پارس ناز پورتال

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی 

با هم به دنیای اینستاگرام می رویم تا ببینیم ایرانیان در این شبکه مجازی چه اخبار و عکس هایی را به اشتراک گذاشته اند و با هم اخبار جنجالی آن را مرور می کنیم. نخستین اینستانوشته را به نوشته های سفیر کالسکه گرد ایران در لندن اختصاص داده ایم که فعال ترین سفیر ایران در این شبکه اجتماعی به شمار می رود.

 

کاشان گردی با آقای سفیر

این هفته دکتر بعیدی نژاد، سفیر جدید کشورمان در لندن، در اینستا نوشته ای از یکی از شهرهای تاریخی ایران و جهان گفت که با استقبال مخاطبانش همراه شد. او نوشت:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

بنده شخصاً كاشان را اتفاقي كشف كردم. در ايام تعطيل تابستاني اگر در تهران زندگي مي كنيد و خواسته باشيد يك تعطيلي كوتاه داشته باشيد كاشان مي تواند موقعيت خوبي باشد چون از تهران تا قم و از قم تا كاشان اتوبان مستقيم و راحتي است كه در حدود كمتر از سه ساعت از منزل خودتان به كاشان مي رسيد. معمولا با آنكه قصد داريم صبح زودتر حركت كنيم .

 

اما تا خانواده آماده شوند و حركت كنيد ساعت حدود هشت صبح وارد يكي از بزرگراههاي اصلي مي شويد و مي توان حدس زد كه ساعت حدود يازده تا يازده و نيم به شهر كاشان وارد مي شويد. ساعت يازده و نيم يعني نزديك ظهر گرمترين ساعات كوير است و آنقدر گرم ميشود كه حتي كولرهاي ماشين هم توان خود را از دست مي دهند و گرما از زمين و هوا مي بارد.

 

جالب است كه در سنت كوير و بدليل همين گرما شهر در ساعات ظهر خلوت است و خيابان ها خالي از جمعيت. و در اين گرما شما كه اكثر مغازه ها را هم بسته مي يابيد و اعضاي كوچكتر خانواده هم كم كم زبان اعتراض مي گشايند كه چرا در تابستان اين جا براي تعطيلات آمده ايم، بهترين محلي را كه شما بدنبال آن مي گرديد رستوراني است كه بتوانيد ضمن دور شدن از گرما و پناه بردن به هواي خنك استراحتي كنيد و ناهار صرف كنيد.

 

در اين گشتن بدنبال يك رستوران است كه اگر شانس هم با شما يار باشد به رستوراني كه قبلا خانه تاريخي بوده است وارد مي شويد. با وارد شدن به فضاي تاريخي رستوران با آن هواي مطبوع خنك آن، يكباره شما از آن محيط گرم كويري به دنياي خيال انگيز تاريخ و هنر عروج مي كنيد. معماري و هنر قديم ايران با آن موزائيك ها و كاشي هاي رنگي و شيشه ها و پنجره هاي چوبي و قوسها و هلالي هاي آن شما را به دنياي هزار و يكشب مي برد.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اینستانوشته ای که آقای سفیر از دعوت استاد حلی به لندن برای دیدار با ایرانیان این شهر خبر می دهد

 

چنان با آن رستوران انس مي گيريد كه انگار اين همان جايي است كه بدنبال آن بوده ايد. وقتي از پله هاي تيز سردابي كه الان خود اتاق زيبايي براي صرف غذا تبديل شده است پايين مي رويد، آنوقت است كه خلاقيت معماري كوير را تحسين مي كنيد كه چطور با تعبيه بادگير جريان هواي خنكي را به سمت سطح پايين تر از زمين ايجاد مي نمايد كه نياز به كولر و خنك كننده ندارد.

