پارس ناز پورتال

هیوندای سوناتا هیبریدی در بازارهای ایران

هیوندای سوناتا هیبریدی در بازارهای ایران

هیوندای سوناتا هیبریدی در بازارهای ایران 

هیوندای سوناتا مدلهای اخیر خود را در کشور جمهوری اسلامی ایران عرضه نموده هست که از نوع هیبریدی آن هست و تکنولوژی روز دنیا را در خود دارد. شرکت آسان موتور بعنوان نماینده رسمی خودروهای هیوندای کره جنوبی در ایران، برای اولین بار، فروش هیوندای سوناتا هیبریدی «Hyundai Sonata Hybrid» را شروع کرده هست.

 

شرکت آسان موتور از روز 16 اردیبهشت 1396 فروش هیوندای سوناتا هیبریدی را با قیمت 161 میلیون تومان آغاز کرد. سوناتا LF هیبرید با بیشترین امکانات وارد بازار میشود و مشتریان می توانند این اتومبیل را با شرایط فروش 1200 روزه دو ودیعه‌اي با سود مشارکت تعیین شده خریداری کنند.

 

نسخه هیبریدی سوناتا LF نه تنها از لحاظ امکانات کمبودی نسبت به نسخه بنزینی آن ندارد بلکه در مواردی همچون توان فنی و بعضی آپشن‌ها، خودروی قدرتمندتری نسبت به مشابه بنزینی خواهد بود. همین طور این ماشین مثل سایر محصولات آسان موتور با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد و گارانتی جداگانه‌اي به مدت 7 سال برای باتری‌هاي آن در نظر گرفته شده هست.

هیوندای سوناتا هیبریدی در بازارهای ایران

سوناتا LF هیبریدی دارای یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی هست که هر یک از آن‌ها می توانند به تنهایی و یا با ترکیب هم اتومبیل را به حرکت درآورند. موتور بنزینی این اتومبیل مشابه‌اي 2 لیتری هست که قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 193 نیوتن متر را ارائه می دهد. در کنار آن، یک موتور الکتریکی با قدرت 51 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر در اختیار راننده قرار گرفته هست.

 

این دو پیشرانه در مجموع میتوانند قدرت 193 اسب بخار را به چرخ‌ها منتقل کنند. همین طور مصرف سوخت ترکیبی سوناتا هیبریدی تنها 4.7 لیتر در هر 100 کیلومتر و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت هست.

 

شرایط فروش هیوندای سوناتا هیبریدی 2017 – اردیبهشت 96

قیمتپیش پرداختنوع فروشمدلموعد تحویل
161 میلیون و 258 هزار تومان
  • 60 میلیون تومان نقدی
  • 40 میلیون تومان چک 30 روزه
  • 61 میلیون و 258 هزار تومان در زمان صدور دعوت‌نامه

نقدی علی‌الحساب

2017

120 روز کاری