پارس ناز پورتال

ماجرای عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن (رابطه های باورنکردنی)

ماجرای عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن (رابطه های باورنکردنی)

عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن 

مردی که وارد رابطه بی شرمانه با خواهرزنش شده بود در انتها حتی حاضر شد زنش را طلاق دهد تا به رابطه با خواهر زن ادامه دهد. همیشه حسرت محبت های دامادمان به خواهرم داشتم. تمام تلاشم را برای جدایی این دو نفر انجام دادم و خودم با او رابطه برقرار کردم. اکنون عاقبت جدایی داماد از خواهر را بخوانید .

 

جدایی داماد از خواهر

پدرم وضع مالی خوبی نداشت، مشروب غذای هر روز او شده بود. وقتی مشروب میخورد دیگر حال خودش را نمی فهمید.من و دو خواهر کوچکترم سعی می‌کردیم جلوی چشمش نباشیم، دیگر این وضع برای مان عادی شده بود، محبت پدر و مادر برایمان معنایی نداشت، چون آنرا لمس نکرده بودیم ولی در بیرون از منزل اگر کسی کوچک‌ترین نگاه محبت آمیزی به ما می‌کرد با تمام وجود آنرا می پذیرفتیم.

 

مدتی بود متوجه شدم خواهر کوچکترم دلبسته پسری شده و تمام دنیای خواهرم با آن پسر شکل گرفته بود، وقتی از او و محبت هایش صحبت می‌کرد به او غبطه می خوردم.

 

یک روز خواهرم رابا آن پسر در خیابان دیدم ، از همان لحظه جرقه حسادت نسبت به خواهرم درمن شعله ور شد انگار مهر آن پسر بدجوری به دل من نشسته بودو هر روز سعی می‌کردم وقتی خواهرم با امیر بیرون می رود من هم با آن ها باشم اینقدر به خواهرم حسادت میکردم که گاهی جلوی امیر با هم دعوای شدید می‌کردیم.

 

عاقبت جدایی داماد از خواهر

مدتی گذشت و امیر از زهره خواستگاری کرد و قرار شد که با هم ازدواج کنند ولی از آنجاییکه من امیر را دوست داشتم اینقدر به خواهرم حسادت می‌کردم که خواهرم از او جدا شد.من هم که منتظر چنین فرصتی بودم به صورت پنهانی با امیر رابطه دوستی خودرا ادامه دادمو این را هم میدانستم که زهره چقدر امیر را دوست دارد و به خاطر جداییشانو این‌که بلایی که امیر سر او آورده بودو به خاطر نداشتن یک پشتیبان محکم مثل پدر ومادرنتوانسته بود از او شکایت کند ، دچار افسردگی شدید شده بود.

 

این دوستی من با امیر چند ماهی ادامه داشت بدون این‌که خواهرم اطلاع داشته باشد،تااینکه یک روز متوجه این قضیه شد از ازآنجایی که خودش قربانی امیر بود درگیری سختی بینما بوجود آمد خواهرم قضیه رابه مادرم گفت ولی مادرم دیگر کاری از دستش برنمی آمد.

ماجرای عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن (رابطه های باورنکردنی)

عامل جدایی داماد از خواهر ، دیگر خواهر زن بود

صبح روزبعد که از خواب بیدار شدم خیلی کلافه بودم ، انگار تازه متوجه اشتباهم شده بودمبه خودم گفتم وقتی خواهرم به خانه آمد از او معذرت خواهی میکنم ، که یکدفعه زنگ تلفن خانه رشته افکارم را پاره کرد و به سمت تلفن دویدم .یکی پشت تلفن داد می زد خودتون رو سریع برسونید کارگاه، خواهرتون در یکی از اتاق های کارگاه با خوردن قرص خودکشی کرده است.

 

پدرم که توی این دنیا نبود با مادرم شتابان به سمت کارگاه رفتیم و جسم بی جان زهره که به نوعی نان آور خانه بود را روی زمین دیدم انگار دنیا روی سرم خراب شده بود دیگر حال خودم را نفهیمدم ….دختر که از کرده خود پشیمان بود مدام در اتاق مشاوره یکی از کلانتری های اصفهان می گفت:من میخواستم از زهره معذرت خواهی کنم !ولی حسادت های من زندگی وی را پرپر کرد ….