 

حالا بعد از صرف غذا اگر كنجكاو باشيد خيلي سريع آدرس خانه هاي تاريخي را پيدا مي كنيد و بعد از استراحت و با خنك شدن هوا، تنها چيزي كه شما را به بيرون ترغيب مي كند بازديد از خانه هاي تاريخي در بافت قديم شهر است. با ورود به خانه هاي تاريخي اوج زيبايي معماري شهر كاشان را مي بينيد و آنرا تحسين مي كنيد. و اگر در مورد تاريخ اين خانه ها كنجكاو باشيد خيلي زود به اسم استاد معمار سيد اكبر حلي مي رسيد.

 

آقای سفیر اکنون بیش از ۳۵ هزار فالوئر داشته و بخشی از سایبر دیپلماسی کشورمان را در اینستاگرام و کانال تلگرامش ارائه می کند.

 

بازتاب گسترده اینستا نوشته ترانه علیدوستی در رسانه های جهان

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تصویر معروف ترین پست اینستاگرام ایرانیان در چند روز اخیر

 

در پی اعلام قانون جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در منع موقت صدور روادید برای شهروندان چند کشور جهان از جمله ایران، ترانه علیدوستی، هنرپیشه سینمای ایران و یکی از بازیگران فیلم فروشنده اصغر فرهادی که نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی در مراسم اسکار ۲۰۱۷۷ شده است، با انتشار پستی، این اقدام سیاسی را تبعیض آمیز  خواند. پستی که حتی به نطق پیش از دستور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز راه یافت.

 

در این پست که لحظاتی پس از انتشار با انعکاس گسترده ای در میان کاربران ایرانی اینستاگرام و حتی برخی از رسانه های جهان همراه شد به دو زبان آمده بود:

 

قانون منع ایرانیان و شش کشور دیگر از ورود به امریکا، حتی اگر موقتی باشد تبعیض آمیز است و غیرقابل پذیرش. نمیدانم این منع شامل وقایع فرهنگی هم خواهد شد یا نه، اما اگر یک درصد هم نشود، من برای شرکت در مراسم #اسکار به این کشور سفر نخواهم کرد.

 

Trump’s visa ban for Iranians and others is a racist move and unacceptable. Whether this will include a cultural event or not,I won’t attend the #AcademyAwards 2017 in protest.

 

این متن انگلیسی ساعاتی پس از انتشار، بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف از جمله گاردین، ایندیپندنت ،المانتیور، بی بی سی و هافتینگتون پست داشت و در بسیاری از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام ایرانیان و غیر ایرانی بازتاب پیدا کرد.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

بازتاب اینتسا نوشته ترانه عیلدوستی در سایت گاردین

 

۳۰۷ هزار لایک و کسب بیش از ۱۹ هزار کامنت برای این پست پر مخاطب، بمب خبری مهمی برای اهالی سینمای ایران است که از این هفته، به استقبال سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می روند. در پی انتشار این پست اینستاگرامی، نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گفت و گویی با ترانه اعلام کرد که او تصمیم گرفته حتی اگر این قانون لغو شود، در مراسم اسکار حضور پیدا نکند.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

جدیدترین تصاویر در اینستاگرام ترانه عیلدوستی

 

ترانه علیدوستی علت دیگر تحریم اسکار امسال را این چنین بیان کرد:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

گزارش نیویورک تایمز از تحریم اسکار ۸۹ توسط ترانه علیدوستی

 

تصمیم گرفتم حتی اگر امکان حضور در اسکار را داشته باشم در این مراسم شرکت نکنم، چون دیدن اینکه مردم معمولی هموطنم از حق قانونی خود برای دیدن فرزندانشان یا ادامه تحصیل در آمریکا محروم می شود، عمیقا مرا آزرده کرده است.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

بازتاب اینستانوشته جنجالی ترانه در هافتینگتون پست

 

ترانه را در این نشانی دنبال کنید که بیش از ۴.۶ میلیون مخاطب دارد و صفحه او در فهرست پر بیننده ترین صفحات ایرانیان در این شبکه محبوب است.

