پارس ناز پورتال

بهترین هتل های کیش برای سفر های کاری کدامند؟

بهترین هتل های کیش برای سفر های کاری کدامند؟

بهترین هتل های کیش برای سفر

با توجه به منطقه آزاد بودن کیش و شرایط خاص جغرافیایی در آن، برگزاری نمایشگاه های بین المللی و داخلی؛ مخصوصا نیمه دوم سال در آن بسیار رایج می باشد. برگزاری این رویدادها باعث میشود تا فعالان اقتصادی زیادی به کیش سفر کنند و در نتیجه باید بتوانند رزرو هتل های نزدیک به نمایشگاه را انجام دهند. سامانه رزرو هتل آنلاین اقامت 24 در ادامه به چند مورد از بهترین هتل ها برای سفرهای کاری و تجاری به کیش اشاره خواهد نمود.

 

چطور بهترین هتل های کیش را رزرو کنیم؟

تنوع بسیار زیاد در بین هتل های کیش باعث میشود تا انتخاب گزینه مناسب و عالی کمی سخت باشد. از آنجا که برای هر مساله و مشکل راه حلی وجود دارد، در نتیجه برای رزرو بهترین هتل های کیش در سفرهای کاری نیز می توان به بهترین راه حل دست پیدا کرد. در سفرهای کاری باید چند مساله را مد نظر قرار داد تا رزرو هتل با موفقیت و نتیجه مطلوب انجام شود که عبارتند از:

 

موقعیت مکانی هتل

در سفرهای کاری و تجاری زمان اهمیت زیادی دارد و در نتیجه اغلب افراد ترجیح می دهند هتل هایی را رزرو کنند که فاصله کوتاهی با محل نشست ها و نمایشگاه داشته باشند. با این انتخاب در زمان مناسب می توان در نمایشگاه حضور داشت و بعد از اتمام کار برای استراحت به هتل مراجعه کرد.

 

امکانات هتل

شرکت در نمایشگاه ها و همچنین نشست های تجاری و کاری نیاز به انرژی زیادی دارند و تمام افراد باید بتوانند با آمادگی جسمی و روحی کامل در آنها شرکت کنند. در نتیجه باید امکانات و شرایط موجود در هتل ها را به طور کامل بررسی نمود و گزینه هایی را انتخاب کرد که امکان استراحت و انرژی گرفتن را برایتان فراهم کنند. اتاق های آرام و بدون سر و صدا، سالن بدنسازی، استخر، خشکشویی و خدمات لاندری از جمله مواردی هستند که برای سفرهای کاری در هتل ها الزامی می باشد.

 

شرایط استرداد هتل

دقت داشته باشید که بسیاری از نشست های کاری و تجاری ممکن است به دلایل مختلف کنسل شوند و یا تاریخ برگزاری آنها تغییر کند. در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب هتل حتما شرایط استرداد آنها را مطالعه کنید، چون ممکن است هتلی که رزرو می کنید چاتر باشد. هتل های چارتر در اغلب مواقع غیر قابل استرداد هستند و می توانند منجر به ضرر مالی زیادی شوند.

بهترین هتل های کیش برای سفر های کاری کدامند؟

هتل های کیش نزدیک به نمایشگاه بین المللی

با توجه به شرایط ذکر شده برای انتخاب و رزرو بهترین هتل ها در سفرهای کاری، در ادامه نزدیک ترین و بهترین هتل ها برای شرکت در نمایشگاه بین المللی را معرفی خواهیم نمود. این هتل ها عبارتند از:

 

هتل شایان کیش

در بین تمام هتل های کیش، هتل 5 ستاره شایان نزدیک ترین و البته بهترین گزینه برای سفرهای کاری می باشد. این هتل بخاطر داشتن فاصله بسیار کوتاه و نزدیک به 300 متر تا محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کیش از محبوب ترین گزینه ها در این جزیره به شمار می رود.

