پارس ناز پورتال

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

هدیه های گران قیمت سلبریتی ها برای بچه هایشان 

سلبریتی ها برای فرزندانشان گاهی اوقات خرج هایي انجام می‌دهند که واقعا تعجب برانگیز است. امروز به معرفی آنها میپردازیم. ستاره ها نه تنها برای خود، بلکه برای فرزندانشان نیز هزینه هاي گزافی را می‌پردازند. بعنوان مثال کودکانی چون بلو آیوی، نورث وست یا سوری کروز، از بچه هاي مرفهی هستند که هر چه بخواهند برایشان در کمترین زمان ممکن،

 

فراهم میشود. اگر دوست دارید با گرانترین هدایایی که ستاره ها به فرزندانشان میدهند آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

بلو آیویجی

جی زی و بیانسه برای فرزند اولشان، بلو آیوی، سنگ تمام گذاشتند. بعنوان مثال، آنها برای سیسمونی او یک کالسکه الماس نشان به همراه یک اسب چوبی 600000 دلاری، هدیه دادند. شاید دلیل اینهمه افراط این بود که آنها برای تولد نخستین فرزندشان هیجان داشتند و نمی‌دانستند

 

که چگونه شادی خودرا نشان دهند. هر چه بلو آیوی بزرگ‌تر شد، هدیه هاي او نیز گرانقیمت تر شد. بعنوان مثال برای جشن تولد یک سالگی اش، او یک عروسک باربی 80000 دلاری هدیه گرفت که با الماس تزیین شده بود. آیا واقعا بلو آیوی می‌تواند با این عروسک بازی کند؟!

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

سوری کروز

تام کروز و کیتی هولمز از خرج کردن برای تنها فرزندشان لذت می بردند. سوری آن قدر عروسک، لباس و جواهرات لاکچری داشت که در باور هیچ کس نمی گنجید. یکی از بهترین هدیه هایي که او از پدر و مادرش دریافت کرد، یک خانه بازی بود که 24000 دلار می ارزید. این خانه گاراژ، الکتریسیته، لامپ و شیرهای واقعی آب داشت، از این رو کروز می توانست در آن زندگی کند.

 

علاوه بر خانه، آنها یک خودرو کوچک مرسدس بنز نیز برای او خریدند تا در حیاط خانه اش پارک کند. این ستاره خردسال، لباس هایي که به تن میکند نیز از بهترین برندها تهیه شده است. او دراین سن کم امکاناتی دارد که هنوز تعداد زیادی از مردم در سنین بالاتر هم قادر به خرید آنها نیستند.

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

کیم کارداشیان و کانیه وست

خانواده کارداشیان یکی از ثروتمندترین خانواده هاي جهان است، از این رو تعجبی ندارد که برای فرزندانشان هزینه هاي گزافی بپردازند. نورث وست، فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست، در حال حاضر یکی از مرفه ترین کودکان جهان است. او هر چه بخواهد، برایش فراهم است. اسباب بازی هایي که او دارد آن قدر لاکچری است

 

که اکثر ما از پس خرید آن بر نمی‌آییم. بعنوان مثال او یک اسب اسباب بازی که با جواهرات سواروسکی دیزاین شده به قیمت 137000 دلار یا یک عروسک خرسی از برند لویی ویتون به قیمت 170000 دلار دارد. زمانی که او 6 ماهه بود، یک خودرو لامبورگینی کوچک اما دقیقا شبیه به خودرو پدرش، هدیه گرفت که هزاران دلار می ارزید. تصور کنید کودکی که در 6 ماهگی هدیه اي به این گران قیمتی بگیرد، در سن هاي بالاتر چه انتظاراتی از پدر و مادرش خواهد داشت.

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

خانواده هاي سلطنتی خودشان را مستحق بهترینها می‌دانند، دقیقا انچه کیت و میدلتون و شاهزاده ویلیام هستند. آنها برای فرزندانشان یک خانه بازی به قیمت 20000 دلار خریدند. این خانه آن قدر بزرگ و لاکچری است که شاهزاده جرج کوچک میتواند دوستانش را در آنجا به صرف نوشیدن چای دعوت کند.

