پارس ناز پورتال

هدفون های Halosport مخصوص ورزش و موسیقی

هدفون های Halosport مخصوص ورزش و موسیقی

هدفون های Halosport مخصوص ورزش و موسیقی 

درست است که ورزشکاران هنگام تمرین موسیقی گوش می کنند و این تاثیر خوبی روی کارکرد آن ها دارد.هدفون Halosport علاوه بر موسیقی کارهای دیگری هم انجام می دهد. با نزدیک شدن به المپیک ریو شور و حال خاصی در ورزشکاران تمام رشته‌های ورزشی ایجادشده است.

 

المپیک یکی از رویاهای هر ورزشکار و سقف آرزوهای اوست. با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی شیوه آموزش و تمرین ورزشکاران نیز دستخوش تحولاتی بنیادین شده است. امروز شاهد بهره‌گیری ورزشکاران المپیکی از فناوری‌هایی نظیر هدفون Halo Sport هستیم که به بهبود تمرین‌های آن‌ها و افزایش عملکرد جسمی و ذهنی آن‌ها کمک می‌کند.

 

یکی از مهم‌ترین عوامل دخیل در موفقیت ورزشکاران هماهنگی 100 درصدی ذهن با اعضای بدن آن‌ها است. محققین معتقدند که ورزشکاران با تقویت رشته‌های عصبی مغز خود و هماهنگ کردن آن‌ها می‌توانند عملکرد خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهند. هدفون Halo Sport نام محصولی است که تأثیرات مثبتی را بر روی سیستم عصبی مغز گذاشته و سبب ترمیم و بهبود رشته‌های عصبی شده است.

هدفون های Halosport مخصوص ورزش و موسیقی

دانشمندان با ساخت گجتی پوشیدنی در قالب هدفون موفق شدند تا قشرهای عصبی مغز را تحریک کرده و موجب هماهنگی و بهبود کارایی آن‌ها شوند. آن‌ها معتقدند این روش بسیار مؤثرتر از استفاده از وزنه‌های سنگین و تمرین‌های طاقت‌فرسا است.

 

این تکنولوژی به‌خوبی در بین ورزشکاران جهان جایگاه خود را پیدا نموده و مشاهده می‌کنیم که ورزشکاران المپیکی بزرگی همچون سیرا لئون (قهرمان دو سرعت)، ترینیداد و توباگو (قهرمان دو با مانع) از این گجت فوق‌العاده در جهت کسب موفقیت استفاده می‌کنند.

 

ناتاشا هستینگز (Natasha Hastings) قهرمان دو 4X400 متر، مایک راجرز قهرمان دو سرعت و مایکل تینسلی قهرمان دو با مانع 400 متر ورزشکاران شاخص آمریکایی هستند که با استفاده از هدفون Halo Sport موفق به کسب عنوان‌های قهرمانی در رشته ورزشی خود شده‌اند.

 

صرفه نظر از مبلغ 649 دلار که باید بابت خرید این هدفون بپردازید یادآوری این نکته بسیار مهم است که این گجت به‌صورت آزمایشی روانه بازار شده و نتایج اصلی آن بعد از اتمام بازی‌های المپیک و بررسی تأثیر آن بر روی عملکرد ورزشکاران المپیکی مشخص می‌گردد. اگر آزمایش‌ها صورت گرفته و نتایج آن مؤثر و مفید واقع شوند

 

می‌توان گفت دنیای ورزش دستخوش تغییر و تحولاتی عظیم خواهد شد.ورزشکاران المپیکی می‌توانند با بهره‌گیری از هدفون Halo Sport مدال‌های ارزشمندی را از المپیک به خانه آورده و مهر تأییدی بر تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های ارزشمند این گجت فوق‌العاده زنند.

 

لازم به ذکر است حمایت از طراحی و ساخت این‌گونه گجت ها می‌تواند این ده ورزشی و ورزشکاران المپیکی را متحول ساخته و روند تمرینات و آمادگی ورزشکاران را تغییر دهد.