پارس ناز پورتال

هستی مهدوی فر و شایعه ازدواجش

مجموعه : اخبار سینما
هستی مهدوی فر و شایعه ازدواجش

هستی مهدوی فر و شایعه ازدواجش 

هستی مهدوی فر یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران است که چندی قبل خبر ازدواج وی در فضای مجازی پخش شد.

 

 نام:هستی
نام خانوادگی:مهدوی فر
تاریخ تولد:1370
محل تولد :تهران

 

هستی (مهدخت) مهدوی فر متولد آذرماه 1370 در تهران میباشد.
هستی مهدوی فر و شایعه ازدواجشهستی مهدوی فر اغلب در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش کرده است. سریالهایی چون جراحت، سوت پایان، نقش لیلی، پرستوهای عاشق، دسته بازنده ها و مادرانه از جمله سریال هایی است که هستی مهدوی فر در انها بازی کرده است. او با بازی در سریال مادرانه و در نقش رها دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد شده، خوش درخشید.

 

هستی مهدوی، یاد گرفته نقش های متفاوتی بازی کند. با نگاهی به کارنامه کاری او می توان، این را به راحتی فهمید. از دختری متفاوت در سوت پایان تا نقش یک دختر لال در زبان مادری.

هستی مهدوی فر و شایعه ازدواجش

مصاحبه با هستی مهدوی
خانم مهدوی فر شما از جمله بازیگرانی هستید که بازیگری را با یک سریال با کیفیت آغاز کردید خودتان بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

 

بله من بازیگری را 5 سال پیش با بازی در سریال جراحت آغاز کردم. این سریال عوامل حرفه‌ای و بازیگران کار بلدی داشت. افزون بر این ها در ماه مبارک رمضان که توجه‌ها نسبت به تلویزیون بیشتر می شود پخش می‌شد من شروع خوبی داشتم و بابت این قضیه خوشحالم

 

و بعد از آن رهای مادرانه سبب درخشش بیشتر شما در تلویزیون شد.

 

مادرانه هم سوژه‌ی خوبی داشت و رها از آن دسته نقش هایی بود که می توانستی روی آن به خوبی مانور بدهی.

 

چرا بعد از مادرانه ما شاهد اثری در آن سطح از شما نبودیم؟

 

شاید یکی از دلایل مهم آن پخش آن سریال در ایام مبارک رمضان باشد چون تلویزیون در آن زمان جذابیت بیشتری برای مخاطبش دارد همچنین سوژه‌ی خط قرمزی مادرانه سبب شد نگاه‌های بیشتری را نسبت به خود جلب کند.
مردم ما دوست دارند چنین موضوعاتی را از تلویزیون تماشا کنند و مضمون ناب مادرانه سبب شد نقش و بازی من هم در آن بیشتر از سایر آثارم به چشم بیاید.

 

شما در سال 93 عملکرد خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

 

به نظر خودم در سال 93 پر کار بودم من در چند سریال و اثر سینمایی ایفای نقش کردم که گذر از رنج ها و هانیه شاخص ترین آنها بودند نمره ی زیاد خوبی به خود نمی دهم اما نسبت به سال های گذشته پر کارتر بودم.

 

سینما را در سالی که گذشت چگونه دیدید؟

 

من تنها دو فیلم شیفت شب نیکی کریمی و شکاف کیارش اسدی زاده را دیدم و زیاد نمی‌توانم راجع به این جشنواره نظر دهم. من کلا دلم از سینما خیلی پر است و بهتر است صحبت نکنم.

 

به نظر شما در این دوره جوان گرایی شده بود؟

 

نه هرگز، ما ابتدا باید جوان گرایی را در سینما تعریف کنیم بعد به رشد آن بپردازیم اگر واقعا می‌خواهیم جوانان را در سینما تشویق کنیم باید به آنها جایزه دهیم یک جمله معروف و غلط بین مسئولان سینما است که می‌گویند جوانان حالا وقت دارند و جایزه‌ها را به مسن‌ترها بدهیم اولا که هیچ کس نمی‌داند یک ثانیه بعد چه اتفاقی برایش می‌افتد

 

شاید من زودتر از یک فرد 100 ساله از دنیا بروم ثانیا یک جوان تمام انرژی و توان خود را برای بازی در یک اثر سینمایی می گذارد و انتظار دارد از این تلاشش قدر دانی نشود گاهی اوقات این بی‌توجهی‌ها سبب دلزدگی‌ فرد می‌شود و چه بسا کلا از بازیگری فاصله بگیرد من از مسئولان می خواهم بیشتر به جوانان سینما توجه کنند و فقط شعار ندهند.

