پارس ناز پورتال

نگذارید دیگران این کارها را با شما انجام دهند

نگذارید دیگران این کارها را با شما انجام دهند

نگذارید دیگران این کارها را با شما انجام دهند 

بسیاری از کارها هستند که نباید اجازه دهیم تا دیگران در قبال ما آن ها را انجام دهند مانند دروغ گفتن و بسیاری از رفتارهای دیگر. اجازه ندهید دیگران روی اعصاب و شخصیت شما راه بروند. رک و راست بگویم. وقت آن رسیده است که این ۷ کار را بشناسید که هرگز نباید اجازه دهید دیگران با شما انجام دهند. با ما همراه باشید.

 

۱. نگذارید آدم های منفی ناراحت‌تان کنند.

این که از ناراحتی دیگران ناراحت شوید امری عادی است، ولی نمی‌توانید بگذارید انرژی‌ها و ارتعاشات نیروهای منفی مداومِ آن‌ها شما را در وضعیت و حالت روحی ناراحتی نگه دارد. به آن ها اجازه ندهید شما را ناراحت و افسرده کنندو انرژی‌تان را تخلیه کنند.

 

۲. نگذارید آدم ها به شما بگویند رویاهای تان را دنبال نکنید.

به هر حال، این رویاها مال شما هستند. آن ها به هیچ کس دیگری تعلق ندارند. اگر می خواهید، رویاهای تان را دنبال کنید. هروقت دوست دارید به سراغ‌ آن ها بروید.اگر به تحقق نمی پیوندند، مشکل از شما است.

 

۳. نگذارید دوستان تان مزخرف بگویند.

اگر دوستان تان پشت سرتان چرت و پرت می گویند، وقت آن رسیده است که چند دوست جدید پیدا کنید.

 

۴. نگذارید آدم ها به شما دروغ بگویند.

اگر دوستان و خانواده تان دیگر با شما صادق نیستند یا چیزهای مهمی را از شما پنهان می کنند، وقت آن رسیده است که ترک‌شان کنید.

 

۵. نگذارید آدم ها از شما سوء استفاده کنند.

در صورت نیاز، همیشه باید برای کمک به آدم های اطراف تان آماده باشید، ولی به آن ها اجازه ندهید با شما بدرفتاری کنند.نگذارید از مهربانی شما سوء استفاده کنند.

 

۶. نگذارید دیگران از شما سوء برداشت کنند.

اگر به وضوح حرف تان را می زنید و آدم ها باز هم شما را درک نمی کنند، احتمالا نمی خواهند که شما را درک کنند.در این صورت وقت آن است که از آن ها بگذرید.

 

۷. نگذارید آدم ها شما را در مشاجره ها درگیر کنند.

 به گزارش پارس ناز اگر دو آدم که می شناسید در حال مشاجره هستند، خودتان را کنار بکشید. اگر آن ها سعی کردن شما را در آن مشاجره درگیر کنند، هوشیارانه تلاش کنید که از آن مشاجره فاصله بگیرید.