 

رابطه مخفیانه بین داماد و خواهر زن

چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از بدنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم.رابطه مردی با خواهر زنش، به چهار سال زندگی مشترک پایان داد. به گزارش ایسنا؛ زنی با حضور در شعبه ۲۴۰ دادگاه خانواده با بیان این‌که «شوهرم لیاقت پاکدامنی من را در زندگی نداشت»، مدعی شد:‌ چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از بدنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم.

 

وی در مورد نحوه اطلاع از این موضوع گفت:‌ در دوران نقاهت بارداری در خانه پدر و مادرم بودم. یک شب به همراه برادرم برای برداشتن وسایل به خانه رفتم و آنجا بود که متوجه شدم شوهرم با خواهرم رابطه دارد. ابتدا اصلا نمی‌توانستم باور کنم که خواهرم در حق من خیانت کرده است ولی بعد از مدتی که توانستم بر خودم مسلط شوم به واقعیت پی بردم.

ماجرای عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن (رابطه های باورنکردنی)

این زن جوان با بیان این‌که «شوهرم از همکاران خواهرم است و به واسطه او به خانواده‌مان معرفی شده بود»، اظهار کرد: بارها از خواهرم پرسیدم که اگر تو به این مرد علاقه داشتی چرا وی را برای زندگی کردن به من معرفی کردی؟ ولی او هر بار در پاسخ می گفت اصلا به شوهرت علاقه‌ نداشتم و اگر رابطه‌ای بوده به اصرار او بوده است.

 

شوهر 24ساله این زن نیز به رییس دادگاه گفت: من چهار سال از همسرم کوچک تر هستم. به او علاقه زیادی دارم ولی با او بودن مرا شاد نمیکند و زمانی که کنارش هستم احساس خاصی ندارم.وی ادامه داد: همسرم موقعیت شغلی خوبی داشت و بهمین خاطر با او ازدواج کردم.

 

زن جوان عنوان کرد من از تمام حق و حقوق خودم می‌گذرم ولی حضانت بچه‌ام را برای همیشه میخواهم زیرا شوهرم لیاقت پدر بودن را ندارد و نمی تواند بچه من رابه خوبی تربیت کند. تحت هیچ شرایطی از خواسته‌ام کوتاه نمی آیم و خواهان طلاق هستم.رییس دادگاه پس از شنیدن اظهارات طرفین حکم طلاق را صادر کرد.

 

خيانت و مکافات

از لحظه ای که خطبه عقد جاري شد فکر مي کردم آزاد شده ام و مي توانم هر طور که دلم خواست خودم را آرايش کنم و از خانه بيرون بروم. نامزدم نيز نسبت به اين موضوع حساسيتي نشان نمي داد ولي از همان روزهاي اول با مادرم دچار اختلاف شدم. او با نگراني مي گفت: آرايش خيلي غليظ و لباس های جلف و ناجور زيبنده تو نيست و سعي کن هميشه اعتدال را در حرکات و رفتارت رعايت کني. حيف که بدون توجه به حرف های مادرم فقط مي گفتم من ازدواج کرده ام،

 

اختيارم دست خودم است و شوهرم دوست دارد اين طوري باشم. حدود ۲ ماه گذشت ودر اين مدت متوجه پسر جواني شدم که هر موقع با نامزدم از خانه بيرون مي رفتيم ما را تعقيب مي کرد.اين پسر غريبه بالاخره يک روز که براي خريد بيرون رفته بودم مرا در خيابان تنها ديد و با تعريف و تمجيد از تيپ و قيافه ام سرصحبت را باز کرد.

 

متاسفانه من که خيلي به خودم مغرور شده بودم و به باوري نادرست دوست داشتم با ظاهر زننده ام خودي نشان بدهم فريب حرف های اين پسر جوان را خوردم و به تعهداتي که نسبت به نامزدم داشتم پشت پا زدم. مدت زيادي طول نکشيد تا همسرم از اين ارتباط مخفيانه مطلع شد و او بدون هيچ گونه معطلي طلاقم داد. با به وجود آمدن اين مشکل من ارتباطم

 

رابا آن پسر جوان ادامه دادم تا هر چه زودتر به خواستگاري ام بيايد و از بلاتکليفي دربيايم ولي او پس ازآن که مدتي از من سوء استفاده کرد خودش را کنار کشيد و گفت: زني که به شوهرش خيانت کند نمي تواند شريک خوبي براي زندگي باشد و …!عروس پشيمان در دايره اجتماعي کلانتري کاظم آباد مشهد افزود: آن جوان بدون توجه به موقعيت نابساماني که در زندگي برايم به وجود آورده با دختر ديگري ازدواج کرده است، اما هم اکنون اصرار دارد که با يکي از دوستانش ارتباط برقرار کنم.

