پارس ناز پورتال

نکات ساده برای شاد کردن همسرتان

نکات ساده برای شاد کردن همسرتان

نکات ساده برای شاد کردن همسرتان 

برای شاد کردن همسر حتما لازم نیست تا کار بزرگی را انجام دهید بلکه این رفتارهای کوچک هستند که می توانند بسیار بزرگ به نظر آیند. در رابطه ها لحظات کوچک هستند که حرف اول را می زنند.در یکی از مطالعات روانشناسی با تعدادی از زنان شادی که در رابطه زناشویی خود بسیار موفق و خوشحال بودند

 

مذاکراتی به عمل آمده است. کارهایی که همسرانشان برای خوشحالی آن ها انجام می دهند به این گونه می باشد که در زیر آورده ام:

 

برای او یادداشت بگذارید

من و همسرم بیشتر از ۵ ساله که ازدواج کرده ایم. شاید فکر کنید رابطه ما الان دیگه خیلی کسل کننده شده اما اون همیشه با گذاشتن یادداشت های عاشقانه در کیفم به من یادآوری میکنه که دوستم داره. من هر شب وسایلم رو برای فردا آماده میکنم و همسرم اون یادداشت رو داخل وسایلم قرار میده.

 

او را بخندانید

۳ ساله که نامزد هستیم اما هنوز هم وقتی فیلمی از خودش برام میفرسته از خنده روده بر میشم. این کارش فقط برای این نیست که بخواد منو بخندونه بلکه علاقه ش رو به من نشون میده و من هم او را دوست دارم و این کارش رو تحسین می کنم.

 

به او گوش بدهید

وقتی مشکلی دارم که واقعا منو اذیت میکنه همسرم تمام توجهش رو به من میده. اون موبایلش رو زمین میذاره و موقع گوش دادن به حرفام هیچ کار دیگه ای انجام نمیده. با این کارش به من نشون میده که چقدر براش مهم هستم و به من اهمیت میده.

 

به او فضای شخصی بدهید

من و همسرم بعد از یک سال نامزدی زیر یک سقف رفته ایم. وقتی از زندگی مجردی وارد یک زندگی دو نفره میشی شاید کمی سخت باشه. وقتی متوجه میشه که به فضای شخصی نیاز دارم و می خوام کمی با خودم باشم این رو درک میکنه و به بهانه پیاده روی بیرون میره.

 

با مادر زن تماس بگیرید

همسرم هر هفته به مادرم زنگ میزنه. رابطه خیلی خوبی با مادرم داره و هر هفته بهش زنگ میزنه چون میدونه که بزرگتره و تنها زندگی میکنه. این نشون میده که چقدر آدما براش مهم هستن و نسبت بهشون بی تفاوت نیست.