پارس ناز پورتال

این هم از دانشجویان دودی و قلیانی

این هم از دانشجویان دودی و قلیانی

این هم از دانشجویان دودی و قلیانی 

از دانشجویان انتظار نمیرود که برای اوقات فراغت خود به سراغ تفریحاتی مثل دود و قلیان بروند اما مثل اینکه حقیقت طور دیگری است.قزوین شهری دانشجویی میباشد و به دلیل رفت و آمد بسیار زیاد دانشجویان به قلیان سراها پلیس مجبور شد تمام قلیان سراها را در کل این شهر جمع آوری و پلمپ نماید.

 

 توکل لطفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: اخیرا خبرهایی مبنی بر فعالیت چند واحد صنفی ممنوعه همچون قهوه‌خانه در فاصله بسیار نزدیک با دانشگاه خوارزمی مطرح شده است.وی افزود: به دلیل نزدیکی بسیار زیاد این واحدها، دانشجویان به محض خروج از دانشگاه در اوقات فراغت، وارد این قهوه‌خانه‌ها شده و اوقات خود را با کشیدن قلیان پر می‌کنند!

 

رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز با بیان اینکه این موضوع باید توسط دانشگاه خوارزمی پیگیری شود، تصریح کرد: کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان نسبت به این مساله حساس بوده و اقدامات لازم را در خصوص آن انجام خواهد داد.

 

لطفی خاطرنشان کرد: سال گذشته مشکلی مشابه مبنی بر انجام فعالیت یک واحد ممنوعه در جوار دانشگاه آزاد وجود داشت که با پیگیری دانشگاه آزاد، نیروی انتظامی و کمیسیون دانشجویی این مشکل رفع شد.
وی گفت: در مرحله اول دانشگاه ها باید خود پیگیر مسائل مربوط به واحدهای صنفی ممنوعه باشند.

 

شایان ذکر است چندین قهوه‌خانه که طبق قانون جزء واحدهای صنفی ممنوعه در اطراف مراکز آموزشی محسوب می‌شوند، در فاصله بسیار نزدیک به دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌کنند و دانشگاه خوارزمی را به محاصره خود در آورده‌اند تا بسیاری از مشتریان این واحدها را دانشجویان دانشگاه خوارزمی تشکیل دهند.