وقت} اینجور نیست که چرب‌زبانی و حرف شیرین زدن بتواند

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ

جای احساس و منطق را عوض کند. 222 میلیون‌یورو یک رقم ماروایی به حساب می آید. نیمار با این رقم از بارسا راهی پاری‌سن‌ژرمن شده.آن هم در روزهایی که حتی با وجود مسی, خیلی از نگاه‌ها در بارسلونا به او بود. نیمار راهی تیمی شده که سران قطری‌اش به واسطه پول‌هاي هنگفتی

 

که در فصل نقل‌ و انتقالات این فصل هزینه کردند, تاثیر منفی زیادی در به هم ریختن بازار داشتند. عدد 11 سابق بارسلونا که هنوز هم لقب فوق‌ستاره برازنده‌ اوست, سالیانه چیزی نزدیک به 45 میلیون یورو از باشگاه جدیدش دریافت می کند.این ارقامی که تا این جا خواندید, نیمار را تبدیل به گران‌ترین فوتبالیست تاریخ کرده.

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ

از همان روز اول که انتقال نیمار به پی‌اس‌جی رسمی شد, انتقادات نسبت به تصمیم او بالا گرفت. شعله این آتش تند وقتی بیشتر شد که او مدام از علاقه‌اش به پوشیدن لباس تیم پاریسی میگفت. علاقه‌اي که خیلی‌ها معتقد بودند با ۲۲۲ میلیون‌یورو میتوان آن را در قلب هرکسی ایجاد کرد! عده‌اي هم اینجور به قضیه نگاه می کردند که نیمار دوست داشت از زیر سایه مسی بیرون بیاید و چه فرصتی بهتر از قبول کردن چنین پیشنهادی از جانب پاری‌سن‌ژرمن؟

 

زندگی نیمار بعد از حضور او در پاریس به دو بخش تقسیم شد. روز اول حضور او در پارک‌دو‌شاهزاده و پیش از بازی هفته اولیه مقابل آمیان, جمعیت زیادی برای مشاهده نیمار در لباس پی‌اس‌جی آمده بودند. شور و شوق پاریسی‌ها بی‌نهایت بالا بود. پاریسی‌ها که ۱۴ سال گذشته وقتی پول نداشتند, عدد ۱۰ خود, رونالدینیو را به بارسلونا فروختند; امروز پس گرفتن یک برزیلی دیگر برای‌شان خیلی شیرین هست.

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ

انقدر شیرین که کارگردان تلویزیونی بازی هفته اول پاری‌سن‌ژرمن برابر آمیان, نزدیک به 20 بار در طول 90 دقیقه دوربین را روی جایگاه ویژه زوم کرد تا عکس نیمار دیده شود. از روز اول تمامی حرکات ستاره برزیلی جلوه خاصی به خود گرفته هست. همۀ چیز طوری رقم خورده که انگار پی‌اس‌جی منزل‌اي هست که نیمار به آن برگشته. این را می توان از راحتی بیش‌ از اندازه او در پاریس فهمید.

 

نیمار این روزها آسان‌تر از گذشته در پاریس زندگی‌ می کند. او در ابتدا که به کشور فرانسه آمد, مجبور شده بود تا در هتل بماند و این وضعیتش برای حضور در تمرینات را کمی سخت کرده بود. اما وقتی که از آخرین اردوی تیم‌ملی برزیل برگشت, اقدام به اجاره یک منزل بسیار پرشکوه کرد. منزل‌اي نزدیک به محل تمرین پاری‌سن‌ژرمن. منزل اخیر نیمار با محل تمرین تیمش تنها 10 کیلومتر فاصله دارد.

نکات خصوصی زندگی نیمار گران ترین فوتبالیست تاریخ

او منطقه ‹‹ بوگیوال ›› شهر پاریس را برای اقامت گزینه کرده هست. دقیقا همان‌جاییکه رونالدینیو نیز در زمان حضورش در فرانسه زندگی میکرد. به اضافه این که کورزوا, مدافع چپ پی‌اس‌جی هم در این منطقه و در نزدیکی نیمار ساکن هست. منزل اخیر و ۵ هزارمتری و ۵ طبقه‌اي نیمار هر چیز دل تان بخواهد دارد. از ۵ اتاق‌خواب با تمامی امکانات تا استخر سرپوشیده و زمین فوتبالی کوچک که این روزها در منزل بیشتر فوتبالیست‌هاي بزرگ دیده می شود

 

از دیگر نکات جالبی که درمورد سکونت نیمار در منطقه بوگیوال وجود دارد, می توان به نارضایتی مردمان محل زندگی او اشاره کرد. در خبرها آمده بود که همسایگان نیمار اصلا از حضور او در محل زندگی‌شان خوشنود نیستند. برخلاف طرفداران پی‌اس‌جی که از حضور او در پاریس بسیار ذوق‌زده میباشند.

