پارس ناز پورتال

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوود

مجموعه : اخبار سینما
نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوود

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوود 

مطمئنا ستاره هاي سرشناس هالیوود در زمان کودکی این چنین شناخته شده نبوده اند و با تلاش هاي فراوان توانسته اند به جایگاه کنونی برسند. هالیوود پر از حکايت هاي عجیب‌وغریب ستاره هایي است که اکنون شما آن ها را خوشبخت ترین افراد روی زمین میدانید. گرچه بعضی از ستاره ها از همان ابتدا زندگی مرفه و لوکسی داشته اند

 

اما بعضی دیگر زمان سختی را سپری کرده‌اید ودر واقع از هیچ به جاییکه آرزویشان بوده، رسیدند. اگر شما هم دوست دارید در مورد گذشته ستاره ها بیشتر بدانید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

تیلور سوئیفت

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودتیلور سوئیفت درخانواده مرفه اي چشم به جهان گشود. او سال های اولیه زندگی خودرا در برکس پنسیلوانیا گذراند. پدر او یک سهام دار و مادرش منزل دار بود، بهمین علت وقت کافی برای نگه‌داری و تربیت کودکانش داشت. تیلور از همان زمان کودکی، علاوه بر مدرسه، در کلاس هاي انجیل نیز کمپانی میکرد و به همراه مادرش مدام به کلیسا می رفت.

 

در زمان جوانی، او فعالیت اش را گسترش داد و به دنبال علاقمندی هاي خودش رفت. بعنوان مثال در سن 9 سالگی، اسب سواری را آموخت و سپس در کلاس هاي تئاتر و آواز اسم نويسي کرد. او حتی برای فراگیری مهارت هاي لازم به سفر های متعدد رفت ودر تمام این مراحل تحت حمایت خانواده اش بود.

 

تیلور در مورد خانواده خود می‌گوید: «انها به خاطر موفقیت من محل زندگی خودرا تغییر دادند اما اینطور تظاهر میکردند که علت انها آب و هوای خوب آن منطقه بوده است. در واقع پدر و مادرم با گفتن این جمله به من دلداری می دادند. آن ها فوق العاده ترین انسان هایي هستند که تا حالا دیده ام.»

 

آنجلینا جولی

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودشاید از یک ستاره موفقی چون آنجلینا جولی انتظار نداشته باشید که گذشته اي تیره و تار داشته باشد، اما حقایق این است که او گذشته سختی را پشت سر گذاشته تا به این جا رسیده است. بعنوان مثال او اعتراف کرده که هیچوقت بازی دردآور اش با چاقو رابا همسر سابق اش، بیلی باب تورنتون، از یاد نمیبرد.

 

او گفته که بعلت علاقه همسرش به چاقو، انها به یک دیگر ضربه می زدند و او برای این‌که دیگران زخم هایش را نبینند وادار بوده بعضی چیزها را مخفی کرده و به مادرش دروغ بگوید.این ستاره هالیوود در زمان جوانی از افسردگی شدید رنج میبرد. به گفته او: «من نمیتوانم باور کنم که زندگی انقدر اسفناک است!»

 

او علاوه بر افسردگی، دچار بی اشتهایی نیز شده بود به طوری‌كه مدت زیادی را در بیمارستان بستری شد. او اعتراف کرده که در زمان جوانی همه ی نوع مواد مخدری، به خصوص هروئین، را امتحان کرده است اما علارغم تمام سختی هایي که در آن زمان کشید، توانست بعنوان یک ستاره در دنیای سینما بدرخشد.

 

کیت میدلتون

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودمطمئنا کیت میدلتون که حال عروس خانواده سلطنتی انگلستان شده، گذشته روشن و خوبی داشته است، در غیر این صورت ملکه انگلستان وی را تایید نمیکرد. در واقع او زمان کودکی و جوانی فوق العاده درخشانی را پشت سر گذاشت. او درخانواده اي سطح بالا به جهان آمد. مادرش از خانواده اي متوسط بود

 

اما سعی کرد که خودش رابه جایگاهی بالاتر برساند و زندگی بهتری را تجربه کند. پدرش اما جزو اشراف زادگان انگلستان بود. کیت میدلتون زمان کودکی آرامی را پشت سر گذاشت ودر برترین مدارس درس خواند و برترین نمره ها را کسب کرد. او حتی در گرایش هاي ورزشی نیز مهارت هاي بالایی داشت

 

و بعنوان ورزشکار نمونه انتخاب شد. او در حالیکه در رشته تاریخ هنر در دانشگاه سنت‌اند درس میخواند، پرنس ویلیام را دیدار کرد و ازآن پس زندگی دیگری را شروع نمود. کیت نه تنها در کودکی، بلکه حال با داشتن همسری پرنس و 3 فرزند، برترین زندگی را تجربه می‌کند.