 

هتل شایان کیش که از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره می باشد، در موقعیت مکانی بسیار مناسب و نزدیک به اسکله قدیمی قرار گرفته و تمام آنچه که برای سفرهای کاری لازم می باشد را در کنار هم حفظ کرده است.

 

فاصله کوتاه هتل شایان تا دریا باعث شده است تا اکثر اتاق های آن رو به دریا بوده و آرامش بی نظیری در آن ها حاکم باشد. این هتل از قدیمی ترین هتل های کیش می باشد که از سال 1354 تا امروز میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

 

در سال 1390 هتل شایان مجدد بازسازی و با استانداردهای روز دنیا تجهیز شد. در حال حاضر می توان در اتاق و سوئیت های مختلف با امکانات عالی اقامت داشت و در استخر، سالن ماساژ، سونا، سالن بدنسازی و فضای سبز آن برای کسب انرژی استفاده نمود.

 

از دیگر شرایط بسیار عالی هتل شایان کیش می توان به تنوع در منوی غذایی رستوران های مختلف آن اشاره نمود. رستوران سنتی در محوطه هتل و همچنین رستوران شمبیلر در طبقه همکف آن علاوه بر ارائه منوی غذایی با کیفیت، فضایی عالی را برای استراحت و امتحان کردن غذا را فراهم نموده اند.

 

هتل هلیا کیش

از دیگر هتل های کیش که شرایط بسیار خوبی را برای سفرهای کاری و شرکت در نمایشگاه های بین المللی دارا می باشد می توان به هتل 4 ستاره هلیا اشاره نمود. این هتل کمتر از 700 متر تا محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی فاصله داشته و از سال 1385 در این منطقه از گردشگران میزبانی می کند. از جمله مزایای هتل هلیا کیش می توان به فاصله بسیار کم آن با مراکز خرید اشاره نمود. در نتیجه این هتل نه تنها برای شرکت در نمایشگاه، بلکه برای افرادی که به قصد خرید و تجارت در بازارهای جزیره به این منطقه سفر کرده اند نیز مناسب می باشد.

بهترین هتل های کیش برای سفر های کاری کدامند؟

هتل 4 ستاره صدف کیش

برای اینکه بتوانید تنها با دو دقیقه پیاده روی به نمایشگاه بین المللی کیش مراجعه کنید، رزرو هتل صدف کیش می تواند گزینه مناسبی باشد. این هتل که در لیست بهترین هتل های کیش قرار دارد، با چهار ستاره و اتاق های بسیار عالی و امکانات مطلوب شرایط مناسبی را برای استراحت در سفر چند روزه فراهم نموده است.

 

هتل 4 ستاره صدف در سال 1381 و با معماری بسیار زیبا و کاملا مدرن ساخته شد و به منظور بروزرسانی تجهیزات و امکانات داخلی، در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد و علاوه بر داشتن فاصله کوتاه با مراکز خرید و تجاری، می توان از زیبایی های آبشاری که در فاصله اندک با هتل قرار دارد استفاده نمود.

 

از دیگر گزینه هایی که می توان در لیست بهترین هتل های کیش برای سفرهای کاری قرار داد، هتل گراند، لوتوس، پارس نیک و هتل جام جم می باشند. هر یک از این هتل ها با توجه به شرایط مورد نظر مسافران می توانند گزینه های خوب و مناسبی به شمار روند.

 

سایت رزرو هتل اقامت 24 با ارائه تخفیف های بسیار عالی و بی نظیر شرایط رزرو هتل با کمترین هزینه را فراهم نموده است. در این سامانه می توان مشخصات کاملی از هتل ها از قبیل امکانات، تصاویر بخش های مختلف هتل و همچنین فاصله آنها با مکان های مهم در مقصد مورد را مشاهده نمود. ارائه اطلاعات واقعی و تخفیف های باور نکردنی و سابقه فعالیت بسیار درخشان در حوزه رزرو اینترنتی هتل از جمله ویژگی های منحصر به فرد اقامت 24 به شمار می رود.