 

چه خبر از اینستاگرام استاد پرستویی؟

پرویز پرستویی، هنرییشه نامدار عرصه تئاتر و سینمای ایران که سبک زندگی دیجیتالی او با اینستا نوشته های مفهومی، زبانزد شده است، این هفته نیز در اینستاگرامش مطالب جالبی منتشر کرد. وی گفت:

 

روزی بهلول بر هارون‌الرشید وارد شد. خلیفه گفت: مرا پندی بده! بهلول پرسید: اگر در بیابانی بی‌آب، تشنه‌گی بر تو غلبه نماید چندان که مشرف به موت گردی، در مقابل جرعه‌ای آب که عطش تو را فرو نشاند چه می‌دهی؟ گفت: صد دینار طلا. پرسید: اگر صاحب آب به پول رضایت ندهد؟ گفت: نصف پادشاهی‌ام را.

 

بهلول گفت: حال اگر به حبس‌البول مبتلا گردی و رفع آن نتوانی، چه می‌دهی که آن را علاج کنند؟ گفت: نیم دیگر سلطنتم را. بهلول گفت: پس ای خلیفه، این سلطنت که به آبی و بولی وابسته است، تو را مغرور نسازد که با خلق خدای به بدی رفتار کنی.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تصویری از جدیدترین پرتره های استاد در صفحه ۱.۷ میلیون فالووری

 

در جای دیگر، اینستا نوشته ای درباره بامبو گفت که با استقبال مخاطبان همراه شد:

 

زمانی که بذر بامبو کاشته می‎شود، در چهار سال اول، چیزی از زمین بیرون نمی‎آید. در سال پنجم، جوانه کوچک بامبو از زیر خاک نمایان می‎شود و به‎ناگاه بعد گذشت چند ماه، ارتفاع بامبو به بیش از ۳۰ متر می‎رسد. بله ۳۰ متر! نکته نغز ماجرا این است که تلاش باغبانی به ثمر می‎رسد که ۴ سالِ مداوم، خستگی‎ناپذیر و با ایمان به کسبِ نتیجه مطلوب، علیرغم ندیدن کوچکترین واکنشی از زمین، به آب دادن بذر بامبو ادامه دهد.

 

آری نتایج بزرگ، زود به دست نمي آيند و حاصل تلاش مجدانه، صبر و ایمان هستند. رهرواني که خسته شوند و اعتقاد به کارشان را از دست بدهند، دچار خسران و حسرت خواهند شد. ثبات قدم و استقامت در راه تحقق يك آرمان و هدف، لازمه پيروزي است.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تبریک استاد به اصغر فرهادی به مناسبت راهیابی فروشنده به فهرست ۴ نامزده بهترین فیلم خارجی

 

نیکی کریمی

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نیکی  کریمی که اخیرا شمار مخاطبانش ار مرز ۲.۲ میلیون نفر فرا تر رفته است، پس از اینستا نوشته ای به مناسبت تراژدی پلاسکو، چنین گفت:

 

الان صداگذاری آذر به همراه پرویز ابنار و احسان بیگلری عزیز.

خانم کریمی در جشنواره فیلم فجر امسال با چند فیلم حضور فعالی دارد.

 

پژمان بازغی و تبریک به فرهادی

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

پژمان بازغی، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان که اخیرا ۱ میلیون فالوئری شده است، در جدید ترین پست خود به اصغر فرهادی بخاطر نامزدی مجدد در بخش بهترین فیلم خارجی هشتاد و نهمین دوره اسکار تبریک گفت و چنین نوشت:

 

تبریک به همکاران خوبم در فیلم فروشنده. امیدوارم بدرخشید.

 

بازغی را در این لینک دنبال کنید که به خاطر تراژدی ساختمان پلاسکو در ۳۰ دی ماه ۹۵، به نشانه همدردی با آتش نشانان شهید، عکس خود را تغییر و تصویر کلاه آتش نشانان را در تصویر پروفایل خود قرار داد.