 

علت نارضایتی آن ها اتفاقا دیدنی هست. شکایت همسایگان نیمار در این محله ۹ هزار نفره, به این علت هست که انها نگران هجوم پاپاراتزی‌ها و طرفدران نیمار میباشند. افرادی که انگار اصلا وجود دارند برای این که اطراف ستاره‌ها باشند.پس به نظر همسایگان مهاجم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن کار بسیار سختی

 

در پیش خواهند داشت! در برابر نیمار اما انگار فکر همه ي چیز را کرده هست. او که اکنون گران‌ترین فوتبالیست تاریخ هست, بیش از پیش در تیررس نگاه‌ها قرار گرفته. حتی با این وجود که دیگر در باشگاهی مانند بارسلونا بازی نمیکند, ولی پولی که برای نیمار هزینه شده اهمیت وی را چند برابر بیشتر از گذشته کرده هست.

 

فوق‌ستاره برزیلی پی‌اس‌جی جدیدا یک بادیگارد سرشناس برای خودش استخدام کرده. ‹‹ طالب نوردین ›› ستاره فرانسوی بازی‌هاي بوکس UFC کسی هست که نیمار به سراغش رفته. نوردین تا اکنون در ۷ مسابقه UFC آماده شده و ۵تای انها را با برد پشت سر گذاشته هست. او که در آخرین مبارزه خودش در ماه می پیروز به شکست اولیور انکمپ شده, اکنون وظیفه جدیدش محافظت از نیمار هست.

 

نیماری که پیش از شروع فصل اخیر و بازی مقابل گنکام عکسهای مربوط به خوش‌گذرانی‌هایش در تعطیلات روی صفحه اصلی سایت‌هاي ورزشی رفته بود. او پیش از اضافه شدن به ترکیب پی‌اس‌جی و دریافت مجوز از فدراسیون اسپانیا, روزهای شادی را به همراه دوستانش سپری کرد.

 

در این بین مانند همۀ وقت} پاپاراتزی‌هایي بودند که خوشحالی‌هاي دیدنی‌دقت نیمار را ثبت کردند. آرامش و خونسردی نیمار در مواجهه با این رویدادها نیز قابل‌دقت بود. او انگار این روزها بیش از هر چیز دیگر قصد دارد در پاریس آرامش داشته باشد. آرامشی که دست کم تا پیش از شروع لیگ‌قهرمانان اروپا و فشرده‌تر شدن بازی‌ها قطعا وجود خواهد داشت.

 

آرامش نیمار در پاریس انقدر چندان شده که خیلی‌ها از رفتارهای او کمی انتقاد می کنند و اعتقاد دارند – گران‌ترین فوتبالیست‌ تاریخ – بودن, نیازمند مسئولیت‌پذیری بالایی از جانب اوست. یکی از عکس هایي که طی روزهای گذراندن تعطیلات از نیمار در ‹‹ سینت تروپز ›› گرفته شده, نشان میدهد او چقدر دوست دارد که دنبال‌رو حرکات و ژست‌هاي کریس رونالدو باشد.

 

این همان رازی هست که نشریه ‹‹ GQ ›› از رفتارهای نیمار برداشت کرده و به آن پرداخته هست. نیمار در تعطیلات پیش فصل با استیلی شبیه به رونالدو و اینجور که حتی شبیه او لباس پوشیده بود, در سواحل سینت تروپز مشغول خوش‌گذرانی هست.

 

استراحت‌کردنش روی قایق شخصی و پریدن‌هایش در آب, حرکاتی هست که باعث تشبیه او به کریس‌رونالدو شده هست; کسی که پیش از این بعنوان یکی از الگوهای نیمار از طرف ستاره برزیلی معرفی شده بود

 

گرچه ۲۲۲ میلیون یورو خرجی که پی‌اس‌جی برای آزادسازی او کرد و دستمزد سالیانه ۴۵ میلیون یورویی که به نیمار داده می شود, احتمالا اگر به هر کس دیگری هم می رسید, چنین رفتارهای مشابهی در ساحل سینت‌ تروپز از آن شخص دیده می‌شد!