پارس ناز پورتال

این هدیه ها زنان را بسیار خوشحال می کند

این هدیه ها زنان را بسیار خوشحال می کند

این هدیه ها زنان را بسیار خوشحال می کند 

خوشحال کردن دل همسر بسیار ارزشمند است چراکه وقتی پای هدیه دادن نیز در بین باشد خانم ها از اینکار بسیار ذوق زده می شوند. مراسم مهمی در راه است؛ شاید یک تولد، یک سالگرد یا جشن فارق‌التحصیلی باشد و شما به دنبال یک هدیه مناسب هستید که به همسر، دختر یا مادرتان بدهید. این هدیه قرار است نشان دهد که شما چقدر به او اهمیت می دهید، چقدر به یاد او هستید. پس گزینه‌هاي خودرا بررسی کنید.

 

بهترین هدیه برای خانم ها

در بین گزینه‌هاي شما احتمالا پوشاک، کفش، گل، کتاب، زیورآلات در اولویت هستند. اگر بخواهید لباس هدیه دهید باید سایز خانم‌ها را دقیق بدانید چرا که هدیه دادن لباسی با سایز کوچک تر یا حتی بزرگ‌تر به یک خانم، ممکن است شما را در دردسر بزرگی بیاندازد! دراین مواقع، خرید شال و روسری یا شاید یک لباس فری سایز رابه شما پیشنهاد می کنیم.

 

اما اگر سایز وی را میدانید، می توانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدنشان، از مغازه‌ها یا فروشگاه‌هاي اینترنتی خرید خودرا انجام دهید.

 

انتخاب یک هدیه مطمئن

در فهرست گزینه‌هاي هدیه، زیورآلات شاید نخستین گزینه شما نباشد ولی مطمئن باشید که یکی از بهترین راه‌هاي نشان دادن عشقتان به یک زن، همین زیورآلات است. یک زیور میتواند نمادی از یک تعهد باشد یا نشان ‌دهنده یک احساس قشنگ. اما الزاماً هم قرار نیست یک معنی خاص داشته باشد

 

و می تواند یک چیز ساده و کوچک باشد. قبل از هرچیز خیلی مهم است که بودجه خودرا مشخص کنید. اگر بودجه شما زیاد است و دستتان در خرید باز است، انتخابات زیادی خواهید داشت؛اگر برای خرید هدیه تردید دارید و نمی دانید چطور می توانید خانم‌ها را خوشحال کنید، باید گفت که اکثر خانم‌ها از طلا خوششان می آید.

 

طلا همیشه یک انتخاب مطمئن است ودر واقع بهترین راه حل برای آقایانی که به بن‌بست رسیده‌اند و وقت زیادی هم برای خرید هدیه ندارند طلاست. یک نکته خیلی مهم این است که با توجه به سلیقه و علاقه طرف مقابل برایش هدیه بخرید. مثلاً قبل از خرید طلا برای همسرتان، به زیورآلاتی که استفاده می کنند خوب دقت کنید و به این سوال‌ها جواب دهید؛

 

طلای سفید دارند یا طلای زرد؟ اکثرا چه طرحی دارند؟ نگین‌هاي زیادی دارند یا کم؟ اگر از سنگ در آن‌ها استفاده شده‌است چه نوع سنگی است؟ با پاسخ به این سوال‌ها شما ایده اولیه برای خرید را دارید. سپس میتوانید از میان دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر و غیره، هدیه‌ را انتخاب کنید.

 

در طول تاریخ، طلا همیشه با ارزش و گران‌بها بوده است و مشتری درجه یک آن هم خانم‌ها بوده‌اند. طلا زینتی است که میتواند دل خیلی از خانم‌ها رابه دست بیاورد. طراحان زیورآلات ایرانی امروزه طرح‌هاي جدیدی خلق کرده‌اند و طلا را نه به شکل سنتی، بلکه درکنار چرم، سنگ، شیشه و حتی نقره و برنج، قرار داده‌اند و طرح‌هاي مدرن و جذابی تولید کرده‌اند. البته این زیورآلات زیبا، قیمت بالایی هم دارند که شاید همه ی توان پرداخت آنرا نداشته باشند.

