پارس ناز پورتال

نکات ست کردن گردنبند با یقه لباس

نکات ست کردن گردنبند با یقه لباس

نکات ست کردن گردنبند با یقه لباس

افرادی که خوش سلیقه و خوش تیپ هستند مطمئنا به جزئیات مد و طرز ست کردن لباس ها اهمیت می دهند. مانند ست بودن گردنبند و یقه لباس. اگر می خواهید به مهمانی بروید و میان زیورآلاتتان گم شده اید و نمی دانید کدام گردنبند را انتخاب کنید، این نوشته را بخوانید!

 

از رمز و رازهای خوش تیپ بودن ترکیب و ست کردن درست لباس هاست!هر زیورآلاتی مناسب هر لباسی نیست و بعضی وقتها اصلا لازم نیست از زیورآلات استفاده کنید!در اینجا چند مدل متداول از انواع یقه های لباس را برایتان انتخاب کرده ایم تا ببینید با هر لباسی چه مدل گردنبندهایی را می توانید ست کنید.

 

۱- یقه گرد Crew
برای این یقه ها می توانید از گردنبند هایی که خودشان به شکل یقه هستند استفاده کنید یا یک یقه پارچه ای فانتزی دور گردنتان ببندید.کلا گردنبند های کوتاه مناسب این یقه ها هستند.

 

۲- یقه گرد باز Scoop
در یقه هایی که باز هستند فضای خالی زیادی وجود دارد، می توانید از گردنبند های شلوغ استفاده کنید یا چند رشته مروارید یا گردنبند های مهره ای را با هم ست کنید.یا یک زنجیر که اسمتان روی آن حک شده به گردنتان بیاویزید!

 

۳- یقه هفت V
برای لباس های یقه هفت از گردنبند هایی کمک بگیرید که همانند یقه تان باشد.یا یک زنجیر کوتاه با یک آویز کوچک که آن را از حالت گردی خارج کند.

 

۴- یقه مردانه Collar
اگر می خواهید دکمه بالای بلوزتان را باز بگذارید یک آویز با زنجیر کوتاه یا چند رشته مروارید کوتاه مکمل خوبی است.
اگر دکمه بلوزتان را تا انتها بسته اید، یک گردنبند با سنگ های درشت یا از همان هایی که شکل یقه هستند گزینه خوبی است.

 

۵- یقه قایقی Boat
از زنجیر های بلند استفاده کنید.این مدل یقه را میتوانید بدون گردنبند هم امتحان کنید و از جذابیت آن مطمئن باشید!

 

۶- یقه اسکی Turtle
بهتر است برای این مدل یقه ها از گردنبند های بلند استفاده کنید.یا یک زنجیر بلند و کمی ضخیم با یک آویز زیبا و درشت.یا حتی می توانید با ترکیب چند رشته مروارید کوتاه در تیپتان تنوع ایجاد کنید!

 

۷- با این یقه ها هیچ گردنبندی نیندازید!
بعضی لباس ها یقه هایی شلوغ دارند یا مدل یقه آنها طوریست که به تنهایی خودنمایی می کند.پس نیازی نیست از گردنبند استفاده کنید! بجای آن از گوشواره و دیگر زیورآلاتتان کمک بگیرید.