 

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که در چند ماه اخیر به واسطه ارتش ۵.۴ میلیون نفری خود در اینستاگرام، فعالیت های تبلیغاتی هم انجام می دهد، در اینستا نوشته های جدید خود چنین گفت:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تشکر فراوان بخاطر این حجم مهربانی و عشق….امیدوارم حالمان کمی بهتر بشه…با تقدیم عشق و گل و لبخندو وفاداری و فداکاری در حق همدیگه….با نهایت احترام به هموطنان داغدیده ام…الهی عمرتون مثل گل نباشه….یادمون باشه شمشیر آمریکا خیلی وقته که با ما از روست…..دوستت

 

در جای دیگری نوشت:

با نهایت احترام……

ضمن تسلیت مجدد به جامعه ایرانی برای حادثه تلخ ساختمان پلاسکو….و آرزوی صبر برای خانواده های آتش نشانان عزیزمان…..و آرزوی بهبودی برای آسیب دیدگان و مال باختگان این فاجعه…..هیچوقت به پستهای سفارشی توجه نکردم…مگر اینکه بهش اعتقاد قلبی داشته باشم و شکر خدا همه اخلاقم رو میدونن…..

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

خودم جزو کسانی هستم که در بیشتر موارداز پوشاک ایرانی استفاده کردم و خواهم کرد…و همیشه همه رو تشویق به اینکار نمودم…نمونه آن تولید کفش و کیف ایرانیست که چندسالیست درگیرشم و با تمام سختیش شیرینه…چون صفرتا صدش وطنی خالصه…..

 

.از نزدیک بیکاری دوستان و اقوام رو دیدم….و دلم بدجور سوخته….تولید ایرانی مساوی با شغل داشتن فرد ایرانی…اقتصاد بهتر…و بالطبع روحیه بهتر….با اینکار به اقوام و آشناهامون شغل هدیه بدیم..شخصا به عنوان یک ایرانی در بیشتر موارد از تولیدات وطنی استفاده کردم و اینو همه نزدیکانم شاهدن که همیشه تاکید بر خریدن اجناس ایرانی داشتم…

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

از ورشکستگی تولید کننده های وطنی جلوگیری کنیم….که در پی آن تمام آسیبهای اجتماعی بوجود میان….فقر و اعتیاد و بیماری و خشونت و فساد….و از تولید کنندگان انتظار میره بیشترین توجه و دقت رو بر کیفیت اجناس داشته باشن…که مردم رغبت به خرید داشته باشن و از خریدن جنس ایرانی پشیمون نشن……..حمایت از تولید ملی یعنی ایجاد

 

شغل برای تک تک ایرانیان…..یعنی حال نسبتا خوب تک تک ایرانیان….پای خوب و بد تولید خودمون وایسیم…چه کاریه؟تحریم بانکی..نوسانات ارز….گمرک…..شاید گذر زمان همه چیز رو بهتر کنه……

 

رضا گلزار روی استیج

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

رضا گلزار در صفحه ۴.۶ میلیون فالووری خود، ویدئوهایی از کنسرت اخیرش را منتشر کرد که در تصویر بالا مشاهده می کنید.

 

او اخیراً به یکی از غذافروشی های تهران رفته و این تصویر را به اشتراک گذاشت.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

و در اینستانوشته ای با نام روز همگی بخیر، تصویری از کنسرت اخیرش را منتشر کرد.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

چه خبر از بهرام رادان؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

بهرام رادان، یکی دیگر از سوپراستارهای این روزهای سینمای ایران نیز که اخیراً شمار فالوئرهایش از مرز ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته است، جدید ترین اینستانوشته خود را با تصویری از حضورش در کنسرت علیرضا عصار، خواننده کشورمان که جدیدا برگزار شد، اختصاص داد و نوشت:

 

کنسرت علیرضا جان.