 

جنیفر گارنر

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودجنیفر گارنر نخستین ستاره اي است که اعتراف کرده در کودکی به هیچ عنوان زیبا و جذاب نبوده است: «من درخانواده به شدت مقرراتی به جهان آمدم. هیچ وقت لباسهای زیبا به تنم نمیکردم. اگر از من سوال می‌کردند که شغل مورد علاقه ام چیست، در پاسخ میگفتم: کتابدار!». در واقع پدر و مادر جنیفر آن قدر نگران آینده او بودند

 

که چشم از او و تک تک کارهایی که انجام می داد، بر نمی داشتند. زمان نوجوانی او نیز بهمین شکل گذشت. او در کلاس هاي انجیل کمپانی می‌کرد. او و خواهرش محدودیت هاي زیادی داشتند. بعنوان مثال حق آرایش کردن، لاک زدن، سوراخ کردن گوش و حتی رنگ کردن موهای شان را نیز نداشتند. به بیان دیگر او در آن زمان به یک دختر مثبت، شهرت داشت.

 

کیتی پری

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودباوجود پدر و مادری کشیش، کیتی پری محدودیت هاي زیادی را تحمل کرد. او از همان زمان کودکی علاقه زیادی به آواز خواندن داشت اما خانواده او نه تنها وی را از موسیقی غیر مذهبی بلکه از به زبان آوردن بعضی از کلمات در شعرهایش نیز منع کردند. زمانی که او به سن نوجوانی رسید، در برابر سنت هاي سخت گیرانه

 

خانواده اش ایستاد و به دنبال آرزوهای خود رفت. او در کلاس هاي خوانندگی، گیتار و نمایش کمپانی میکرد اما هنوز هم آزادی هاي هم سن و سالهایش را نداشت. در هر صورت، علیرغم این حقایق که او خوانندگی رابا خواندن در موسیقی کلیسایی شروع نمود، توانست سبک ناب خود راکه طرفداران زیادی نیز دارد، دنبال کند و به شهرت برسد.

 

کیت هادسون

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودبه لطف مادر بازیگرش، گلدی هان، کیت هادسون از زمانی که چشم باز کرد با هالیوود آشنا شد. او اعتراف می‌کند که کودکی نرمالی نداشته از این جهت که او به علت تماس با افرادی سرشناس وادار به رعایت مقرراتی ناب بوده است. به گفته او تماس با دیگران یکی از مهم‌ترین بخش هاي زندگی آن ها بوده است.

 

رفتار مودبانه و سخت کوشی در کار دو چیز مهم در زندگی آن ها بوده که کودکان نیز باید آن ها را جدی می‌گرفتند. فعالیت هایي که او در کودکی انجام می داده بسیار متنوع حاوی پیاده روی، طبیعت گردی، دوچرخه سواری، دویدن، خوانندگی و… بوده است. او اکنون صاحب دو فرزند است اما سعی می‌کند که فرزندانش را آزاد بگذارد تا آن طور که دوست دارند زندگی کنند.

 

شارلیز ترون

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودکودکی شارلیز ترون تلخ تر از انچه فکرش را بکنید، بود. او در آفریقای جنوبی چشم به جهان گشود. پدر او مردی دائم الخمر بود که مدام او و مادرش را مورد اذیت و اذيت، چه از نظر روحی و چه از نظر فیزیکی، قرار می داد. پدرش حتی یک‌بار به روی مادرش اسلحه کشید و وی را تهدید به مرگ کرد. ترون در آن زمان که شاهد

 

این صحنه ترسناک بود، تنها 15 سال داشت اما به علت امنیت مادرش وادار به سکوت شد. شارلیز ترون زمان سختی را پشت سر گذاشت و حتی به افسردگی نیز مبتلا شد اما توانست در انتها روی پایش خودش بایستد و از این شرایط اسفناک خودش را نجات دهد.

 

درو بریمور

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیووددرو بریمور در سن 14سالگی به علت استفاده بیش از حد به مواد مخدر اعتیاد شدید پیدا کرد. او گناهکار این رخداد را مادرش میداند که مدام در کلاب هاي شبانه الکل و مواد مخدر مصرف میکرد و حتی وی را هم به اینکار تشویق می‌کرد. به جهان آمدن در چنین خانواده اي باعث شد که درو بریمور در سن 9 سالگی سیگار بکشد،

 

در سن 11 سالگی الکل مصرف کند ودر سن 12 سالگی به ماری جوآنا روی آورد. اما حتی از ازدواج هایش هم شانس نیاورد، به طوریکه 3 ازدواج ناموفق داشت. درو اکنون صاحب 2 دختر زیبا است و سعی دارد که زندگی بهتری را در پیش گیرد.

 

بیانسه

نگاهی به دوران کودکی مشهورترین ستاره های هالیوودبیانسه یکی از پیروز ترین ستاره هاي دنیای هالیوود است. با نگاهی به زندگی او، اینطور بنظر می‌آید که او هیچ مشکلی در زندگی اش نداشته و نه تنها پس از شهرت اش بلکه زمان کودکی آرامی را نیز پشت سر گذاشته است. او در منزل اي بزرگ و زیبا به جهان آمد. مدرسه اي که او در آن اسم نويسي کرد نیز مدرسه اي

 

خصوصی با همه امکانات بود. زمانی که خانواده اش به مهارت هاي بالای او در خوانندگی پی بردند، وی را در سن 8 سالگی به مدرسه هنر منتقل کردند که در آنجا توانست به خوبی بدرخشد و خانواده اش را سر بلند کند. او نخستین کار حرفه اي موسیقی خودرا با گروه «دستینیز چایلد» شروع کرد و از همان جا به شهرت رسید.