 

اين آدم حيوان صفت تهديدم مي کند که اگر به خواسته هايش تن ندهم فيلم ها و تصاويري که از من در اختيار دارد را منتشر خواهد کرد تا آبرو و حيثيتم برود. تمنا مي کنم کمکم کنيد و مرا از اين بدبختي نجات بدهيد. ای کاش به نصيحت های والدينم گوش مي دادم و نامزدم نيز کمي در مورد حجاب و نوع پوشش و حرکات و رفتارم غيرت به خرج مي داد تا به اين بدبختي نمي افتادم؛ گرچه مقصر اصلي خودم هستم! 

 

رابطه نامشروع با خواهر زن 5 ساله توسط داماد 22 ساله

جنایتكاری كه پس از اذيت و اذیت خواهرزن پنج ساله‌اش وی را به قتل رسانده بود دستگیر شد. عصر روز 20 مهر ماه مردی به پاسگاه روستای مهرغان از توابع بخش میناب استان هرمزگان مراجعه كرد و گفت؛ دختر بزرگم باردار است وچون شوهرش روزها سر كار میرود برای اینكه او تنها نماند دختر پنج ساله‌ام زینب رابه خانه او می‌فرستادم. صبح امروز داماد 22 ساله ام قنبر با موتور به دنبال زینب آمد و وی را با خودش برد اما پس ازآن دیگر هیچ كس دخترم را ندیده است.

 

در پی اظهارات این مرد داماد وی احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. قنبر به كارآگاهان گفت؛ از وقتی كه زنم باردار شد هر روز زینب رابه خانه مان می‌بردم تا همسرم تنها نباشد و شب‌ها وقتی از سر كار برمی‌گشتم دوباره وی را به خانه شان برمی‌گرداندم. دیشب هم مثل همیشه زینب رابه خانه پدرش بردم و او در خیابان به سمت در خانه شان رفت

 

و ازآن به بعد وی را ندیدم. به دنبال اظهارات قنبر كارآگاهان به تحقیق از همسایه‌های خانه دختر مفقود شده پرداختند. اما هیچ فردی زینب را شب قبل از ناپدید شدنش ندیده بود.از آنجا كه هیچ كس اظهارات قنبر را تایید نكرده و از سویی او در حرف‌هایش دچار ضدونقیض گویی شده بود وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. قنبر دراین مرحله از تحقیقات حرف‌های متفاوتی زد اما سرانجام از كشته شدن كودك پنج ساله خبر داد و گفت؛

ماجرای عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن (رابطه های باورنکردنی)

شب حادثه در حالی كه زینب پشت موتورسیكلتم نشسته بود بطرف پمپ بنزین در حال حركت بودیم كه در میان راه ناگهان او از موتورسیكلت بر زمین افتاد. وقتی سراغ او رفتم متوجه شدم مرده است. من كه وحشت كرده بودم تصمیم گرفتم جنازه زینب را دفن كنم. در ادامه پیكر وی را به یك باغ لیمو درروستای تخت بردم و خاك كردم.

 

در پی اظهارات این مرد و با دستور بازپرس جاوید امانی – بازپرس كشیك جنایی – اكیپی ویژه به محلی كه قنبر اعلام كرده بود رفتند و با كمك او توانستند پيکر زینب را از یك گودال بیرون بكشند. در ادامه پيکر مقتول پنج ساله در اختیار كارشناسان پزشكی قانونی قرار گرفت. از سویی قنبر كه تا این مرحله از تحقیقات اظهارات متناقضی را بیان كرده بود اینبار ادعای دیگری مطرح كرد.

 

او گفت؛ آن روز به منزل پدرزنم رفتم تا زینب رابه خانه ام ببرم. اما در میان راه مسیرم را تغییر دادم و خواهرزنم رابه بهانه آبیاری به باغی درروستای تخت بردم. قرار بود پس از آبیاری باغ زینب را نزد همسرم ببرم اما یك لحظه فكری به سرم زد و وی را مورد اذيت قرار دادم. نمیدانم چطور شد اما وقتی به خودم آمدم دختر پنج ساله بیهوش شده بود. بلافاصله وی را داخل حوض آبی كه آنجا بود انداختم

 

تا به هوش بیاید اما سرش به یك سنگ برخورد كرد. خواستم وی را از حوض بیرون بیاورم اما زینب مرده بود. از شدت ترس دست و پایم را گم كرده بودم. با كاری كه كرده بودم آبرویم در خطر بود. بهمین دلیل تصمیم گرفتم خواهرزنم را همانجا سر به نیست كنم. پيکر را داخل یك گونی گذاشتم و كنار چند درخت دفن كردم.

