پارس ناز پورتال

وقتی مرد نسبت به همسر بی میل می شود

وقتی مرد نسبت به همسر بی میل می شود

وقتی مرد نسبت به همسر بی میل می شود 

بعد از بچه دار شدن معمولا مردان دوران سردی را تجربه می کنند که بیشتر به خاطر بچه ها است. در این بین زن باید مدیریت رابطه را در دست بگیرد. اگر همسرتان هرشب به غار تنهایی مردانه ی خود عقب نشینی می کند، الگویی از قطع ارتباط ایجاد کرده است.

 

به یاد آوردن بچه ها و ارتباط جنسی
بیشتر پدرو مادر ها زندگی جنسی خود را پس از بچه دار شدن از دست می دهند، زیرا مردان پس از اینکه همسر آنها یک بار مادر شد دیگر او را به عنوان شریک جنسی خود نمی بینند. اتاق خواب خود را از وجود هر نشانه ای از کودکان از قبیل اسباب بازی، عکس، حتی لباس های شسته شده پاک کنید. اگر فرزندان زمانیکه می خواهید با شوهرتان تنها باشید وارد اتاق می شوند، به آنها بگویید، “این زمان مامان و بابا است”.

 

بازی با ویدئو گیم یا تماشای ورزش
چنانچه با بچه ها تلویزیون تماشا می کند به این علت است که پشتوانه ی عاطفی ندارند. او را از صفحه ی تلویزیون جدا کنید یک قرارداد درباره ی اینکه هرشب باید با یکدیگر صحبت کنید مقرر کنید. این توافق ارتباط شما را روز به روز در زندگی مناسب تر می کند.

 

ارتباط جنسی بدون برنامه ی قبلی
در حالی که با وجود مسئولیت های بیشتر به وجود آمده تحمل این گونه بی برنامگی ها سخت است، اما از تبدیل روابط جنسی به یک آیتم در لیست انجام کارهای روزانه اجتناب کنید. در عوض، “ارتباط جنسی را در ذهن خود برنامه ریزی کنید،” هنگامی که او از محل کار به خانه بر می گردد، مانند قدیم لباس بپوشید، و ببینید که چگونه سریع دچار خودانگیختگی می شود.

 

اضطراب از انجام اعمال جنسی
داشتن رابطه جنسی متکی بر توانایی های خود فرصت ها را افزایش می دهد. اگر شما به این مورد فکر می کنید، از او بخواهید کاری را که فقط برای شما لذت بخش است انجام دهید، مانند رابطه جنسی دهانی و یا تحریک دستی. این شانس وجود دارد که حین تحریک شما او نیز تحریک شود.

 

حسادت چاقی
تنها زنان نیستند که در مورد پایان جذابیت نگران هستند. این فشار عظیم در فرهنگ آقایان خود را با صافی شکم نشان می دهد. بنابراین به او اجازه دهید که بداند هنوز هم در قلب شما جای دارد. همچنین، با یکدیگر ورزش کنید. کمی راه رفتن مانند ورزش می تواند کمک کند، هر دو مجددا اعتماد به نفس و انرژی بدست آورید. به او توجه کنید و به بعضی درخواست های او جواب مثبت دهید مانند درخواست برای ماساژ.

 

نگرانی کار
یک زمان مشخص برای خاموش کردن گوشی و چک نکردن ایمیل های کاری قرار دهید بنابراین می توانید بهتر روی یکدیگر تمرکز کنید. زمانیکه واقعا کاری را انجام می دهد، انعطاف پذیر باشید که به آن درک ارزش گفته می شود. احساس درک ارزش می تواند اعتماد به نفس را در تمام زمینه ها افزایش دهد.

 

خستگی
هنگامی که باید بین ایجاد یک محیط عاشقانه و خواب انتخاب کند ترجیح می دهد که بیش از حد خسته باشد و بخوابد. اگر یک یا هر دو شما در پایان روز خسته هستید، رابطه جنسی را برای صبح بگذارید. یا اگر مشکلی ندارید به شوهرتان اجازه دهید سریعتر انجام دهد. اما عشق ورزی ماراتن نیست، و مناسب تر این است که زمان خواب را کمی به تاخیر بیاندازید.

 

منبع:داغ نیوز