پارس ناز پورتال

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر 

مردی معتادی که چندی پیش به خانه زن صیغه اي اش رفته بود، با صحنه کشیدن مواد توسط دو دختر جوان در آن خانه رو به رو شد و بعد از درگیر لفظی و بعد هم درگیری فیزیکی مرتکب قتل شده بود، جزئیات از این قرار است. دو مرد جوان که در ماجراهای جداگانه دست به قتل زده و رضایت اولیای دم را جلب کرده بودند دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند تا بزودی از زندان آزاد شوند.

 

اولین اعدامی که با اعلام رضایت بدون قید و شرط اولیای دم به زندگی برگشت محمدرضا 30 ساله بود. وی اواخر زمستان سال 89 دختر 32 ساله اي به نام مریم را در محله بی سیم تهران با یک ضربه چاقو به سینه اش کشت.

 

وی که به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده بود پس از 7 سال توانست رضایت بدون قید و شرط اولیای دم را جلب کند. وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت

 

آن زمان معتاد بودم. جای مناسبی برای خواب نداشتم بهمین خاطر مقابل خانه همسر صیغه اي رفتم تا شب را آنجا بگذارنم. همسر صیغه اي ام مرا به داخل خانه دعوت کرد. من به اتاق او که دو دختر جوان آنجا مشغول مصرف مواد بودند رفتم. ولی آنها از دیدن من خشمگین شدند. یکی از آنها با من درگیر شد و با چوب به سرم کوبید. من که بازرسی اعصابم را از دست داده بودم به روی او چاقو کشیدم.

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر

اما همان موقع دوستش مریم وارد دعوا شد و من اشتباهی با چاقو به سینه او زدم.من از قتل پشیمانم و خصومتی با دختر جوان نداشتم. دومین محکومی که دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد افشین بود که با جلب رضایت اولیای دم توانست به زندگی برگردد. رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان 1390 به دنبال انتقال پیکر نیمه جان پسر 30ساله اي به نام کیان به بیمارستانی در غرب تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد کیان با ضربه چاقو یکی از دوستانش به نام افشین مجروح شده است .کیان تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر شدت جراحات جان سپرد. به این ترتیب افشین بازداشت شد. وی گفت: من و کیان از سال ها قبل باهم دوست بودیم. آن روز کیان با من تماس گرفت و از من خواست تا به دیدنش بروم. من هم با موتور دنبال کیان رفتم و او ترک موتور نشست. کیان بسیار خشمگین بود اما علت عصبانیت اش را نمی دانم .

 

یک‌بار شروع به فحاشی کرد و چاقویی را درآورد و روی پهلویم گذاشت .من که ترسیده بودم بلافاصله موتو را متوقف کردم و با چاقویی که در جیب داشتم یک ضربه به گردنش زدم. وی ادامه داد :من خیلی ترسیده بودم. بهمین خاطر بلافاصله وی را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود. افشین پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد .در حالیکه این حکم در دیوان عالی کشورمهر تایید خورده بود.

 

وی با گذشت هفت سال از جنایت توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد . در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد افشین گفت: باور کنید من نمیدانم کیان از چه موضوعی ناراحت بودو چرا به رویم چاقو کشید .

 

من فقط از ترسم و برای نجات جانخودم وی را با چاقو زدم. اولیاء دم لطف بزرگی در حق من کردند و مرا بخشیدند. آنها زندگی دوباره به من دادند و من برای همیشه مدیون آنها هستم. دراین هفت سال در زندان عذاب زیادی کشیدم و حالا از قضات دادگاه درخواست تخفیف در مجازات را دارم. در پایان جلسه هیات قضایی دو شعبه دادگاه وارد شور شدند تا حکم صادر کنند.