 

اعترافات این مرد جنایتكار در حالی بود كه گزارش پزشكی قانونی نیز تعرض به دختر پنج ساله را تایید می‌كرد. به دنبال اعترافات تكان دهنده این مرد وی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد و بزودی پس از صدور كیفرخواست در دادگاه كیفری مورد محاكمه قرار خواهد گرفت.

 

بعضی از افراد هستند که بعد از ازدواج سؤال‌های بزرگی برایشان پیش می آید. این‌که آیا خواهر زن هم جزو محارم به حساب می آید؟ آیا می توان برای صمیمیت بیشتر با خانواده همسر روی حجاب خواهر زن حساسیت نداشت؟ آیا رابطه با خواهر زن اشکالی دارد؟ ستاره پاسخگوی شما خواهد بود

 

رابطه با خواهر زن چه حکمی دارد؟

خواهر زن از جمله نامحرم‌های فامیل است و باید تمام احکام مربوط به رابطه با نامحرم در مورد آن رعایت شود. از جمله این احکام عبارت‌اند از: نگاه به نامحرم، واجب بودن حجاب، حرام بودن لمس و تماس بدنی حتی اگر به قصد لذت نباشد.
اگر کسی با خواهر زن خودش رابطه نامشروع داشت، عقد او با همسر اصلی‌اش باطل نمیشود. البته طرفین برای اینکار منافی عفت مستحق حدود شرعی هستند.

 

رابطه با خواهر زن و حرام شدن همسر

مرد تا زمانی که زنی رابه عقد دائم یا عقد موقت خود در آورده نمیتواند با خواهر او ازدواج کند و اگر با علم به این موضوع با خواهر زن خودش رابطه زناشویی داشت مرتکب زنا شده است. با این حال همسرش بر او حرام نمی شود ولی چون رابطه او با خواهر زنش حکم زنا را داشته آن دو برای همیشه نسبت به هم حرام میشوند و نمی توانند با هم ازدواج کنند و اجازه همسر هم دلیلی بر جواز ازدواج با خواهرش نیست.

 

رابطه با خواهر زن بدون دخول

اگر معاشقه و ملاعبه با خواهر زن بدون دخول باشد ولی یکی از طرفین ارضا بشود با این‌که فعل حرام انجام شده است اما زنا به حساب نمی آید و موجب حرام شدن همسر بر شوهر یا حرام شدن ابدی خواهر زن بر مرد نمی شود. این عمل موجب تعزیر است و اگر از طریق شرعی برای حاکم شرع ثابت شود قاضی می تواند حکم شلاق «به تعداد کمتر از حد زنا» را برای آن‌ها اجرا کند اما حد زنا برای آن‌ها ثابت نمیشود.

 

ازدواج با خواهر زن

اگر کسی زنی رابه عقد دائم یا موقت خود در آورد تا زمانی که آن زن در عقد اوست نمی تواند با خواهر آن زن ازدواج کند اما درصورت طلاق اگر همسرش را طلاق رجعی بدهد در زمان عده نمیتواند با خواهر او ازدواج کند.در عده طلاق بائن احتیاط مستحب آن است که مرد از ازدواج با خواهر زن خودداری کند.در عده عقد موقت ازدواج با خواهر زن بنابر احتیاط جایز نیست.

 

فتوای آیت‌ الله مکارم شیرازی درباره رابطه با خواهر زن

اگر نشستن خواهر زن در صندلی جلوی اتومبیل زمانی که کس دیگری سوار اتومبیل نیست مصداق مفهوم خلوت با زن نامحرم باشد اینکار جایز نیست اما در فضای پرجمعیت شهرها که مفهوم شرعی خلوت صدق نمیکند جایز است؛ البته به شرط آن که تماس جسمی نباشد و مایه هیجان شهوت جنسی نشود.

 

ماجرای عاقبت همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن «رابطه های باورنکردنی»