 

خواهر او، پرنس شارلوت نیز یک جغجغه طلا به ارزش 40000 دلار، به مناسبت غسل تعمیدش، هدیه گرفت. از آنجا که والت دیزنی نیز برای تمام کودکان جذاب است، کیت و شاهزاده ویلیام یک تابلوی نقاشی از سفید برفی رابه قیمت 200000 دلار برای فرزندانشان خریدند. کودکی که دراین سن هدیه هایي به این گرانی دریافت می‌کند، در بزرگسالی چه چیزی دریافت خواهد کرد؟!

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

دیوید بکهام

بروکلین، رومئو، کروز و هارپر، باوجود داشتن پدر و مادری ثروتمند مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، هر چه بخواهند برایشان فراهم است. به گزارش پارس ناز بعنوان مثال آنها برای فرزندانشان یک خانه بازی بزرگ به قیمت 200000 دلار ساختند که بیشتر شبیه قصر است تا یک خانه بازی برای کودکان. علاوه بر این، آنها یک خانه درختی کاملا مجهز،

 

شامل اسباب بازی، لباس، خودرو و جواهرات، به فرزندانشان هدیه داند. از وسایل بازی لاکچری آنها که بگذریم، لباس هایي که آنها به تن میکنند نیز از بهترین برندها انتخاب شده که البته طبیعی است که این زوج مشهوری که در حال حاضر در دنیای مد و فشن حرف اول را می‌زنند، فرزندان خوش تیپی نیز داشته باشند.

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

جنیفر لوپز

فرزندان دو قلوی جنیفر لوپز و مارک آنتونی، حتی قبل از تولد، هدیه هاي گرانقیمت خودرا دریافت کردند. جنیفر اتاق آنها رابا عروسک هاي جواهر نشان تزیین کرد و تخت خوابشان رابا مرغوب ترین پارچه هاي موجود در جهان پوشاند. گرچه ستاره هاي دیگر به اسب چوبی برای فرزندانشان قانع بودند

 

اما جنیفر برای هر کدام از آنها یک کره اسب واقعی خرید. آنها همیشه بهترین لباس ها رابه تن دارند و هر چند وقت یکبار برای خرید به پاریس می‌روند. بعنوان مثال کیفی که دختر جنیفر، اما، به دست دارد، 2100 دلار می ارزد.

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

کورتنی کارداشیان

کورتنی هم مانند خواهرش کیم کارداشیان، در خرج کردن برای فرزندانشان افراطی عمل میکند. هم او و هم شوهرش، اسکات دیسیک، عاشق خودرو اند، از این رو برای فرزندانشان نیز کلکسیونی از بهترین برندهای اتومبیل هاي بچه گانه را خریده اند، به طوریکه حیاط آنها شبیه به نمایشگاه خودرو شده است.

 

روزهای کریسمس نیز ازآن روزهای خاصی است که این خانواده در خرید هدیه زیاده روی می‌کنند. اگر به زیر درخت کریسمس آنها نگاهی بیاندازید، هدیه هاي گران قیمتی مانند اتومبیل، درام، فوتبال دستی و… را مشاهده خواهید کرد.

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

آرادیا باچان و آیشواریا رای

آرادیا باچان و آیشواریا رای برای تولد یک سالگی فرزندشان یک اتومبیل به ارزش 38790 دلار و یک خانه در شهر دبی به قیمت 540 میلیون دلار خریدند. این زوج، بجای این‌که پولشان را خرج اسباب بازی هاي گرانقیمت کنند، برای آینده او سرمایه گذاری کردند. برای تولد 4 سالگی نیز، او یک Audi A8به قیمت 250 میلیون دلار هدیه گرفت. تصور کنید که او در سن 6 سالگی، 3 اتومبیل لوکس داشت. بنظر شما او برای تولد 18 سالگی اش چه هدیه دریافت خواهد کرد؟

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

هدیه هاي گرانقیمت سلبریتی ها برای بچه هایشان ،هدیه هاي گرانقیمت ستاره ها برای فرزندان،هدیه هاي گرانقیمت بازیگران برای فرزندان