 

همیشه گران ترین بهترین نیست

شما الزاماً وادار نیستید پول زیادی خرج کنید تا علاقه خودتان را نشان دهید. و یا انکه حتماً نباید یک هدیه لوکس و تجملی باشد تا کسی را خوشحال کند. اگر بودجه زیادی ندارید، هدیه شما می تواند ساده و با قیمت مناسب باشد مثل گردنبند هاي فیروزه و طلا دخترانه که برای دختر خانم‌ها بسیار جذاب است، و یا یک زنجیر طلای ظریف برای همسرتان باشد که طراحی منحصربه‌فردی دارد.

 

همسر شما، نیمه کامل کننده شماست و برای او مهم است که شما حس خود رابه او ابراز کنید، اما چطور می خواهید اینکار را انجام دهید؟ به خانمی که خیلی به دنبال هدیه‌هاي گران‌بها و پر زرق و برق نیست، می توان یک گردنبند نقره هدیه داد با یک زنجیر ظریف و یک آویز کوچک که همیشه به گردن داشته باشد و هر بار که به آن نگاه می کند به یاد شما بیافتد، یا شاید یک گوشواره نقره که با هر لباسی هماهنگ شود،

 

وی را خیلی خوشحال کند. از طرح‌‌هاي پرطرفدار در زیورآلات نقره، ترکیب نقره با سنگ‌هاي‌ فیروزه و یاقوت است. شما می توانید برای دیدن مدل‌هاي جدید از زیورآلات نقره به فروشگاه‌هاي آنلاین سر بزنید یا حتی طرح مورد نظرتان رابه نقره‌کاران سفارش دهید. نگران سیاه شدن نقره هم نباشید چراکه با چند ترفند ساده می توانید خیلی آسان نقره‌جات قدیمی خودرا سفید کنید.

 

بدلیجات مدرن را دستکم نگیرید

سال‌هاست که بدلیجات بسیار پرطرفدار شده‌اند و دیگر مثل قدیم نیست که بدلیجات کم ارزش باشند و همه ی فقط طلا دوست داشته باشند. برندهای معتبر مد و لباس امروزه زیورآلات بدلی بسیار زیبا و جذابی طراحی می کنند که البته قیمت‌هاي کمی هم ندارند. گردنبندهایی با سنگ‌هاي مصنوعی

 

خوش‌رنگ، دستبندهای چرمی که با نخ‌هاي مرغوب گلدوزی شده‌اند، مرواریدهای مصنوعی، ترکیب فلزاتی مثل برنج، مس،زینک و صدها ترکیب دیگر که با لباس‌ها رسمی و غیررسمی هماهنگ می شوند.یکی از جذاب‌ترین زیورآلات بدلی برای خانم‌ها گوشواره است که انواع مدل‌هاي آن در بازار امروزی وجوددارد.

 

یکی از این مدل‌ها تلفیق طرح‌هاي سنتی با مدرن است. مانند طرح ترمه که بر روی یک گوشواره شیشه‌اي از برند غیر ایرانی حکاکی شده است و یا استفاده از منگوله‌هاي قدیمی دریک گوشواره، طرح‌هایي هستند که یک دختر با سلیقه مدرن حتماً به آن‌ها علاقه‌مند خواهد شد. برای سفارش و خرید انواع مدلهای گوشواره و آویز گوش می توانید به فروشگاه‌هاي اینترنتی سر بزنید چرا که طبق معمول به روزتر از مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي بیرون هستند.

 

در نهایت اگر تصمیم گرفتید برای هدیه دادن به سراغ زیورآلات بروید، انتخابات زیادی خواهید داشت. دل تان رابه دریا بزنید و برای ابراز احساسات خود خلاق باشید. فراموش نکنید که یک هدیه ساده یا یک هدیه گران‌بها، به یک بسته ‌بندی خوب و مناسب احتیاج دارد. شما میتوانید از جعبه‌هاي آماده استفاده کنید و یا حتی خودتان یک جعبه کادو خلاقانه و آسان بسازید.

 

برای تزیین جعبه هم می توانید از گل‌هاي طبیعی استفاده کنید چراکه خانم‌ها عاشق گل هستند. اینبار به‌جای گل رز، از گل‌هاي دیگر مثل زنبق یا سوسن روی هدیه خود امتحان کنید و با توجه به رنگ گل‌ها، رنگ کاغذ کادو یا جعبه کادو را انتخاب کنید چون هماهنگ کردن رنگ‌ها هدیه شما را جذاب‌تر میکند. به خاطر داشته باشید، این که شما خودتان هدیه را تهیه و تزیین میکنید، برای طرف مقابل بسیار با ارزش است.