 

وی به مناسبت نامزدی فرهادی در اسکار ۸۹ نیز پستی بدون نوشته اما با چند هشتگ به اشتراک گذاشت:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

چه خبر از سحر دولتشاهی؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

سحر دولتشاهی دیگر هنرپیشه عرصه تئاتر و سینمای کشورمان است که با بیش از ۱.۷ میلیون فالوئر، در فهرست پر مخاطب ترین صفحات جامعه سینمایی کشور در اینستاگرام به شمار می رود. او در جدیدترین پست خود، به مقوله روانشناسی سایبر اشاره کرد و چنین گفت:

 

کاش قبل از زدن هر حرف يا مطرح كردن هر نظري از خودمون بپرسيم: ١. آيا اين گفته حقيقت داره؟ ٢. آيا گفتنش ضرورت داره؟. ٣. آيا با گفتن اون چيزى به مهر در جهان افزوده ميشه؟

 

رضا کیانیان، عباس جدیدی و بقیه ماجرا

صحبت هایی که در چند وقت اخیر به واسطه حادثه پلاسکو بین رضا کیانیان، هنرپیشه صاحب نام سینمای ایران و عباس جدیدی، نایب قهرمان المپیک و عضو شورای شهر تهران صورت گرفته است، بازتاب های گسترده ای در اینستاگرام داشته است که در کنار پست جنجالی ترانه، به عنوان ترند مهمی در روزهای اخیر بود.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

او در جدید ترین نمایش خود با نام حرفه ای ها از ۱۷ بهمن به روی صحنه می رود که به همین خاطر اینستا نوشته ای منتشر کرد:

 

ضمن همدردى با مردم سيستان و بلوچستان، از هفدهم بهمن ماه نمایش #حرفه‌اى_ها به روى صحنه می‌ رود. و از امروز پيش فروش #نمايش من در سايت #تيوال شروع شده است

 

نمايش، ساعت پنج بعد ازظهر در سالن يك تماشاخانه پاليز اجرا مى شود و مدت نمايش يك ساعت است.

 

وی در اینستا نوشته دیگری، به انتخاب فروشنده فرهادی نیز این چنین واکنش نشان داد:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

جدید ترین پست های رضا کیانیان در صفحه خود در اینستاگرام

 

زندگی پر از غم و شادیست! پر از فراز و نشیب! پر از تناقض! پر از رنگ! پر از غم ، مثل فرو ریختن ساختمان #پلاسکو و نابود شدن این همه سرمایه و کارگاه و کار… . و پر از غرور و بی پناهی، مثل از خودگذشتگى #آتش_نشانان . و سرشار از شادی، مثل انتخاب یک فیلم ایرانی به عنوان يكى از پنج نامزد جايزه #اسکار؛ فیلم #فروشنده ، ساخته#اصغر_فرهادی .

 

چه خبر از الناز شاکردوست؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

یك شب بيادماندنى به همراه ماهايا پطروسيان عزيز و دوست داشتنى

 

بياد خاطرات و لحظاتِ خوبمان در فيلم سينمايى “خفـــه گى” فيلمى از فريدون_جيرانى _بزودى در جشنواره فيلم فجر @mahaya.petrossian

 

الناز در جدیدترین پست خود، تیزر فیلم سینمایی خفه گی که توسط فریدون جیرانی ساخته شده و بزودی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید را منتشر کرد که تصویرش را در زیر مشاهده می کنید.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

الناز شاکردوست با ۵.۳ میلیون فالوئر به همراه بهنوش بختیاری و مهناز افشار، در فهرست پر فالوئر ترین صفحات ایرانی در اینستاگرام است.

 

سوگ نوشته سلطان پرسپولیسی ها از تراژدی پلاسکو

علی پروین این روزها در اینستاگرامش خیلی فعال است و در نشست ها و مراسم هایی که شرکت می کند،‌ تصاویری گرفته و با اینستانوشته هایی، در اختیار جامعه ۵۵۸ هزار نفریش قرار می دهد. او جدید ترین پست اینستاگرامی خود را به سوگ نوشته ای اختصاص داد:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

از داغ دل پیرزنی رنگ پریده ?پیداست از این غم،کمرشهرخمیده  ?برتارک طهران بنویسیددوباره… ?ازخون جوانان وطن،لاله دمیده روحشان شاد

 

جدید ترین تصاویر اینستاگرامی علی پروین در تصویر زیر آمده است.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید  که تنها ۷ صفحه را فالوو کرده است.