 


 

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد سه پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند 

 

4 پسر شیطان صفت که قصد سوء استفاده از دختری را داشتند دستگیر شدند. جوان 17 ساله اي همراه با سه تن از دوستانش در کارولینا به جرم تعرض به دختر 16 ساله اي دستگیر شدند. دختر 16 ساله که نامش بدلیل قانونی نامشخص است در مقابل پلیس گفت:

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر

من با جوشا آلن در گروه اسنپ چت آشنا شده بودم و او بارها به من پیشنهاد یک رابطه عاشقانه را داده بودو من چون وی را دوست داشتم قبول کردم تا به خانه اش بروم اما وقتی رفتم با صحنه ترسناکی مواجه شدم. جوشا آلن نیز در اعترافاتش گفت: من همیشه دوست داشتم با دوستانم این محافل را داشته باشم و بهمین علت وقتی دوست دخترم رابه خانه دعوت کردم از انها خواستم که به آن جا بیایند.

 

وی ادامه داد: وقتی او به خانه آمد اجازه ندادم که متوجه حضور دوستانم شود و از انها خواستم که در اتاقم پنهان بشوند و با دادن مشروبات الکلی دوست دخترم را رام خودم کردم تا با بی حالی که داشت در برابر من و دوستانم مقاومت نشان ندهد. دختر نوجوان در ادامه گفت: وقتی با جوشا شانه به شانه به سمت اتاق رفتم با سه پسر غریبه که مواجه شدم ،بشدت ترسیدم اما طوری برخورد کردم که انها متوجه ضعف من نشوند.

 

شروع به داد و فریاد کردم و با لگد زدن قصد فرار از دستشان را داشتم اما آنها زورشان از من بیشتر بود آنهاتا حدی آزارم دادند اما به نیت شوم خود نرسیدند. وقتی با لگد زدن به شکم جوشا آلن فرار کردم بازهم انها مرا نزدیک در ورودی گیر انداختند که خوشبختانه وقتی زن همسایه متوجه جیغ و درخواست کمک من شد، انها از ترسشان مرا رها کردند ودر را بستند و من سریعا به پلیس مراجعه کردم تا این شیطان صفت ها به سزای اعمالشان برسند.

 


 

این خانم معلم بی حیاترین زن دنیا لقب گرفت

 

معلم 36 ساله اي در ایالت متحده ایالات امریکا به جرم دست درازی به 3 دانش آموزش به 30 روز زندان محکوم شد.

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر

تیفانی ایچلر در اعترافات خود به پلیس گفت که قصد تعرض به انها را نداشته فقط چون سنشان کم بودو در مقطع پیش دبستانی بودند میخواست که انها را آموزش دهم تا وقتی که بزرگ شدند مشکلی دراین باره نداشته باشند.

 

وی در ادامه گفت که خانواده هاي این بچه ها بعد از این‌که متوجه شدند آنها مورد اذيت و اذیت توسط معلمشان قرار گرفتند وی را تهدید کردند که اگر مبلغ هنگفتی بعنوان حق السکوت بدهند وی را به پلیس لو نخواهند داد.

 

اما او که توانایی پرداخت پول را نداشت به آنها گفت که هرکاری دوست دارند انجام دهند که در نهایت با شکایت انها روبه رو شده است. پلیس پس از شنیدن حرف هاي او خواستار ملاقات و بازجویی با این خانواده ها شد. پدر یکی از بچه ها گفت که پسرشان دریک روز دوبار مورد اذيت قرار گرفته و بعد از این‌که از رفتار معلمش ترسیده بود برای خانواده اش جریان را تعریف کرده است.

 

پدر یکیدیگر از بچه ها هم در ادامه گفت که این معلم به پسرشان بعد از زنگ ورزش در سالن تعویض لباس تعرض کرده بود که او هم با وحشت این ماجرا را برای خانواده اش گفته و خانواده سومی هم گفتند که این معلم به بهانه رساندن پسرشان تا خانه وی را مورد دست درازی قرار داده است.

 

پلیس پس از ثبت اظهارات خانواده و اعترافات خانم معلم وی را به دادگاه فرستاد. هیئت منصفه ایالت متحده در تصمیم نهایی تیفانی ایچلر رابه 30 روز زندان فقط بدلیل دست دزاری هایش محکوم کرد.

