پارس ناز پورتال

هدفون احتمالی آیفون 7 با پورت لایتنینگ

هدفون احتمالی آیفون 7 با پورت لایتنینگ

هدفون احتمالی آیفون 7 با پورت لایتنینگ 

هدفون های آیفون همیشه با پورت های جک 3.5 میلیمتری که بین گوشی ها هم رواج دارد عرضه شده است اما این بار در مورد گوشی آیفون 7 قضیه کمی فرق کرده است. در ماه‌های گذشته شایعات زیادی منتشر شده که بیان می‌کنند آیفون جدید جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ندارد.

 

تا امروز چندین و چند طرح هم دیده‌ایم که این فرضیه را تایید می‌کنند. با این حال تا الان تصویری از هدفون‌های جدید احتمالی که با پورت لایتنینگ کار می‌کنند را ندیده بودیم.

 

در این شرایط تصویری از این مدل هدفون‌ها که احتمالا در آیفون ۷ به کار خواهند رفت منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که این هدفون را نمی‌توان برای گوشی‌هایی غیر از گوشی‌های اپل و همینطور برای مدل‌های قدیمی‌تر به کار برد.

 

اتصال لایتنینگ در این تصویر بزرگ‌تر از اتصال کابل USB اپل است و بخشی از بدنه آن حالت مدور دارد در حالی که کابل‌های رسمی اپل مربعی هستند، به همین دلیل برخی حدس زده‌اند که شاید این محصول را شرکت دیگری برای اپل تولید کرده باشد.

 

پیش از این تصاویری هم از یک تبدیل منتشر شده بودند که بوسیله آن می‌شد هدفون‌های قدیمی‌تان را در مدل‌های جدید با پورت لایتنینگ هم به کار ببرید. به هر حال احتمال دارد که بازار این آداپتورها هم داغ شوند. باید دید اگر این تغییر در گوشی‌های اپل رخ بدهد در عمل چه تاثیری روی استقبال کاربران خواهد داشت.