پارس ناز پورتال

نکات مراقبت از پوست مردان برای مراسم ازدواج

نکات مراقبت از پوست مردان برای مراسم ازدواج

نکات مراقبت از پوست مردان برای مراسم عروسی 

مردان برای مراسم عروسی می توانند با رعایت نکاتی پوست سالم و زیبایی داشته باشند و در این شب به خصوص بهترین به نظر برسند. روز عروسی هم برای عروس و هم برای داماد یک روز بسیار خاطره‌انگیز و به یادماندنی می‌باشد که هر کسی از این روز به عنوان بهترین روز عمرش یاد می‌کند. بهترین عکس‌های دو نفره و عاشقانه در این روز گرفته می‌شود و داشتن پوستی زیبا و طبیعی از مهم‌ترین رازهای خوش قیافه بودن در این روز برای مردان است.

 

داشتن پوست سالم و زیبا برای مردان بسیار پراهمیت‌تر از زنان است. زیرا به هر حال زنان با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف آرایشی این پوست را به دست می‌آورند اما آرایش کردن برای مردان مناسب نیست. پس بهتر است در رزهای قبل از عروسی به فکر باشید و این پوست را برای خود بسازید!

 

شناخت نوع پوست

اولین قدم برای اقدامات مراقبتی از پوست شناخت جنس و نوع پوست می‌باشد. خیلی مهم است که بدانید پوستتان چرب، خشک یا معمولی است. اگر صبح‌ها بعد از بیدار شدن صورتتان به شدت چرب و روغنی می‌باشد پوست شما چرب است و اگر نه، پوستی خشک دارید. باید دقت کنید که پوست‌های نرمال نیز کمی چرب می‌شوند، اما فقط کمی نه در حدی که صورتب براق پیدا کنند.

 

کرم‌های روزانه
اگر پوستتان چرب است باید هفته‌ای سه مرتبه از پاک کننده‌ها و تونرهای طبیعی استفاده کنید تا منافذ پوست بسته شوند و تولید چربی و سبوم اضافه نکنند تا پوستی بدون جوش داشته باشید.اما اگر پوستی خشک دارید، باید هر روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت پوست تامین شود و از خشکی و شکنندگی آن کاسته شود. مرطوب کننده‌هایی که بر پایه آب هستند مناسب‌ترند.

 

کرم ضدآفتاب را نیز فراموش نکنید. هر روز قبل از خروج از منزل ضدآفتاب بزنید تا اشعه‌های خورشید باعث تیرگی و ایجاد لک در پوستتان نشود.

 

تغذیه مناسب
با داشتن یک رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات برای زیباتر شدن در روزهای قبل از مراسم عروسی، از ایجاد یک پوست شفاف و صاف شگفت زده خواهید شد. غذاهای روغنی و چرب را برای خود ممنوع کنید.

 

خوب بخوابید و خوب استراحت کنید
درست است که بیشترین زحمت‌های مربوط به انجام این مراسم روی دوش شما می‌باشد، اما فراموش نکنید که شما باید در این روز از همه مردان جذاب‌تر باشید. پس به خودتان برسید و خوب استراحت کنید تا پوستی شاداب داشته باشید. از استعمال دخانیات نیز خودداری کنید.

 

ماساژ و لایه برداری صورت

بعد از تقبل این همه مخارج برای مراسم عروسی، بهتر است کمی پول هم برای خودتان خرج کنید. به مراکز زیبایی و آرایشگاه‌های مخصوص مردان سری بزنید و درخواست انجام لایه‌برداری پوست و ماساژ ریلکس کننده عضلات صورت کنید.لایه برداری از پوست برای تمام انواع آن مناسب است.

 

اتنخاب یک صابون مناسب
اگر پوستی چرب دارید باید هر روز صورت خود را با آب و صابون بشویید. یک صابون مناسب برای پوست‌های چرب تهیه کنید و این کار را انجام دهید. برای پوست‌های خشک نیز صابون‌های مخصوص وجود دارد ولی در کل این نوع پوست، احتیاجی به پاک کننده ندارد.