 

به نظر شما فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر پاسخگوی نیاز سینما در سال 94 است؟

 

به نظر من سال گذشته فیلم‌های عالی زیادی داشتیم اما در این دوره یک فیلم مطلقا خوب نبود، در این دوره فیلم‌های زیادی به ناحق از بخش مسابقه کنار گذاشته شدند من شاهد بودم که یک فیلم با کیفیت کنار گذاشته شد و فیلمی که تنها راف کات شده بود به بخش مسابقه راه یافت امیدوارم حق هم را کمتر بخوریم و در سال جدید شاهد این اتفاقات نباشیم.

 

معیار شما برای انتخاب نقش‌هایتان چیست؟

 

برای من فیلم نامه در اولویت اول قرار دارد حتی اگر نقشم در یک فیلمنامه ی خوب شبیه کار قبلی باشد آن را می‌پذیرم به نظر من در سینمای ایران نقش های متفاوت زیادی برای بازیگران مخصوصا خانم ها نداریم و این هنر بازیگر است که باید حتی نقش های شبیه هم را چنان متفاوت بازی کند که مخاطب خوشش بیاید، من هم همیشه سعی می‌کنم که حتی اگر نقش‌هایم شبیه هم باشد آنها را متفاوت ایفا کنم.

 

اولویت اولتان در زندگی بازیگری است؟

 

نه من از همان ابتدای ورود به این عرصه عاشق فیلم سازی بودم و برای رسیدن به این هدف تلاش های فردی زیادی می کنم اگر برف ببارد تصمیم دارم که یک فیلم 30 دقیقه‌ای در حوزه‌ی هنر و تجربه بسازم زیرا فیلم‌نامه‌ام به گونه‌ای است که تمام اتفاقات آن در برف می‌افتد.

 

اگر به عقب بر می‌گشتید باز هم وارد عرصه‌ی بازیگری می‌شدید؟

 

بازیگری را نمی دانم ولی حتما وارد سینما می شدم سینما یک پدیده‌ی فوق العاده در جهان است که لایه های پنهان زیادی دارد یک فرد ممکن است از نقاشی یا هنرهای دیگر خسته شود اما سینما با اینکه به طور مستقیم روحت را هدف قرار می‌دهد به شدت وابستگی می آورد و من به شدت به آن علاقمند شدم حتی اگر چندین سال هم بگذرد باز سینما را انتخاب می ‌کنم.

 

بازی کدام بازیگری را بیشتر می پسندید؟

 

من کلا انسانی با سلیقه‌ی متغیر هستم و در مورد این مسائل نمی‌توان به طور قطع صحبت کنم.

 

در سال 93 خبری در مورد خودتان شنیدید که متعجبتان کند؟

 

به نظر من تمام شایعاتی که حول هنرمندان است از بین خودشان بیرون می آید من بارها و بارها خبر ازدواجم را شنیدم در صورتی که اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. من با شایعات پیرامون هنرمندان مشکل اساسی ندارم زیرا آدم به برخی از آنها از ته دل می خندد اما شایعه نباید ویرانگر و زندگی خراب کن باشد.

 

برای سال 94 چه برنامه‌ای دارید هم از نظر کاری و هم از نظر شخصی؟

 

من هیچگاه برنامه‌‌ی خاصی برای خود نمی‌ریزم زیرا بعضی از اتفاقات واقعا دست خود آدم نیست. اما تصمیم دارم در سال جدید موسیقی ام را ادامه دهم و کتاب های بیشتری بخوانم از نظر کاری هم قرار است بعد از تعطیلات عید جلوی دوربین فیلم مهدی رحمانی بروم.

 

اگر بخواهید در ایام نوروز به مسافرت بروید کجا را انتخاب می ‌کنید؟

 

من در کل مسافرت را دوست دارم و به نظر من همیشه باید سفر کرد زیرا بسیاری از تجربیات زندگی انسان در سفر بدست می آید همیشه سفر خوب است اما خود من روستاهای اطراف شهرهای کوچک را برای مسافرت انتخاب می کنم اصفهان و شیراز را نیز را بیشتر افراد دیده اند

 

اما مثلا یزد و نزدیک های میبد روستاهایی قدیمی وجود دارد که تمام مردم آن زرشتی هستند و یا در کاشان ابیانه با قدمت 3000 سال یک مکان خوب برای مسافرت است.

 

اولین عیدی را از دست چه کسی گرفته اید و به چه کسی داده اید؟

 

درست یادم نمی‌آید که اولین عیدی را از دست چه کسی گرفتم اما من همیشه به برادر کوچکتر از خودم عیدی می‌دهم در کنار خانواده ی ما رسم است که بزرگ ترها به کوچکتر عیدی بدهند.

 

اگر بخواهید یک سین به هفت سین اضافه کنید چه چیزی را اضافه می‌کنید؟
(با خنده) سه پایه

 

پایش