پارس ناز پورتال

هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآورد

مجموعه : مجله خبری روز
هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآورد

هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآورد 

کیتی پری در مراسمی که جایزه آن را برنده شده بود ناگهان به طور غیر منتظره ای جایزه را از دستان هیلاری کلینتون دریافت نمود. هیلاری کلینتون ، وزیر امور خارجه اسبق امریکا در یک دیدار غیرمنتظره شخصا نشان افتخار
یونیسف را به خواننده مشهور کتی پری اهدا کرد. 

 

کاندید بازنده انتخابات ریاست جمهوری امریکا در دومین حضور عمومی خودپس از نتیجه انتخابات و شکست در برابر رقیبش دونالد ترامپ، در این مراسم که بسیاری از مهمانان مشهوررا در خود جای داده بود، شرکت کرد.
هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآوردهیلاری کلینتون در یک دیدار غیرمنتظره کتی پری را با جایزه بشردوستی ادری هپبورن غافلگیر کرد.در این میان شاید هیچکس به اندازه کتی پری از حضور وی هیجان زده نشد، چرا که به محض ورودکلینتون به سالن و اهدای جایزه به وی، شروع به گریه کرد. هیلاری کلینتون نشان افتخار بشردوستی“ادری هپبورن” را به پاس انجام امور خیرخواهانه ای که پری در این سازمان انجام داده بود،به وی اهدا کرد.

 

بدون شک هیلاری کلینتون برای قدردانی از این ستاره پاپ تصمیم به غافلگیرکردن وی گرفت چرا کهاین ستاره در طی یک سال گذشته به طور پیوسته برای کمپین تبلیغاتی هیلاری فعالیت می کرد و حتیتصدیق کرد والدینش به دونالد ترامپ رای داده اند.
هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآوردکتی پری و هیلاری کلینتون در کنار پاملا فیوری(چپ) و کریل استرن (راست)

 

کلینتون در این مراسم تنها درمورد کارهای یونیسف صحبت کرد و گفت:”تک تک بچه ها لایق زندگی خوبتا 70 سال بعدی زندگی خود هستند. یونیسف از حقوق کودکان دفاع می کند و به گزارش پارس ناز در فراهم کردن غذا، امنیت،مراقبت های پزشکی و تحصیلات کمک کرده و برای ده ها میلیون پسر و دختر در سراسر دنیا فرصت هاییبرای زندگی بهتر ایجاد کرده است.”

 

کتی پری نیز هنگام دریافت جایزه و ایراد سخنرانی، بخش اعظم صحبت هایش را به تحسین و تشکر ازهیلاری کلینتون اختصاص داد.
هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآوردکتی پری همراه با نامزدش اورلاندو بلوم در این مراسم حضور داشت 

هیلاری کلینتون گریه کیتی پری را درآورد