 

چه خبر از جادوگر آسیا؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

علی کریمی نیز در واکنش به حادثه پلاسکو، جدید ترین پست خود را به سوگ نوشته ای در این باره اختصاص داد:

 

بی باك ترين، شجاع ترين اسطوره هاى ماييد. اميدوارم كه مسىئولينى كه در چند روز گذشته مثل هميشه حضور فيزيكى خوبى داشتن، وظيفشون را در قبال اين شهيدان و خانواده هاى عزيز و داغدارشون فراموش نكننتصویری که در بالا مشاهده می کنید، جدید ترین تصاویر اینستاگرام علی آقا در اینستاگرام است که روایتی از آتشنشانان شهید است.

 

چه خبر از علی دایی؟

علی دایی، فوتبالیست سرشناس ایران و آسیا، این روزها در اینستاگرام فعال است و چند پست زمستانی گذاشت.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تولدت مبارک منصور خان. یادت همیشه گرامی مرد اخلاق

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اینستا نوشته علی دایی از حاشیه تمرین با تیم نفت تهران

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اینستا نوشته ای از علی دایی با نام: متاسفم در نقد سلفی با مصیبت هموطنان

 

چه خبر از کاپیتان سابق استقلالی ها؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

جدید ترین پست های در صفحه فرهاد مجیدی

 

فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب سابق استقلالی های تهران، اکنون با ۹۴۷ هزار فالوئر، در فهرست پر فالوئرهای ورزشکار ایرانی در اینستاگرام است.

 

از خواننده نوستالژی چه خبر؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

رضا یزدانی، خواننده پاپ کشورمان پس از برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها، فرصت کرده تا دوباره به زندگی دیجیتالی اش در اینستاگرام برگردد و پست هایی را به اشتراک بگذارد.

 

وی در جدید ترین اینستانوشته خود، تصویری از پوستر فیلم دیوانه و سوفی منتشر  کرد و گفت:

 

رونمایی از اولين پوستر فيلم “سوفى و ديوانه”… . اولين اكران در جشنواره سى و پنجم فيلم فجر … دومين همكارى من با مهدى كرم پور عزيز بعد از فيلم طهران تهران.

 

او در اینستانوشته دیگری گفت:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نزدیک به ٢٠ سال از آلبوم اولم “شهر دل” كه از اشعار حضرت مولانا بود ميگذره…

 

دوباره دارم رو ديوان شمس كار ميكنم.. چند ترك در آينده خواهيد شنيد… .

 

بیخود شده‌ام لیکن بیخودتر از این خواهم

با چشم تو می گویم من مست چنین خواهم

من تاج نمی‌خواهم من تخت نمی‌خواهم

در خدمتت افتاده بر روی زمین خواهم

آن یار نکوی من بگرفت گلوی من

گفتا که چه می خواهی گفتم که همین خواهم

با باد صبا خواهم تا دم بزنم لیکن

چون من دم خود دارم همراز مهین خواهم

در حلقه میقاتم ایمن شده ز آفاتم

مومم ز پی ختمت زان نقش نگین خواهم

ماهی دگر است ای جان اندر دل مه پنهان

زین علم یقینستم، آن عین یقین خواهم…

 

چه خبر از آقای خندوانه؟

رامید جوان با ۴.۸ میلیون فالوئر، یکی از پر مخاطب ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد و مروری داریم به مطالب ایشان در چند روز اخیر.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

محمد رضا عیلمردانیان عزیز

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اینستای جنجالی رامبد در چند روز اخیر

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تصویر برنامه ای که رامبد به احترام آتشنشانان شهید تراژدی پلاسکو، بدون تماشاگر، خندوانه را برگزار کرد