 


 

راز عقیم بودن مرد پس از مرگ زن باردارش لو رفت – قاضی تهران چه گفت

 

مرد جوانی که همسر سابقش چند سال پیش به‌قتل رسیده بود وقتی برای دریافت دیه طفلی که او هنگام مرگ در شکم داشت به دادگاه رفت قضات رابا موضوع عجیبی دراین پرونده رو به رو کرد.

وقتی به خانه زن صیغه ایم رفتم با قتل رو به رو شدم + تصاویر

رسیدگی به این پرونده ازهشتم آبان سال 1383 به‌دنبال کشف پيکر زن بارداری در کانال آبی در حوالی مشکین دشت کرج شروع شد، خیلی زود پلیس هویت زن جوان رابه‌نام المیرا شناسایی کرد. با انتقال پيکر به دکتری قانونی مشخص شد وی در اثر فشار به عناصر حیاتی وخفگی به‌قتل رسیده است. کارآگاهان در اولین تحقیقات پی بردند که زن جوان مدتی قبل از همسرش جدا شده بود. اما همان‌ گونه با او اختلاف شدید داشته است.

 

بنابر این بلافاصله دستور دستگیری فرامرز 34 ساله صادر شد. او که تنها مظنون پرونده بود در بازجویی‌ها منکر قتل شد این در حالی بود که در ادامه مسیر رسیدگی به پرونده هیچ مدرکی نیز علیه او به‌دست نیامد. فرامرز چندین بار تحت محاکمه قرار گرفت ودر نهایت این پرونده به تشخیص قضات از موارد لوث اعلام و قرار شد خانواده مقتول 50شاهد به دادگاه بیاورند تا قسم بخورند که فرامرز عامل قتل المیرا است.

 

اما آنها باوجود فرصتی که دادگاه در اختیارشان قرار داد نتوانستند شهود را برای مراسم قسامه بیاورند بنابر این طبق قانون آیین دادرسی، اینبار متهم خودش 50بار قسم خورد وگفت من المیرا را نکشته‌ ام.بدین ترتیب با اجرای مراسم قسامه فرامرز از مجازات قصاص رهایی یافت ودر سال 1390 از زندان آزاد شد. اولیای دم هم بدنبال پیدا نشدن سرنخی از قاتل یا قاتلان دخترشان با مراجعه به دادگاه سرانجام درخواست دیه از بیت المال کردند.

 

این درخواست در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی مورد رسیدگی قرار گرفت و پرداخت دیه از طریق صندوق بیت المال توسط قضات پذیرفته شد. اما این ماجرا بهمین جا ختم نشد چرا که فرامرز با اطلاع از دریافت دیه خانواده همسر سابقش با مراجعه به دادگاه درخواست جدیدی را مطرح کرد و گفت هنگام مرگ همسرم باردار بوده و دیه جنینی که در شکم داشته به من تعلق میگیرد چرا که من پدرش بودم.

 

بدین ترتیب خواستارپرداخت دیه از بیت المال شد. نماینده دادستان وقتی پرونده را بازخوانی کرد متوجه راز عجیبی شد و دریافت که علت اصلی جدایی و طلاق این زوج از یک دیگر عقیم بودن فرامرز بوده است. بنابر این المیرا نمی‌توانسته از این مرد باردار شده باشد وقتی دستور تحقیقات بیشتر در پرونده صادر شد دریافتند:

 

این زن مدت کمی پس از جدایی به عقد موقت مردی که صاحبکارش بوده در آمده و از او باردار شده بود با افشای این راز طبق قانون طفل داخل رحم این زن هیچ نسبتی با متهم پرونده ندارد. بدین ترتیب صبح دیروز با دفاعیات نماینده دادستان رسیدگی به این پرونده در شعبه چهارم پایان یافت و قضات پس از شور با درخواست شوهر سابق مقتول موافقت نکردند.