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اینستانوشته رامبد درباره آتشنشانان شهید و امضا برای کمپین حمایت از آنان

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اینستانوشته ای از رامبد با عنوان بدون شرح

 

چه خبر از برترین خواننده پاپ جشنواره فجر؟

محسن چاوشی که در جشنواره موسیقی فجر امسال، جایزه باربد برترین خواننده پاپ جشنواره را بخاطر آلبوم امیر بی گزند کسب کرد، بیش از ۴۰۰۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد که پست های اخیر ایشان را در ادامه مشاهده می کنیم که اکثرا بدون نوشته است.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

نگو بهار چی شده پرنده غمگین، برای هیشکی نخون به پای هیشکی نشین

 

از آرات کوچولو چه خبر؟

درباره آرات، نابغه آکروباتیک ایران قبلاً در گزارشی صحبت کردیم. صفحه او اکنون بیش از ۶۷۰ هزار مخاطب دارد.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

جدیدترین پست هایی که پدر ایشان منتشر  کرده است را در تصویر بالا مشاهده کنید.

 

چه خبر از نخستین سریال ایرانی اینستاگرام

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

خبر بعدی اینکه اخیرا سریالی توسط گروهی از هنرمندان جوان کشورمان درست شده است که تنها در اینستاگرام به صورت فایل های ویدئویی منتشر و به اشتراک گذاشته می شود و ظرف چند ماه اخیر نیز با بیش از ۵۰ هزار مخاطب همراه شده است.

 

این صفحه که اکیپ نام دارد، خود را متفاوت رین کار در فضای مجازی دانسته و مدیریت آن را وحید قنات آبادی بر عهده دارد. این سریال را دوشنبه ساعت ۲۰ در این صفحه دنبال کنید که ایده خلاقانه جالبی به نظر می رسد.

 

گویا بزودی، اینستاگرام که اکنون با لایو استریم، غوغایی به پا کرده است، جای شبکه خانگی ویدئویی را بگیرد.

 

چه خبر از جشنواره فیلم فجر؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

اگر به دنبال جدید ترین خبرها و گزارش ها از جشن بزرگ سینمای ایران در دهه فجر هستید، صفحه رسمی جشنواره فیلم فجر را در این نشانی دنبال کنید که اکنون بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب دارد.

 

در این صفحه می توان گوشه هایی از فیلم های راه یافته به بخش سودای سمیرغ (بخش مسابقه سینمای ایران) را مشاهده کرد و حتی با مسئولین جشنواره به طور مختلف از طریق دایرکت و چت، در تعامل بود.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

جدیدترین تصاویر منتشر شده در اینستاگرام رسمی جشنواره فیلم فجر

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

تصاویر جدید در صفحه رسمی جشنواره

 

چه خبر از برترین مدافع روی  تور جهان؟

سید محمد موسوی، والیبالیست ۲ متری کشورمان که اخیرا ۱ میلیون فالوئر بدست آورده است، در جدید ترین پست خود نوشت:

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

با ریش و بدون ریش آدم داریم

کور و کچل و فرشته درهم داریم

ما مشکلمان ظاهر آدم ها نیست

انسان سر راه زندگی کم داریم

 

چه خبر از صفحه رسمی رئیس جمهور؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

آقای روحانی، رئیس جمهور نیز در اینستاگرام دارای صفحه ای است که توسط دفتر ایشان مدیریت می شود و بیش از ۹۷۰۰ هزار فالوور دارد. جدید ترین پست های این صفحه مربوط به بازدید اخیر آقای روحانی از محل آواربرداری ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران اختصاص دارد که در بالا مشاهده می کنید.

 

اینستا نوشته های آقای وزیر امور خارجه؟

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز مدتی است به اینستاگرام آمده و دفتر ایشان، گزارش دیدارهای وی را منتشر می کند که در بالا، تصاویر آن را مشاهده می کنید.

نگاهی به صفحات و پست های جذاب اینستاگرامی

 

 

روزیاتو